ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door cees
#353839
ART gaat 8-10april naar Ledenon, voor mij de mooiste baan waar ik geweest ben, dat valt in de paasvakantie (in Belgie in elk geval). Nog liefhebbers?
Door Mille Merckel
#353844
heb ik ook gezien, maar jammer genoeg heeft Milan het weekend aansluitend erna een wedstrijd dus niet te combineren.
Trouwens niet alleen een gave baan maar ART Motor is ook top georganiseerd.
ALS ik ga dan is het een last-minute beslissing........
Avatar
Door cees
#357511
Was tof in Ledenon, super lekker weer, goed georganiseerd. Helaas alleen mijn pr kunnen evenaren maar niet kunnen verbeteren. Was geestig dat er donderdag nog een race bij was welke voor de Duitsers/Zwitser/Oostenrijkers/Fransen/Belgen blijkbaar van erg groot belang was want er werd erg fel gereden. Na een goede start werd ik in de triple gauche aangereden door een erg enthousiaste Zwitser waardoor ik even off road ben geweest, toch nog 11e kunnen finishen.
Avatar
Door malle eppie
#357519
cees schreef:Was tof in Ledenon, super lekker weer, goed georganiseerd. Helaas alleen mijn pr kunnen evenaren maar niet kunnen verbeteren. Was geestig dat er donderdag nog een race bij was welke voor de Duitsers/Zwitser/Oostenrijkers/Fransen/Belgen blijkbaar van erg groot belang was want er werd erg fel gereden. Na een goede start werd ik in de triple gauche aangereden door een erg enthousiaste Zwitser waardoor ik even off road ben geweest, toch nog 11e kunnen finishen.
Rij je nog op de RC8?
Avatar
Door cees
#357522
malle eppie schreef:
cees schreef:Was tof in Ledenon, super lekker weer, goed georganiseerd. Helaas alleen mijn pr kunnen evenaren maar niet kunnen verbeteren. Was geestig dat er donderdag nog een race bij was welke voor de Duitsers/Zwitser/Oostenrijkers/Fransen/Belgen blijkbaar van erg groot belang was want er werd erg fel gereden. Na een goede start werd ik in de triple gauche aangereden door een erg enthousiaste Zwitser waardoor ik even off road ben geweest, toch nog 11e kunnen finishen.
Rij je nog op de RC8?
Yep, zal waarschijnlijk wel tot mijn pensioen zijn want de twins zijn een uitstervend ras...
Avatar
Door malle eppie
#357560
cees schreef:
malle eppie schreef:
cees schreef:Was tof in Ledenon, super lekker weer, goed georganiseerd. Helaas alleen mijn pr kunnen evenaren maar niet kunnen verbeteren. Was geestig dat er donderdag nog een race bij was welke voor de Duitsers/Zwitser/Oostenrijkers/Fransen/Belgen blijkbaar van erg groot belang was want er werd erg fel gereden. Na een goede start werd ik in de triple gauche aangereden door een erg enthousiaste Zwitser waardoor ik even off road ben geweest, toch nog 11e kunnen finishen.
Rij je nog op de RC8?
Yep, zal waarschijnlijk wel tot mijn pensioen zijn want de twins zijn een uitstervend ras...
Bevalt goed dus?
Avatar
Door cees
#357574
Yep, bevalt prima! Komt wel 30 pk tekort tegenover de 4 cilinders, maar voor mij is t genoeg.

Word ook betalend lid van de ARA!