ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#365778
Via het motor-forum las ik dat er van de vaste circuit rijders een grote groep dit jaar naar Portimao gaat.
Misschien leuk om hier een topic voor te laten lopen.
Ik heb inmiddels ook ingeschreven en het word mijn eerste keer op voorjaarstraining :gaga:
Laatst gewijzigd door mccoyman op 11 nov 2016, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door mccoyman
#366164
Sjoerd schreef:Goed idee. Zou ik wel een splitsing maken tussen wie begin maart 3 dgn met No Limits wil of eind maart 4 dgn met Focused Events...
Heb de titel aangepast, wie gaan er allemaal nog meer 3 dagen met no limits naar portugal?
#366508
Mille Merckel schreef:Is er een ARA groepje wat voorjaarstraining gaat doen?.............Ik wil nog iets zoeken voor Milan, want de KTM cup heeft geen wedstrijd/training in Spanje dit jaar.
Er gaat eerdaags wel een heel ploegje naar Spanje, oa Heuveltje, Stefan en nog wat andere bekenden.
Wat,hoe wanneer weet ik niet, neem anders even contact met Frank Heuveltje)die kan je vast meer vertellen.
#366963
Ben net terug van Valencia circuit Ricardo Tormo......echt een aanrader, wat een vette baan is dat.
de host was 'Gully Racing' die het echt goed voor elkaar hadden, zeker voor een Italiaanse organisatie.
Opvallend was dat ze goed Engels spraken en daarbij ook nog zeer flexibel en meedenkend waren.
Iets om in gedachte te houden..........

Word ook betalend lid van de ARA!