ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#358066
Birdy schreef:Vraagje, als ik een arm breek tijdens de rijvaardigheidstraining op het circuit worden mijn medische kosten (bijvoorbeeld een ambulance rit naar het ziekenhuis enzovoort) dan net zo gedekt als wanneer ik op de openbare weg val met mijn motor en een arm breek?? Of moet ik hier een speciale verzekering voor afsluiten??


Mijn verzekering dekt eventuele schade omdat het een rijvaardigheidstraining betreft. Ik kan mij niet voorstellen dat ambulance kosten niet onder de standaard dekking vallen. Mocht je geen Allrisk verzekering hebben dan worden uiteraard wel de door jou gevraagde kosten vergoed. De meeste verzekeraars bieden eventueel een dagverzekering voor schade aan je motorfiets tijdens een dergelijke training. Ik heb mij laten vertellen dat het terrein ook niet als circuit wordt gezien maar als openbare weg. Wil je zekerheden? Informeer (schriftelijk of per e-mail) bij je verzekeraar!
#358082
klaaz schreef:
Birdy schreef:Vraagje, als ik een arm breek tijdens de rijvaardigheidstraining op het circuit worden mijn medische kosten (bijvoorbeeld een ambulance rit naar het ziekenhuis enzovoort) dan net zo gedekt als wanneer ik op de openbare weg val met mijn motor en een arm breek?? Of moet ik hier een speciale verzekering voor afsluiten??


Mijn verzekering dekt eventuele schade omdat het een rijvaardigheidstraining betreft. Ik kan mij niet voorstellen dat ambulance kosten niet onder de standaard dekking vallen. Mocht je geen Allrisk verzekering hebben dan worden uiteraard wel de door jou gevraagde kosten vergoed. De meeste verzekeraars bieden eventueel een dagverzekering voor schade aan je motorfiets tijdens een dergelijke training. Ik heb mij laten vertellen dat het terrein ook niet als circuit wordt gezien maar als openbare weg. Wil je zekerheden? Informeer (schriftelijk of per e-mail) bij je verzekeraar!
Mijn verzekeraar voor de motor ziet deze dag ook als een rijvaardigheidstraining.
Dus gewoon verzekerd bij een ongeluk.
Enige eis die ze stellen is dat als er echt wedstrijd element bij komt kijken dat ik dan de baan moet verlaten om geen gezeur te krijgen qua eisen.
#358096
De planning is rond -> ik ben erbij! :tease: Formulier en euro's zijn onderweg als het goed is.
#358110
Snijboon schreef:
klaaz schreef:
Birdy schreef:Vraagje, als ik een arm breek tijdens de rijvaardigheidstraining op het circuit worden mijn medische kosten (bijvoorbeeld een ambulance rit naar het ziekenhuis enzovoort) dan net zo gedekt als wanneer ik op de openbare weg val met mijn motor en een arm breek?? Of moet ik hier een speciale verzekering voor afsluiten??


Mijn verzekering dekt eventuele schade omdat het een rijvaardigheidstraining betreft. Ik kan mij niet voorstellen dat ambulance kosten niet onder de standaard dekking vallen. Mocht je geen Allrisk verzekering hebben dan worden uiteraard wel de door jou gevraagde kosten vergoed. De meeste verzekeraars bieden eventueel een dagverzekering voor schade aan je motorfiets tijdens een dergelijke training. Ik heb mij laten vertellen dat het terrein ook niet als circuit wordt gezien maar als openbare weg. Wil je zekerheden? Informeer (schriftelijk of per e-mail) bij je verzekeraar!
Mijn verzekeraar voor de motor ziet deze dag ook als een rijvaardigheidstraining.
Dus gewoon verzekerd bij een ongeluk.
Enige eis die ze stellen is dat als er echt wedstrijd element bij komt kijken dat ik dan de baan moet verlaten om geen gezeur te krijgen qua eisen.
Dank voor alle info! Goed om te weten :ok: Ik zal mijn verzekering ook nog even bellen Klaaz, bedankt!
#358246
Deelnemers tot nu:

Jesse J
TuonoV2
Klaaz 2pax
Bor_S
Wilco
Jorrit-RSVR
Robz
R1-ner
Malle Eppie 2pax
PeterC 2pax
RSVmakkie
Snijboon
Henk RS 250
Tommzz
Meeleesjan
ElSjiepo
Arkiecbr
Silke
Birdy

Er zijn nog plaatsen vrij dus als er nog meer liefhebbers zijn.....welkom!
Laatst gewijzigd door Jesse J op 15 mei 2015, 08:42, 2 keer totaal gewijzigd.
#358321
Jesse J schreef:Robz, TuonoV2 en Peter c jullie hebben pb.
Tot nu toe geen enkele reactie van jullie gehad helaas...
De uiterste betaaldatum is al voorbij. Ik ga het niet voor jullie voorschieten.
Heren laatste kans...please
#358692
Wir rijden er allemaal vanaf het hoge noorden die kant op?

Kom zelf uit Veendam en zou mooi zijn als we een stuk samen op kunnen rijden.

Klaasz (als ik het goed had) had ik al gesproken een keer maar weet niet welke route hij rijdt
#358695
Snijboon schreef:Wir rijden er allemaal vanaf het hoge noorden die kant op?

Kom zelf uit Veendam en zou mooi zijn als we een stuk samen op kunnen rijden.

Klaasz (als ik het goed had) had ik al gesproken een keer maar weet niet welke route hij rijdt
Het ziet er naar uit dat ik die dag ga combineren met een zakelijke afspraak dus dat wordt waarschijnlijk eerder die kant op. Mocht het anders worden dan hoor je het. Terug is uiteraard geen probleem! :ok:
#358708
klaaz schreef:
Snijboon schreef:Wir rijden er allemaal vanaf het hoge noorden die kant op?

Kom zelf uit Veendam en zou mooi zijn als we een stuk samen op kunnen rijden.

Klaasz (als ik het goed had) had ik al gesproken een keer maar weet niet welke route hij rijdt
Het ziet er naar uit dat ik die dag ga combineren met een zakelijke afspraak dus dat wordt waarschijnlijk eerder die kant op. Mocht het anders worden dan hoor je het. Terug is uiteraard geen probleem! :ok:

Prima

Mochten er nog andere zijn die van het hoge noorden komen hoor ik het wel.
#358735
Henk RS 250 schreef:
Wilco schreef:
Henk RS 250 schreef:Vanuit Rotterdam, nog aanhakers uit de regio?
Hallo Henk

Ik rij vanaf NieuwerkerkA/D Ijssel ben van plan om 15:30 weg te rijden.

Wat is jouw plan?

15.45 bij Tankstation Den Andel??
Is goed ik zie je daar.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!