ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door black bee
#361546
heren,

daar de boekingen weer snel gaan ( crisis zal wel over zijn ofzo ?) wil ik alvast gaan kijken wie er mee gaat met een seizoensafsluiter in oktober. ik ga zelf weer terug naar portimao want dat is toch wel een erg gaaf circuit.
uiteraard is dit weer met no limits . het is vrijdag tot zondag.

ik ga geen linkje plaatsen er zijn er genoeg te vinden op jijbuis maar dit circuit heeft echt alles. hoogte verschillen , blinde bochten , remmen/acceleren onder hellingshoek en hoge snelheid :kwijl: . de pitboxen zijn mega en het restaurant op het circuit is prima. het hotel is top met een gezellige bar en goede kamers. eet tentjes op 30 meter vanaf het hotel ( steakhouse :yes: ) enige nadeel is het gebrek aan een tankstation op het circuit .

:bye:

de rijdende chicane


deelnemers; black bee
heuveltje
Laatst gewijzigd door black bee op 14 nov 2015, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door black bee
#361552
heren,

de reden waarom ik dit nu al plaats, en ik zie sommige ook al denken dat is wel erg vroeg, is omdat er maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar zijn en portimao erg gewild is :yes:

als je nu een plek reserveerd weet je zeker dat je ook kan gaan , besluit je alsnog om niet te gaan kan je dit altijd makkelijk regelen met de organisatie want er is altijd een wachtlijst. betalingen hoeven ook pas rond juni en aug.

:bye:

Word ook betalend lid van de ARA!