- 3 nov 2015, 12:26
#361476
De reguliere circuitgangers hebben een whatsapp groep waarop een discussie plaats vindt waar we volgend jaar naar toe gaan, de mogelijkheden zijn als volgt:
Cartagena - 669 euro ma 7 t/m do 10 maart (4 dagen, organisator No Limits)
- stop en go circuit, zeer hoge bandenslijtage!!
Portimao - 689 euro vr 1 t/m zo 3 april (3 dagen, organisator No Limits)
- World Superbikes circuit, breed, veilig en snel met veel hoogteverschil. Schijnt een van de gaafste circuits te zijn!!!
Almeria - 635 euro do 10 t/m zo 13 maart (4 dagen, organisator Focused Events)
- technisch circuit met een lang recht stuk en veel blinde bochten
Andalucia - 699 euro do 10 t/m zo 13 maart (4 dagen, organisator Focused Events)
- nieuw technisch circuit met van alles wat, hoogteverschil, veel blinde bochten, langzaam en snel
Bij beide organisatoren is dit inclusief hotel, ontbijt, pitbox en transport van de motor en spullen. Beide organisatoren hebben het prima georganiseerd op de baan en werken met 3 groepen waardoor je heel veel rijtijd hebt
Verschil zit hem met name in het manier van vervoer van de motor, No Limits doet dit in een krat en Focused events los geladen (grotere kans op schade) waarbij No Limits een betere verzekering en contactpersoon heeft.
Cartagena - 669 euro ma 7 t/m do 10 maart (4 dagen, organisator No Limits)
- stop en go circuit, zeer hoge bandenslijtage!!
Portimao - 689 euro vr 1 t/m zo 3 april (3 dagen, organisator No Limits)
- World Superbikes circuit, breed, veilig en snel met veel hoogteverschil. Schijnt een van de gaafste circuits te zijn!!!
Almeria - 635 euro do 10 t/m zo 13 maart (4 dagen, organisator Focused Events)
- technisch circuit met een lang recht stuk en veel blinde bochten
Andalucia - 699 euro do 10 t/m zo 13 maart (4 dagen, organisator Focused Events)
- nieuw technisch circuit met van alles wat, hoogteverschil, veel blinde bochten, langzaam en snel
Bij beide organisatoren is dit inclusief hotel, ontbijt, pitbox en transport van de motor en spullen. Beide organisatoren hebben het prima georganiseerd op de baan en werken met 3 groepen waardoor je heel veel rijtijd hebt
Verschil zit hem met name in het manier van vervoer van de motor, No Limits doet dit in een krat en Focused events los geladen (grotere kans op schade) waarbij No Limits een betere verzekering en contactpersoon heeft.