ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door FastJ
#368347
Vroeger (toen de boten nog van hout en de mannen van staal waren) gingen we nog wel eens met een groepje van de ARA een dag/paar dagen/weekendje naar een circuit. Lijkt me leuk om weer eens te doen. De makkelijkste manier is om dan gewoon individueel in te schrijven bij een circuitorganisatie.

Ik heb zin om ergens dit jaar een weekendje circuit te doen. Wie heeft daar ook interesse in? En welk circuit zou dan de voorkeur hebben? Assen, Zandvoort of Spa? Of een kleiner (en minder duur circuit) als Mettet, Folembray, Ecuyers.

Laat maar eens horen of er animo is.
Door Mille Merckel
#368441
altijd leuk.............net als enkele jaren geleden op Folembray.
als de datum bekend is, kan ik zien of het haalbaar is voor me......en anders laat ik mijn
vervanger wel rijden ;)
Avatar
Door Tomba la bomba
#368508
Altijd gezellig :friends: En óók als je een keer voor het eerst op een leuke manier aan het rijden op een circuit wil proeven.

Tombaaa
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door edjeotc
#369262
Tomba la bomba schreef:
13 jun 2017, 19:56
Altijd gezellig :friends: En óók als je een keer voor het eerst op een leuke manier aan het rijden op een circuit wil proeven.

Tombaaa
Hoe gaat dat in z'n werk dan als je een keer wil proberen te gaan circuit rijden, maar dat nog nooit hebt gedaan met een motor?
Onder begeleiding of zo?

En hoeveel bedragen de kosten?

Circuit rijden staat nog wel op m'n Bucket list ;D
Avatar
Door Heuveltje
#369276
Tijdens de ZAC wedstrijden heb je ook 2theexperience, dat is onder begeleiding circuit rijden. Dit is ideaal om je 1e keer mee te rijden, tevens kun je meteen de ZAC wedstrijden zien waaraan meestal enkele clubleden mee rijden.
Op andere circuits en organisaties heb je verschillende niveaus en een basis begeleiding, als je het echt leuk vindt en je er wat serieuzer wilt gaan rijden is de race-academy aan te raden (wel duur).

Ik zou zeggen hou de ARA website in de gaten houden en sluit je aan bij enkele ervaren circuitrijders die je gedurende de dag met raad en daad kunnen bijstaan :friends:
Avatar
Door pipo-de-kloun
#369343
Ik wil graag een weekend mee. Welk circuit maakt me niet veel uit.

29 augustus zou kunnen, maar er staat een wachtlijst. Kans is klein dat ik daar nog aanwezig kan zijn.

Gr, Rian
Avatar
Door robz
#369499
Ik wil in de week van 6/1 2018 mee naar Spanje met Trackdays4all naar cartagena EN Valencia
2 circuits in 1 week.

iemand geinteresseerd?
Avatar
Door Bor_S
#370151
Spa, bikkers classics staat voor mij dit jaar weer op de planning.....
Maar niet met de Apilia... bestonden die eigenlijk al voor 1980 ?
Afbeelding
Avatar
Door rsvfrank
#370155
Aprilia colibri .
Bj 1968, het eerste productiemodel van Aprilia .
Dus ja ,ons mooie merk bestond toen al :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!