ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#356227
[quote="klaaz"]
[quote="Snijboon"]
[quote="Jesse J"]
[quote="Snijboon"]
Lijkt me ook wel leuk.
Maar dit is puur alleen avond?


[/quote]
Ja, van half 6 tot 9. Je kan minimaal 3 sessies rijden van 20 minuten.
[/quote]

Lijkt me wel wat maar moet uit het noorden komen en dan moet ik voor 3,5 uur best ver rijden
[/quote]

Hey Snijboon, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit Zuidlaren. Ik maak er gewoon een mooie binnendoor trip van naar Lelygat toe. Terug afhankelijk van de omstandigheden over de snelweg of weer (gedeeltelijk) binnendoor. Laat maar weten of je aan wilt haken.  :friends:
[/quote]

Jouw naam moet ik even onthouden want dan kunnen we misschien met een leuk groepje heen rijden.

Weet niet welke route JesseJ rijdt en welke jij rijdt maar leukste om toch stuk samen op te rijden lijkt me.
#356229
[quote="Snijboon"]
[quote="klaaz"]
[quote="Snijboon"]
[quote="Jesse J"]
[quote="Snijboon"]
Lijkt me ook wel leuk.
Maar dit is puur alleen avond?


[/quote]
Ja, van half 6 tot 9. Je kan minimaal 3 sessies rijden van 20 minuten.
[/quote]

Lijkt me wel wat maar moet uit het noorden komen en dan moet ik voor 3,5 uur best ver rijden
[/quote]

Hey Snijboon, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit Zuidlaren. Ik maak er gewoon een mooie binnendoor trip van naar Lelygat toe. Terug afhankelijk van de omstandigheden over de snelweg of weer (gedeeltelijk) binnendoor. Laat maar weten of je aan wilt haken.  :friends:
[/quote]

Jouw naam moet ik even onthouden want dan kunnen we misschien met een leuk groepje heen rijden.

Weet niet welke route JesseJ rijdt en welke jij rijdt maar leukste om toch stuk samen op te rijden lijkt me.

[/quote]
Over de A6 denk ik. Ik moet die dag ook nog werken en het hangt er even vanaf hoe laat ik ben. Dus ik weet niet of ik wel tijd heb voor een toeristische route.
#356232
[quote="Jesse J"]
[quote="Snijboon"]
[quote="klaaz"]
[quote="Snijboon"]
[quote="Jesse J"]
[quote="Snijboon"]
Lijkt me ook wel leuk.
Maar dit is puur alleen avond?


[/quote]
Ja, van half 6 tot 9. Je kan minimaal 3 sessies rijden van 20 minuten.
[/quote]

Lijkt me wel wat maar moet uit het noorden komen en dan moet ik voor 3,5 uur best ver rijden
[/quote]

Hey Snijboon, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit Zuidlaren. Ik maak er gewoon een mooie binnendoor trip van naar Lelygat toe. Terug afhankelijk van de omstandigheden over de snelweg of weer (gedeeltelijk) binnendoor. Laat maar weten of je aan wilt haken.  :friends:
[/quote]

Jouw naam moet ik even onthouden want dan kunnen we misschien met een leuk groepje heen rijden.

Weet niet welke route JesseJ rijdt en welke jij rijdt maar leukste om toch stuk samen op te rijden lijkt me.

[/quote]
Over de A6 denk ik. Ik moet die dag ook nog werken en het hangt er even vanaf hoe laat ik ben. Dus ik weet niet of ik wel tijd heb voor een toeristische route.
[/quote]
Gaan we tegen die tijd vanzelf vernemen ;)
#356235
[quote="klaaz"]
Hoi SNijboon, je hebt niet aangegeven waar je zelf vandaan moet komen dus het is lastig inschatten of de routes gaan matchen  :kwijl:
[/quote]

Ah sorry
Zat op school vanwege studie verplichtingen haha.
Kom zelf uit het pittoreske veendam.
Dus zuidlaren is maar klein stukkie vanaf hier en leeuwaarden is stukje verder
#356350
[quote="Jesse J"]



Liefhebbers tot nu toe;

Jesse J 2pax
TuonoV2
Klaaz
Bor_S
Wilco
Jorrit-RSVR
Robz
R1-ner
Malle Eppie 2pax
PeterC 2pax
RSVmakkie
Snijboon 2pax



[/quote]

Heb nog geen tijd gehad voor het formulier.
Hoop volgende week even tijd te hebben
#356443
[quote="Tommzz"]
Bij deze geef ik me ook op.

Drempel voor een circuit dag o.i.d. is idd net iets te hoog voor mij en dit lijkt me een leuk opstapje!

Ik kom ook uit Groningen dus zou graag aanhaken om samen heen en terug te rijden!


[/quote]
:ok: Top! Je hebt mail.
#356474
[quote="Tommzz"]
Bij deze geef ik me ook op.

Drempel voor een circuit dag o.i.d. is idd net iets te hoog voor mij en dit lijkt me een leuk opstapje!

Ik kom ook uit Groningen dus zou graag aanhaken om samen heen en terug te rijden!


[/quote]

Prima.
Ik kom uit Veendam en Klaasz (hoop dat ik zijn forum naam goed heb) komt uit Zuidlaren dus met vast iets te regelen zijn
#356478
[quote="Snijboon"]
[quote="Tommzz"]
Bij deze geef ik me ook op.

Drempel voor een circuit dag o.i.d. is idd net iets te hoog voor mij en dit lijkt me een leuk opstapje!

Ik kom ook uit Groningen dus zou graag aanhaken om samen heen en terug te rijden!


[/quote]

Prima.
Ik kom uit Veendam en Klaasz (hoop dat ik zijn forum naam goed heb) komt uit Zuidlaren dus met vast iets te regelen zijn
[/quote]

Bijna goed ;-)  :bye:
#356563
[quote="Capo dei Capi"]
Jesse,

Ik weet niet wat het programma inhoud, maar is een en ander ook geschikt om met een Aprilia Caponord uit te voeren?
Indien ja, dan is het een overweging om.

Groeten,
John
[/quote]
Ja, zeker. Het is voor alle straatlegale motoren. Zo rijdt Malle Eppie met een BMW GS  en er was vorig jaar zelfs een collega met een Guzzi California en een met een BMW K100 uit '84. Het kan allemaal.

Er wordt gelijk in het begin een indeling in groepen gemaakt. Hierbij wordt uitgegaan van type motor maar vooral van ervaring met het rijden op een circuit.

Hiermee wordt voorkomen dat er veel snelheidsverschil is en men elkaar niet in de weg zit. En wordt het voor iedereen leuk.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!