ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Heuveltje
#362137
Het MSL Endurance Kampioenschap 2016 biedt je de mogelijkheid om deel te nemen aan een Endurance race met eenvoudige regels en veel rijtijd. Het kampioenschap zal plaatsvinden op het Circuitpark Zandvoort en bestaat uit 3 races op de volgende data:
1. Dinsdag 03 mei 2016
2. Maandag 15 augustus 2016
3. Maandag 19 september 2016
Na elke race worden de drie beste teams gehuldigd. Het team dat na de 3 races de meeste punten heeft verdiend, wint het kampioenschap en krijgt de Endurance Cup uitgereikt!

VERPLICHTE ERVARING

Een licentie is niet verplicht! Het is echter wel verplicht dat je ervaring hebt met motorracen op het circuit. De rijders moeten daarom ten minste één keer in een wedstrijd hebben gereden in de MSL Cup of aantoonbare wedstrijdervaring hebben bij een andere organisatie.

TEAMS

De teams mogen naar keuze worden samengesteld. Let hierbij wel op de verplichte ervaring van de rijders zoals hierboven genoemd! Een team bestaat uit minimaal 2 en maximaal 3 rijders. Het is niet verplicht om binnen een team op motoren van dezelfde klasse te rijden. Het is dus bijvoorbeeld mogelijk dat één rijder op een 1000cc rijdt en de tweede rijder op een 600cc motor.

RIJDERS (OVB)
- Heuveltje
- Frits
-
Avatar
Door Heuveltje
#362386
Blijkbaar is er voldoende interesse, denk dat we zelf meerdere teams kunnen samenstellen. We hebben dan wel ondersteuning nodig zoals teamcaptain, etc.

geïnteresseerde tot nu toe:
- Jarno
- Stefan
- Klaasjan
- Gertjan
- Frank
-
Door FRITS
#362774
De laatste keer in Zandvoort(2014) met Rsv4 en std demper teveel geluid,ondertussen complete Akra
uitlaat geplaatst is dit geen probleem voor de endurance? Zoniet doe ik mee!
Heeft er zich al iemand ingeschreven bij Msl?
Avatar
Door Heuveltje
#362775
FRITS schreef:De laatste keer in Zandvoort(2014) met Rsv4 en std demper teveel geluid,ondertussen complete Akra
uitlaat geplaatst is dit geen probleem voor de endurance? Zoniet doe ik mee!
Heeft er zich al iemand ingeschreven bij Msl?
Hallo Frits, ik heb geen problemen met geluid op Zandvoort. 2011 Factory met enkel een Akra demper, rest origineel.

Volgens mij heeft niemand zich nog ingeschreven maar we vertrekken dit weekend naar Cartagena waar we maandag t/m donderdag gaan knallen :yahoo:

Als we terug zijn even wat afspreken.
Door FastJ
#362798
Met complete Akra lijn heb ik geen problemen met geluid gehad afgelopen jaar op Zandvoort bij MSL, heb wel aardig doorgefakkeld, moet dus goedkomen!
Door FRITS
#363101
En hoe regelen we de aanmelding en inschrijvingen aangezien deze per
team dienen te gebeuren? Wie neemt hierin de leiding enz...
Een goede voorbereiding is t halve werk hè
Door FRITS
#363602
HALLO?wie is er van plan om mee te rijden?Heb zelf ingeschreven
voor 2mei vrij rijden en indien mogelijk(team)ook de endurance de
dag nadien,nog iemand?

Word ook betalend lid van de ARA!