ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#362061
Heuveltje schreef:
mccoyman schreef:Mijn Agenda voor het komende seizoen dit hopelijk nog word uitgebreid:

17-4 Zandvoort (MSL cup)
19-5 Assen MSL
2-7 Assen CRT
3-9 Assen CRT

Hopelijk zie ik dan weer veel bekende gezichten
Waarom ga je niet met de ZAC vrij rijden, goedkoper, we zijn meestal met een hele club en je kunt tussendoor de races bekijken 8)
Nooit geweten dat er op die dagen ook werd vrij gereden, thnx voor de tip!
#362078
De planning voor t nieuwe seizoen ziet er zo uit;

16-17-april croix en ternois
2-mei Zandvoort
15-16-mei Oschersleben
18-19-juni Zolder
11-12-juli Oschersleben
8-9-Aug Spa
27-28-Aug Hockenheim
zal hier of daar nog wel een dagje bijkomen,,
wie mee wil laat t maar weten hè
#362123
ik heb tot nu toe alleen enkele trainingsdagen op Assen geboekt, omdat dit het circuit is waar voor junior nog het meeste te halen is.
2, 3, 23 mei en 9 augustus.
verder zal ik ook zoveel mogelijk ZAC wedstrijden mee doen......en neem dan Junior mee.
andere dagen zal ik op de bonnefooi meedoen.
#362124
FRITS schreef:De planning voor t nieuwe seizoen ziet er zo uit;

16-17-april croix en ternois
2-mei Zandvoort
15-16-mei Oschersleben
18-19-juni Zolder
11-12-juli Oschersleben
8-9-Aug Spa
27-28-Aug Hockenheim
zal hier of daar nog wel een dagje bijkomen,,
wie mee wil laat t maar weten hè
met welke organisatie ga je 15/16 mei naar Oschersleben?
#362126
Ik heb ingeschreven bij Speer racing voor de endurance
15/mei,de 14e en 16e is er ook vrij rijden.Als er iemand
wil meerijden in de endurance neem ik nog een dagje vrij
rijden,bv 14 mei.
#362134
Mille Merckel schreef:ik heb tot nu toe alleen enkele trainingsdagen op Assen geboekt, omdat dit het circuit is waar voor junior nog het meeste te halen is.
2, 3, 23 mei en 9 augustus.
verder zal ik ook zoveel mogelijk ZAC wedstrijden mee doen......en neem dan Junior mee.
andere dagen zal ik op de bonnefooi meedoen.
Gezellig, wil weer het hele seizoen ZAC doen en wellicht een paar MSL cupjes op Zandvoort.
#362276
Wat het circuit rijden betreft heb ik wel een vraag. Momenteel heb ik een sbk stuur op mijn rsv 2001 model. En de clip-ons heb ik ook nog. Maar waarmee zal ik het circuit op gaan???
#362277
George schreef:Wat het circuit rijden betreft heb ik wel een vraag. Momenteel heb ik een sbk stuur op mijn rsv 2001 model. En de clip-ons heb ik ook nog. Maar waarmee zal ik het circuit op gaan???
Ik zou zeggen clip-ons maar als je ziet hoe Geert met zijn Tuono over het circuit blaft :gaga: gaat dit ook prima
#362285
George schreef:Wat het circuit rijden betreft heb ik wel een vraag. Momenteel heb ik een sbk stuur op mijn rsv 2001 model. En de clip-ons heb ik ook nog. Maar waarmee zal ik het circuit op gaan???
Sbk stuur heft zo zijn voordelen op het circuit, Alleen richting de ramshoek is het wel aardig windkoppen.
Zou hem er lekker op laten zitten, kan je het nog menig gekuipte racer lasting mee maken >:D
#362837
De kalender is aangepast en uitgebreid.
Heb toestemming voor mee te rijden met de ZAC races, dus daar 2 van in de planning opgenomen. :yahoo:

17-4 Zandvoort Motorsport Lifestyle (MSL CUP)
19-5 Assen Motorsport Lifestyle
12-6 Assen ZAC
3-7 Assen ZAC
3-9 Assen CRT Holland
#363432
robz schreef:goed getimed!

topdag qua weer!! :yahoo:
Was een lekker dagje, 1e sessie ging ruk kwam niet onder de 2.14 :-[ . Vanaf sessie 2 ging het beter en kon ik lekker werken aan mijn houding (nog dieper zitten). En vandaag heb ik gemerkt aan de spieren dat dit goed ging ;)

Verder nog geexperimenteerd met de Superbike Pro en mijn nieuwe rempomp, al met al een zinvol dagje
#363458
robz schreef:hmm.. met dat soort tijden kan ik mn oude mille ook wel weer even oppoken! :o ;)
Vanaf sessie 2 kon ik al continu in de 2.07 rijden, al is dat 6 seconden langzamer dan mijn PR op Zandvoort :sorry:
Avatar
Door robz
#363482
rsvfrank schreef:
robz schreef:hmm.. met dat soort tijden kan ik mn oude mille ook wel weer even oppoken! :o ;)
Dat verwachten we zowiezo. ;)
moet even de vogelnestjes eruit halen.... :angel: ;)
#363653
freaco schreef:ik ga volgende week zaterdag 30-4 vrij rijden op assen met rsz motorsport, nog meer appie collega's?
We zijn er met een aantal wedstrijd rijders, dus ik zou zeggen sluit lekker aan :friends:
#363676
freaco schreef:gezellig! ik zal er met mn witte racer zijn <-----
ook mensen die er overnachten?
Ik denk dat we alle 4 overnachten op de paddock. Ik heb een grote zwarte partytent en we staan meestal bij de Damen winkel, als je het leuk vindt kun je aansluiten :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!