ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#357566
rsvfrank schreef:Denk dat ik ook maar weer eens inschrijf in de rookie cup, moet nog wel even een paar bandjes scoren...

Rijden er eigenlijk nog wel ouwe twins mee, in de uitslagen zie ik bijna alleen maar dikke 170pk plus machines :(
Je kunt prima mee in de Rookie cup!
#357874
begrijp wel waarom het stil is hier... forum is gewoon RUK, inloggen lukt vaker niet dan wel, modules zijn onvindbaar, error meldingen all over the place en de server is fucking traag..

kom hier eigenlijk nooit meer... vandaag eens een 10 minuten (!!!!!) tijd genomen om te proberen in te loggen..

maarre dat alleen maar om te zeggen: ik heb ingeschreven 5 mei :D vrijrijden

CU!
#358100
Even een kort verslagje.

Na aankomst kwartier gemaakt bij Frank zijn paddocktent.

Gelijk maar de regenbanden erop want de baan was nog behoorlijk nat.
Bij aanvang van de eerste training was deze al aardig droog maar toch nog aardig wat natte plekken ,na een rondje of 6 maar naar binnen gegaan om de regenbandjes een beetje te sparen.
Voor de kwalificatie de bandjes weer gewisseld voor de nieuwe slicks ondanks wat spetters toch maar doorgereden.

Race 1 leek enigszins droog te worden tot ongeveer de 4e ronde toen het begon te regenen ,ik werd gelijk ingehaald door een man of 4 die met profielbandjes reden, toch maar door gereden op de slicks hoewel het flink glibberen werd , de voorlaatste ronde werd een rode vlag gegeven want toen begon het echt te storten uit de lucht.

Race 2, tegen Frank's advies in, de regenbanden gemonteerd in de hoop op een natte wedstrijd....helaas ,de lucht klaarde weer op en het werd een compleet droge wedstrijd ,ik had een redelijke start en dacht, ik moet maar een beetje doorknallen want straks zijn de regenbanden opgevreten en heb ik geen grip meer.
Balen dat ik geen slicks gemonteerd had want ik kon lekker meekomen met de kop groep en lag een aantal ronden 4e , helaas na 6 rondjes was het beste van de bandjes af en begon het flink te glijden en dat in combinatie met de storm , maakt dat ik de aansluiting verloor en ook nog eens 2 plaatsen verloor.

Uiteindelijk in rookieklasse 1e race een 6e plek en 2e race een 4e plek .

Heuveltje weet nu dat ,wanneer ik slicks steek hij regenbanden moet monteren en andersom :o :crazy:
Met een 2.13 als snelste tijd niet helemaal tevreden maar op een droge baan met regenbanden viel het me eigenlijk nog wel mee ;D ;D

Al met al een gezellige dagje en hopelijk kan ik dit jaar nog een keer zac dagje meepakken
#358115
Ik had stiekem de dag van te voren al ingeschreven bij MSL om toch alvast te oefenen op Zandvoort :secret: Zondagavond aangekomen en samen met mijn buurman de partytent opgezet en gezekerd met spanbanden vanwege de harde wind.Niet echt super geslapen door het gerammel van de tent ben ik 's ochtends nog ff aan het relaxen bedenk ik me dat ik mijn helm vergeten ben :-[
Ik volledig in de stress naar Ronald gebeld maar die was al bijna daar, maar die gaf de gouden tip om naar Maudie te gaan. Zij regelde met haar zus dat zij enkele helmen zou meenemen :ok: Gelukkig paste dit en kon ik met een bmw helm toch rijden, ondanks problemen met de APRC lekker kunnen rijden en toen ik eenmaal de knop omgezet had dat ik geen electronica aan boord had ging het prima. Al met al een lekker dagje met Ronald waarbij we in de middag overgezet werden naar groep 4 en dus bij Maurice konden aansluiten :friends:
's Avonds kwam Joris (met mijn helm) en dachten we dat we het euvel gefixed hadden (afstand tussen APRC schijf en sensor) maar de volgende dag bleek dit niet het geval :(
Gezien het weerbeeld (regen, dan weer droog), een glad Zandvoort en geen electronica voorzichtig mijn rondjes gereden en weer heel naar huis. Was wel weer erg gezellig met Joris en Frank en voor herhaling vatbaar (MSL cupje?)

Nu proberen het probleem op te lossen
#358183
Heuveltje schreef:Ik had stiekem de dag van te voren al ingeschreven bij MSL om toch alvast te oefenen op Zandvoort :secret: Zondagavond aangekomen en samen met mijn buurman de partytent opgezet en gezekerd met spanbanden vanwege de harde wind.Niet echt super geslapen door het gerammel van de tent ben ik 's ochtends nog ff aan het relaxen bedenk ik me dat ik mijn helm vergeten ben :-[
Ik volledig in de stress naar Ronald gebeld maar die was al bijna daar, maar die gaf de gouden tip om naar Maudie te gaan. Zij regelde met haar zus dat zij enkele helmen zou meenemen :ok: Gelukkig paste dit en kon ik met een bmw helm toch rijden, ondanks problemen met de APRC lekker kunnen rijden en toen ik eenmaal de knop omgezet had dat ik geen electronica aan boord had ging het prima. Al met al een lekker dagje met Ronald waarbij we in de middag overgezet werden naar groep 4 en dus bij Maurice konden aansluiten :friends:
's Avonds kwam Joris (met mijn helm) en dachten we dat we het euvel gefixed hadden (afstand tussen APRC schijf en sensor) maar de volgende dag bleek dit niet het geval :(
Gezien het weerbeeld (regen, dan weer droog), een glad Zandvoort en geen electronica voorzichtig mijn rondjes gereden en weer heel naar huis. Was wel weer erg gezellig met Joris en Frank en voor herhaling vatbaar (MSL cupje?)

Nu proberen het probleem op te lossen
Electronica is voor Jeanetten ;)

Word ook betalend lid van de ARA!