ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#364148
Wat bijzonder, ZAC op zondag!

Ik heb ook geboekt voor een dag vrijrijden op mn oude mille... als het bevalt doe ik begin juli ook.

150,- voor 5 sessies is een hele nette prijs voor Assen!! :ok: :yes:

Als iemand de clubracer wil gebruiken neem ik hem mee.....
#364399
Heuveltje schreef:
mccoyman schreef:Wie o Wie heeft er nog plek in zijn pitbox voor deze rookie?
We hebben een grote partytent en we gaan bij Damen leathers staan
Als jullie het goed vinden sluit ik mij graag aan daar :friends:
Mits er plek is natuurlijk, buienradar verwacht behoorlijk wat regen :wobblesign:
#364442
mccoyman schreef:
Heuveltje schreef:
mccoyman schreef:Wie o Wie heeft er nog plek in zijn pitbox voor deze rookie?
We hebben een grote partytent en we gaan bij Damen leathers staan
Als jullie het goed vinden sluit ik mij graag aan daar :friends:
Mits er plek is natuurlijk, buienradar verwacht behoorlijk wat regen :wobblesign:
De weersvoorspelling is heel anders. Maar wel beetje onberekenbaar. We zien het morgen wel.
#364498
Weer 2 mooie dagen gehad op Assen, helaas is mijn motor defect (nokkenastiming versprongen) maar mocht ik het nieuwe beest van Stefan (Blackbee) uitlaten een Suzuki GSXR 1000 uit 2010 met 196pk's op het achterwiel :gaga: dus ruim 210 op het blok.
De voorspellingen waren slecht maar we hebben de regenbanden niet hoeven gebruiken, wel 1 sessie overgeslagen door nattigheid. Zondag 4 sessies kunnen rijden waarbij ik heel erg moest wennen aan de ruimte op de motor (bijna een bankstel vergeleken met de RSV4 ;) ) het remmen (weinig gevoel) en met het sturen, het ding wilde alleen hard rechtdoor ??? Met wat overleg met JJ Suspensions enkele aanpassingen gedaan aan de vering ging het steeds beter. De tijden waren niet echt om op te schrijven maar het was redelijk vochtig dus witte lijnen en curbs vermijden :angel:
Verder was het weer erg gezellig met een grote groep ARA mannen, de dag afgesloten met een overheerlijke en gezellige BBQ :ok:

Gisteren was de wedstrijd dag, ik was samen met KJ de enige overgeblevene die de eer van de ARA hoog moesten houden >:D Voorspelling 's ochtends droog en 's middag met de races nat :( Na nog enkele aanpassingen aan de vering begon ik steeds meer gevoel te krijgen bij de Suus. Aangezien je toch op een andere motor rijdt (die niet van jou is) in het middenveld gekwalificeerd (P16) rij 6. Beheerst van de plek af waardoor ik enkele plaatsen verloor, op vermogen weer enkele plaatsen kon pakken maar te voorzichtig (vroeg) in de remmen gegaan zodat de rest ook nog voorbij kwam. Voor mijn gevoel ging ik als laatste de haarbocht in :-[ dat kan natuurlijk niet dus in Madijk en Ossebroeken nog een paar plekjes kunnen pakken. Hierdoor zat ik achter een groep die ongeveer dezelfde tijden kon rijden totdat we code 60 kregen (iedereen max 60km/u rijden) door een flinke crash in de ruskenhoek. Zelfs met 80km/u kon ik de mensen voor mij weg zien lopen, gelukkig had ik sneller dan mijn voorligger de groene vlag gezien en had ik het gat gedicht voordat hij deze gezien had, helaas kon ik de groep ervoor niet meer achterhalen P17.
Achteraf hebben verschillende nog een tijdstraf gekregen (ik ook ;D ) waardoor ik op P18 mocht straten in race 2.
Nu moest het maar gebeuren want ik wilde natuurlijk sneller rijden dan Stefan op zijn motor >:D (2.00). Start was redelijk maar ik ben meestal het sterkst in de 1e bochten dus direct verschillende plekken goed kunnen maken en na een aantal flinke battle van P18 naar P9 gereden :yahoo: waarbij de nummer 10 nog een ultieme poging in de laatste ronde waagde in de GT, hij remde nog later dan mij maar kon hierdoor de bocht niet meer halen en deed een Rossi door de grintbak alleen ik was net ff sneller naar de streep dus toch P9 :kwijl:
Wat een race de Suus is een prima motor met een enorm sterk blok maar kan niet tippen aan de wendbaarheid en gevoel van de RSV4, natuurlijk enorm tof dat ik de motor van Stefan mocht lenen :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!