ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door black bee
#358782
goede morgen,

wie gaan er allemaal deelnemen aan de zac wedstrijd van 6 juli ?

deelnemers: heuveltje ( aka de rode lap >:D )
black bee ( als ik de ra overleef :crazy: )
rsvfrank
zwijntje
mille merckel


ovb:

ik verwacht zelf zondagmiddag op tijd in assen te zijn om onze vaste plek alvast te reserveren, wil best voor een pan macaroni zorgen als ik tenminste weet hoeveel man er rond etenstijd zijn ?

heb er zin in want er staat iemand voor mij in de tussenstand :-[

:bye:

de rijdende chicane
Laatst gewijzigd door black bee op 4 jun 2015, 07:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Heuveltje
#358803
Gezellig mannen :friends:
De motor en electronica doen het goed dus gasssss >:D

En natuurlijk proberen enkele plaatsen naar boven te komen in de Sport 1000 cup
Avatar
Door black bee
#358816
was zeker gezellig afgelopen maandag ondanks de technische problemen.

maar eens kijken of we die blade weer voor de rsv4 over de finishlijn krijgen >:D
Avatar
Door rsvfrank
#359467
Lekker weertje :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door black bee
#359583
zo ik zal even een klein verslagje over deze mooie dag maken.
gisteren heerlijk op tijd op het circuit en gezien de harde wind en regen toch maar voor de pitboxen gaan staan zodat iedereen wat beschut stond. nadeel is wel dat er veel minder stroompunten zijn.

bij de keuring en ophalen van de transponder bleek dat ze mij toch echt in de race cup hadden gezet :help:
nog geprobeerd naar de sport te komen daar daar mark en joris ook in redden, wel zo gezellig.
de kwalificatie ging redelijk met uit mijn hoofd een 1.54,8, vandaag deden ze geen indeling op kwalificatie tijd dus moest ik ook de race gaan rijden in de racecup :gaga: :gaga:

zoals gewoonlijk een waardeloze start en daarna maar met een paar andere blades aan het vechten geweest, beste ronde een 1,53.1 en een goed gevoel over de race maar mijn god wat was het warm.. vocht vocht en nog eens vocht.
wedstrijd 2 wederom een slechte start , ben echt veels te voorzichtig, en kwam vast te zitten achter 3 blades welke in de daarop volgende rondens heb ingehaald. volgens mij ben ik iets van 26e geworden maar wel leuk gereden en volgende keer proberen bij wat lui aan te pikken.heb wel in race 2 mijn pr aangescherpt naar 1,53.0

heren en dame het was weer gezellig

:bye:

de rijdende chicane
Avatar
Door Heuveltje
#359590
Helaas kwam ik zondag erachter dat ik een scheurtje had in mijn carterpan :sorry: durfde het niet aan om het dicht te smeren met een of ander goedje. Vanochtend toch besloten om niet te gaan werken maar de ARA mannen aan te moedigen :friends: , heel anders zo'n dag maar toch een erg leuke dag gehad :ok:

Het relaas van de mannen laat ik ff aan hen zelf over, maar de tijden die gereden werden :worship:

Volgende keer maar weer met de motor :yes:
Avatar
Door Zwijntje
#359605
Mijn relaas:
zondag middag op het gemakje de bus ingeladen en tegen half 5 richting Assen aangereden. Moest erg goed op blijven letten omdat de bus alle kant op werd gesmeten door de wind :crazy:
Toch geen drup regen tegen gekomen.
Tegen 8 uur kwam ik op het paddock aan en ben ik bij dikke Berta aangesloten, koelkast ingeprikt en genoten van een koel pilsje, ondertussen kwam Frank ook ook aanrijden en hebben we de avond verder gevuld met pintjes en mannenpraat. Tegen middernacht sloot Maurice zich bij ons aan en werd het tijd om de slaapzak op te zoeken.

Na goed geslapen te hebben de volgende ochtend transponder opgehaald en motor gekeurd en lekker in het zonnetje gewacht tot we mochten rijden. Inmiddels was de rest van de groep binnengedruppeld: Mark, Sjoerd, Tom en Ernst.

Eerste training ging niet zo lekker, was een beetje aan het kloten met mijn versnellingen en mijn rempunten. Heel de sessie rond de 2.00 gereden tot op het laatst, 2x 1.57
De kwalificatie ging al wat beter, lekker rond kunnen gaan maar wat opgehouden door een R1. En op een gegeven moment kwam Mark voorbij... En verremde zich direct daarna in Mandeveen, vergat in te sturen en moest door het grind. Heel de tijd ronde de 1.57 gereden, met de laatste ronde op 1.55. wat mij een P12 opleverde. 4e startrij achter Mark op P9
Bij binnenkomst snel pak uit en water drinken, want na wat inspanning begint het toch aardig warm te worden.

Race 1 verliep wel aardig.
De start ging redelijk, kon wat plaatsen pakken. Ook Mark op zijn rodeopaard. Maar bij aanremmen haarbocht kwamen er toch een aantal voorbij :o... Ho eens even!
Ik zat in de binnenbocht dus kon de komende bochtencombinatie wat plaatsen winnen in Madijk/Ossenbroek.
Ik kon daarna aardig meekomen, behalve die pk pakhuizen voorin. Ik hing weer achter de R1 van de kwalificatie. Paar keer voorbij gestoken maar weer op power pakte hij me terug,
Tot aan het eind van de race, toen hij vermoeid raakte en hem wel voorbij kon. Helpt dus zeker! een beetje conditie!
Uiteindelijk P9 geëindigd met rondetijden van constant 1.55-1.54.
Wederom kwam ik helemaal kapot binnen, kloppende kop van de warmte... even bijkomen!

Race 2, de topper!
Start verliep nog beter en was direct wat brutaler bij de haarbocht/madijk/ossenbroek. En dat wierp zijn vruchten af, zat direct vooraan erbij.
Een aantal leuke duellen aangegaan en de meeste gewonnen. Ik reed toen rond de 5e plek. Ik had een mooie panigale in het visier en kon daar met hoge 1.53'ers naar toe rijden. Eenmaal de pani voorbij kwam de zx10 me voorbij, hier heb ik ook heerlijk mee gebattled: veenslag haalde hij me in maar in de ruskenhoek propte ik hem er weer tussen ;D dit herhaalde zich een paar keer op rechte stukken en probeerde wat meer verdedigend te rijden bij aanremmen op een bocht... helaas stak hij me de laatste ronde toch voorbij en kon het niet meer bij remmen... P6 met een nieuwe pr van 1.52.9!
Wat is racen gaaf! :kwijl:
Avatar
Door Heuveltje
#359634
Zwijntje schreef:Mijn relaas:
zondag middag op het gemakje de bus ingeladen en tegen half 5 richting Assen aangereden. Moest erg goed op blijven letten omdat de bus alle kant op werd gesmeten door de wind :crazy:
Toch geen drup regen tegen gekomen.
Tegen 8 uur kwam ik op het paddock aan en ben ik bij dikke Berta aangesloten, koelkast ingeprikt en genoten van een koel pilsje, ondertussen kwam Frank ook ook aanrijden en hebben we de avond verder gevuld met pintjes en mannenpraat. Tegen middernacht sloot Maurice zich bij ons aan en werd het tijd om de slaapzak op te zoeken.

Na goed geslapen te hebben de volgende ochtend transponder opgehaald en motor gekeurd en lekker in het zonnetje gewacht tot we mochten rijden. Inmiddels was de rest van de groep binnengedruppeld: Mark, Sjoerd, Tom en Ernst.

Eerste training ging niet zo lekker, was een beetje aan het kloten met mijn versnellingen en mijn rempunten. Heel de sessie rond de 2.00 gereden tot op het laatst, 2x 1.57
De kwalificatie ging al wat beter, lekker rond kunnen gaan maar wat opgehouden door een R1. En op een gegeven moment kwam Mark voorbij... En verremde zich direct daarna in Mandeveen, vergat in te sturen en moest door het grind. Heel de tijd ronde de 1.57 gereden, met de laatste ronde op 1.55. wat mij een P12 opleverde. 4e startrij achter Mark op P9
Bij binnenkomst snel pak uit en water drinken, want na wat inspanning begint het toch aardig warm te worden.

Race 1 verliep wel aardig.
De start ging redelijk, kon wat plaatsen pakken. Ook Mark op zijn rodeopaard. Maar bij aanremmen haarbocht kwamen er toch een aantal voorbij :o... Ho eens even!
Ik zat in de binnenbocht dus kon de komende bochtencombinatie wat plaatsen winnen in Madijk/Ossenbroek.
Ik kon daarna aardig meekomen, behalve die pk pakhuizen voorin. Ik hing weer achter de R1 van de kwalificatie. Paar keer voorbij gestoken maar weer op power pakte hij me terug,
Tot aan het eind van de race, toen hij vermoeid raakte en hem wel voorbij kon. Helpt dus zeker! een beetje conditie!
Uiteindelijk P9 geëindigd met rondetijden van constant 1.55-1.54.
Wederom kwam ik helemaal kapot binnen, kloppende kop van de warmte... even bijkomen!

Race 2, de topper!
Start verliep nog beter en was direct wat brutaler bij de haarbocht/madijk/ossenbroek. En dat wierp zijn vruchten af, zat direct vooraan erbij.
Een aantal leuke duellen aangegaan en de meeste gewonnen. Ik reed toen rond de 5e plek. Ik had een mooie panigale in het visier en kon daar met hoge 1.53'ers naar toe rijden. Eenmaal de pani voorbij kwam de zx10 me voorbij, hier heb ik ook heerlijk mee gebattled: veenslag haalde hij me in maar in de ruskenhoek propte ik hem er weer tussen ;D dit herhaalde zich een paar keer op rechte stukken en probeerde wat meer verdedigend te rijden bij aanremmen op een bocht... helaas stak hij me de laatste ronde toch voorbij en kon het niet meer bij remmen... P6 met een nieuwe pr van 1.52.9!
Wat is racen gaaf! :kwijl:
Mooi verhaal en het was gaf om het gevecht te zien, hoop volgende keer op de motor er weer bij te zijn. Maar dan zal ik toch serieus gas moeten gaan geven :sorry:

Word ook betalend lid van de ARA!