ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#357682
Top idee, en lijkt me weer eens leuk om mee te maken. Jaren geleden ooit (ik had toen mijn Falco nog) een Aprilia circuitdag gehad op Assen. Erg leuk om mee te maken.

Dit jaar gaat me deze training niet lukken. :( zit in die week op de motor in het buitenland... op weg naar de dolomieten.... (ook geen straf ;D )

Mocht je dit volgend jaar een keer opnieuw organiseren, ben ik er bij !
#357685
Henk RS 250 schreef:Er zijn bij Vado motor events elke maand circuit trainingen in Lelystad. Ms doe ik nog wel een keer dit jaar.
Ja, is leuk! Heb vorig jaar ook een middag via hun gereden en dat is goed bevallen. Dit jaar was ik van plan alle dagen mee te doen, maar de eerste moet ik al missen wegens logistieke problemen :sorry: (en staat nu dus te koop voor de liefhebber). Als je dus vast (goedkoop) wil oefenen, kan dat a.s. zondag! :crazy:
#357823
Ja, er zijn nog genoeg plekken!
Ik heb jullie emailadres nodig zodat ik jullie een inschrijfformulier kan sturen.

Liefhebbers tot nu toe:

Jesse J
TuonoV2
Klaaz 2pax
Bor_S
Wilco
Jorrit-RSVR
Robz
R1-ner
Malle Eppie 2pax
PeterC 2pax
RSVmakkie
Snijboon 2pax
Henk RS 250
Tommzz
Meeleesjan (?)
Arie (?)
ElSjiepo (?)
Arkiecbr
Rik D
Silke
Birdy
#357840
Jesse J schreef:Ja, er zijn nog genoeg plekken!
Ik heb jullie emailadres nodig zodat ik jullie een inschrijfformulier kan sturen.
Hi Jesse, ik heb je via de private mail in het gebruikerspanel mijn emailadres gestuurd. Alvast bedankt voor het inschrijfformulier!
CU Rik
#357941
Snijboon schreef:Jesse heb jouw een mail gestuurd met inschrijf formulier.
Betaling is ook onderweg.
Helemaal klaar voor de circuit training.
Hoop er nog beetje te leren om beter om te gaan met de motor na me ongeluk in 2008
Prima! :ok:
Je hebt ook aangegeven dat je misschien met nog een gast wilde komen. Gaat dat ook door?
#357954
Rik D schreef:
Jesse J schreef:Ja, er zijn nog genoeg plekken!
Ik heb jullie emailadres nodig zodat ik jullie een inschrijfformulier kan sturen.
Hi Jesse, ik heb je via de private mail in het gebruikerspanel mijn emailadres gestuurd. Alvast bedankt voor het inschrijfformulier!
CU Rik
Baal als een stekker >:( hoor vandaag dat ik moet 's avonds moet werken op 3 juni. Ben er dus helaas niet bij :no: ik wil wel veel (circuit)rijden dit jaar, dus ik hoe me van harte aanbevolen voor andere mogelijkheden. Sorry Jesse, cu soon Rik
#357964
Jesse J schreef:
Snijboon schreef:Jesse heb jouw een mail gestuurd met inschrijf formulier.
Betaling is ook onderweg.
Helemaal klaar voor de circuit training.
Hoop er nog beetje te leren om beter om te gaan met de motor na me ongeluk in 2008
Prima! :ok:
Je hebt ook aangegeven dat je misschien met nog een gast wilde komen. Gaat dat ook door?

Had nog in de mail aan gegeven dat ik niets meer heb gehoord van hem hier over dus dat het eerst alleen mij betreft.
Zal hem nog even vragen komende week.
#357984
Liefhebbers tot nu toe:

Jesse J
TuonoV2
Klaaz 2pax
Bor_S
Wilco
Jorrit-RSVR
Robz
R1-ner
Malle Eppie 2pax
PeterC 2pax
RSVmakkie
Snijboon
Henk RS 250
Tommzz
Meeleesjan (?)
Arie (?)
ElSjiepo (?)
Arkiecbr
Silke
Birdy

Er zitten nog een paar vraagtekens tussen. Ik hoop dat jullie snel zicht hebben of jullie wel of niet meegaan.
#357988
Jesse J schreef:Liefhebbers tot nu toe:

Jesse J
TuonoV2
Klaaz 2pax
Bor_S
Wilco
Jorrit-RSVR
Robz
R1-ner
Malle Eppie 2pax
PeterC 2pax
RSVmakkie
Snijboon
Henk RS 250
Tommzz
Meeleesjan (?)
Arie (?)
ElSjiepo (?)
Arkiecbr
Silke
Birdy

Er zitten nog een paar vraagtekens tussen. Ik hoop dat jullie snel zicht hebben of jullie wel of niet meegaan.
Ik heb nog steeds geen email met formulier ontvangen :help: Stuur em toe en ik ben geen vraagteken meer :yahoo:
#358023
Snijboon schreef:Hoe zit het met toeschouwers tijdens deze avond.
Zijn deze toegestaan want er wil wel iemand mee ven kijken maar wil niet zelf rijden.

Misschien dat Jesse hier iets meer over weet?
Die zijn helaas niet toegestaan door de beheerder (politie) van het circuit.
Dit staat ook als voorwaarde op het inschrijfformulier.
#358065
Vraagje, als ik een arm breek tijdens de rijvaardigheidstraining op het circuit worden mijn medische kosten (bijvoorbeeld een ambulance rit naar het ziekenhuis enzovoort) dan net zo gedekt als wanneer ik op de openbare weg val met mijn motor en een arm breek?? Of moet ik hier een speciale verzekering voor afsluiten??
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!