ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvfrank
#364051
Wie gaan er de 23e zaccen op Cpz?

Aangezien ik ,als het goed is, pas om 22.00 moet beginnen met mijn dienst, zit ik te denken om toch maar in de sportcup in te schrijven.
ik wacht nog even af of ik die dag vrij kan krijgen, want om dan van 22.00 tot de volgende dag 12.00 te moeten werken na een dag racen ....
Avatar
Door Heuveltje
#364053
rsvfrank schreef:Wie gaan er de 23e zaccen op Cpz?

Aangezien ik ,als het goed is, pas om 22.00 moet beginnen met mijn dienst, zit ik te denken om toch maar in de sportcup in te schrijven.
ik wacht nog even af of ik die dag vrij kan krijgen, want om dan van 22.00 tot de volgende dag 12.00 te moeten werken na een dag racen ....
Gezellig, ben er natuurlijk ook :friends:
Avatar
Door Heuveltje
#364176
De dag zit erop, was erg nat met veel crashes vandaag 16 in totaal :gaga: en dus veel olie op de baan (Audi S, Bos in en laterna ook nog de Tarzan bocht

Training begon slecht met een slippende koppeling, had ik iets te los bijgesteld :-\
Dus het moest maar gebeuren in de qualificatie, gevoel was meteen goed maar na 1 geklokte ronde was het code rood. Ondanks verkeer en mijn 1e echte ronde in het nat toch nog een 2.33 neer kunnen zetten wat goed was voor een 5e startplek.

Nadat het de vorige keer goed gegaan was nu ook meer weer de launchcontrol gebruikt, mijn eerste meters zijn nog niet goed maar toch plaats kunnen behouden. De nummers 1 en 2 waren weg maar leuk gebattled met de nummers 3 en 4 en nummer 6 op het vinkentouw. Na op plaats 3 gekomen was geprobeerd het gat dicht te rijden maar dit viel erg tegen. Doordat nummer 2 met teveel risico de koppositie overnam en crashte kreeg ik de 2e positie met nog een paar ronden te gaan. Door een code 60 en enkele achterblijvers het gat redelijk kunnen dichten zodat ik in de laatste ronde aansluiting vond, en dan moet je er natuurlijk voor gaan >:D. Aanremmen Vodafone is wel mijn punt dus met enkele bochten te gaan de leidende positie overgenomen en niet meer afgegeven, de 1e 3 rijders zijn gefinished met slecht 0,3 seconden verschil daarbij hadden we ruim 20 seconden voorsprong op nummer 4 :bye:

Race 2 had ik een slechte start doordat ik over een witte streep ging en bijna de motor kwijt was, dus gelijk een man of 5 a 6 vlogen voorbij. Maar door de super tractie kon ik er nog enkele terugpakken en ging als 3e de Tarzan in. Daarna gelijk de nummer 3 buitenom voorbij in de Hunserug en aansluiten op nummer 1 en wachten tot hij terugvalt zoals in race 1. Na een paar ronde kwam de nummer 3 voorbij maar kon ik gelijk weer counteren dus de druk opgevoerd op de nummer 1 maar met een super actie kwam de nummer 3 ons beide buitenom voorbij op het scheivlak :worship: . Ik had helaas meer moeite om de nummer 2 voorbij te komen en we verloren de aansluiting, maar ik had aan plaats 2 genoeg voor de dagwinst. Helaas had ik niet goed opgelet en wist niet (ook niet gezien) dat de race maar 6 ronden duurde :-[ waardoor ik geen aanval meer heb kunnen plaatsen -> P3

Doordat de nummer 3 van race 1 1e werd in race 2 en de nummer 2 weer 2e werd en we alle drie even veel punten hebben behaald geld de uitslag van de laatste race dus P3 en weer een hard bevochten maar afschuwelijke beker :yahoo:

Word ook betalend lid van de ARA!