ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#363720
freaco schreef:top!! als er plek is sluit ik met een maatje aan. heb zelf ook een partytent van 3x3 en ik denk dat we er rond 21:00 aan zullen komen
Gezien het weer, wellicht beter om een pitbox te doen. We zijn met z'n vijven (jullie 2 en wij met z'n drieen) dus dan is het maar 20 euro per persoon.
#363736
Heuveltje schreef:
freaco schreef:top!! als er plek is sluit ik met een maatje aan. heb zelf ook een partytent van 3x3 en ik denk dat we er rond 21:00 aan zullen komen
Gezien het weer, wellicht beter om een pitbox te doen. We zijn met z'n vijven (jullie 2 en wij met z'n drieen) dus dan is het maar 20 euro per persoon.
vinden we ook goed! hoe gaat het met de betaling? en weet je wel of er boxen over zijn?
#363744
freaco schreef:
Heuveltje schreef:
freaco schreef:top!! als er plek is sluit ik met een maatje aan. heb zelf ook een partytent van 3x3 en ik denk dat we er rond 21:00 aan zullen komen
Gezien het weer, wellicht beter om een pitbox te doen. We zijn met z'n vijven (jullie 2 en wij met z'n drieen) dus dan is het maar 20 euro per persoon.
vinden we ook goed! hoe gaat het met de betaling? en weet je wel of er boxen over zijn?
Ik heb je een PB gestuurd.
#363757
Maandag 23 mei ga ik vrij rijden op assen, via motorsportschool.

Ik huur die dag een pitbox, samen met nog 2 rijders. Er is nog plek, wie gaat die dag ook en wil gebruik maken van de pitbox. Bedrag is 105 euro voor een dag, dan delen door het aantal mensen.

Gr Johan
#365055
Ik ga op 29 augustus naar circuit Zolder

Ik ga voor de derde keer maar voor het eerst met mijn RSV mille uit 2000. Iemand ervaring met geluidsoverschrijding met een RSV op circuit zolder?

Rij met originele demper maar wel begrenzer uit de bocht. En ik rij met k&n filter.

Gaat dit goedkomen??
#365127
Vandaag op zolder gereden. Eerste keer voor mij, om op circuit te rijden. Voor mij geldt voornamelijk heelhuids thuis te komen. Toch een 2.09 gereden. Nu zag ik dat het niet zo heel snel was, maar goed het is een begin, wat zeker een vervolg gaat krijgen!!
#365128
George schreef:Vandaag op zolder gereden. Eerste keer voor mij, om op circuit te rijden. Voor mij geldt voornamelijk heelhuids thuis te komen. Toch een 2.09 gereden. Nu zag ik dat het niet zo heel snel was, maar goed het is een begin, wat zeker een vervolg gaat krijgen!!
Als je heel thuis komt, is het altijd goed!! :ok:
#365129
George schreef:Vandaag op zolder gereden. Eerste keer voor mij, om op circuit te rijden. Voor mij geldt voornamelijk heelhuids thuis te komen. Toch een 2.09 gereden. Nu zag ik dat het niet zo heel snel was, maar goed het is een begin, wat zeker een vervolg gaat krijgen!!
Prima voor de 1e keer :yes: komt heel veel op je af namelijk en veel mensen onderschatten dit :angel:
Vandaar dat je de 1e keer altijd begeleid moet rijden ook ben je "snel" op de openbare weg, dit is toch ff wat anders >:D

Word ook betalend lid van de ARA!