ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#358789
Beste aprilia fanaten,

Mijn rsv wil helaas niet starten met de originele A63 chip,

Ik ben van plan om met een RSV evo chip naar lelystad te rijden.

Ik heb alleen geen idee hoe dit rijd.. waarschijnlijk te rijk, maar of het schadelijk is voor het blok heb ik geen idee van.

Als iemand een originele A63 chip voor mij mee zou kunnen nemen zodat ik die kan gebruiken tijdens de training stel ik dat zeer op prijs!

Tot straks!
#358818
Lekker gereden en prima weertje! Jesse, bedankt voor het organiseren en je flexibiliteit! :ok:
#358822
Super avond gehad.
Blij dat ik ben gegaan want heb best veel over mijn motor geleerd en daar ging het mij ook om.

Echt super blij mee.

Worden de foto's en dergelijke hier gedeeld?

Stond ook iemand te filmen / fotograferen toen ok over het rechte stuk ging en was wel benieuwd of daar beelden van zijn
#358828
Het was top Jesse, thanks! :-)

Ik vond het zeer relaxed ondanks de grote hoeveelheid rijders. Uiteindelijk kon iedereen gewoon lekker rijden wat hij (of zij) wilde. Jammer van de twee (onschuldige) schuivertjes op het eind maar die hebben vooral te maken met vermoeidheid denk ik. En op een groep van 40 valt dat dan uiteindelijk nog wel mee :ok:

Baantje is leuk overigens, kort dus redelijk snel te leren. Door het karakter van de baan worden de snelheden ook niet te gek hoog wat weer goed is voor de veiligheid van de baan.

Geen track voor die-hard circuitrijders maar voor de gelegenheidsrijders zoals ik (en mijn maten) meer dan voldoende uitdaging :ok:

Wat Snijboon zegt: foto's en filmpjes zijn welkom! De volgende keer misschien een fotograaf (en toestemming) regelen?
#358911
DutchVtwin schreef:jammer dat ik dit heb moeten missen :-\ volgende keer probeer ik ook naar het Noorden te komen.

Aparte mille trouwens, die met dat groen. Geen idee van wie die is, maar ziet dr wel leuk uit. :ok:
De groene Mille is van mij. Hij is nog niet helemaal af, want de onderkuip moet nog gespoten en gestickerd worden.
Had het idee om foto's te plaatsen als hij klaar is.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!