ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door FastJ
#352939
In 2012 hebben we voor het laatste een ARA-exclusieve trackday kunnen houden die door Vabene verzorgd is. Het jaar daarop bleek het financieel niet meer haalbaar als ARA om dit zelfstandig te doen, er was te weinig animo. Er is voor 2015 een mooi alternatief denk ik. Moto Puro (motopuro.nl) is een Ducatidealer, een jong bedrijf dat gerund wordt door Jean Claude en Eveline. Jean Claude was een van de instructeurs van Vabene die in 2012 ook les gegeven heeft.

Vanuit Moto Puro organiseert Jean Claude de Moto Puro track days en hij nodigt ons (de ARA) van harte uit om hieraan deel te nemen. Als je op de bijlage klikt vind je alle info. Wat ik er erg leuk aan vind is dat het een 2-daagse is in Noord Frankrijk. Lijkt me erg leuk om daar met een ARA-delegatie naar toe te gaan! Inschrijven is gewoon bij Moto Puro, maar wel leuk natuurlijk om hier aan te geven of je gaat. Lekker aan het begin van het seizoen en mooie gelegenheid om met een dag instructie (of 2) je techniek bij te werken. De instructie wordt gegeven door Vabene.

Data: 4 en 5 mei 2015
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door denish41
#352962
Past niet in de agenda :sorry:

Let wel op je dB's daar mannen. Wordt gemeten met de Franse slag maar als je vriendelijk lacht naar de man komt het wel goed.  :tease:

Verder mooie baan die eigenlijk 1 gigantische bocht is waar je niet tot rust komt. Een aggregaat meenemen is wel nodig want de voorziening is niet wat we gewend zijn. Have fun! :bye:
Door FastJ
#353128
[quote="Mille Merckel"]
Ecuyeres, dat word werken :P.........erg leuke track voor smurf, ga ik zeker in mijn achterhoofd houden.
[/quote]
En de mogelijkheid om de smurf les te laten geven (Vabene heeft ook KNMV-gediplomeerde instructeurs voor jeugd)
Door Mille Merckel
#353146
weet niet of dat in het budget gaat passen..........  :wobblesign:.....Milan zoekt nog een paar goede sponsors :help:
alle tips welkom ;D
Door FastJ
#354446
[quote="Mille Merckel"]
mag je we blijven overnachten in het paddock met karavaan?........
[/quote]
Goaj ik efkes vroaguh
Avatar
Door cees
#354476
Ik ga eens kijken of 4-5 Mei gaat lukken.
Normaal gezien mag je niet in de paddock overnachten, je mag wel je materiaal daar laten en de organisatie mag in de paddock blijven als ´bewaking´....
Door Mille Merckel
#354480
dan meld ik mij als vrijwilliger voor de bewaking...........als ik de hele zooi moet inpakken en vervolgens dag later weer terug moet komen is dat erg omslachtig.
Avatar
Door B-Art
#354497
[quote="cees"]
Ik ga eens kijken of 4-5 Mei gaat lukken.
Normaal gezien mag je niet in de paddock overnachten, je mag wel je materiaal daar laten en de organisatie mag in de paddock blijven als ´bewaking´....
[/quote]

Bij de organisatie van trackdays.be was het geen probleem om te overnachten op het paddock  :)

Ga deze ook even in de agenda zetten  :yes:
Avatar
Door cees
#354563
[quote="B-Art"]
[quote="cees"]
Ik ga eens kijken of 4-5 Mei gaat lukken.
Normaal gezien mag je niet in de paddock overnachten, je mag wel je materiaal daar laten en de organisatie mag in de paddock blijven als ´bewaking´....
[/quote]

Bij de organisatie van trackdays.be was het geen probleem om te overnachten op het paddock  :)

Ga deze ook even in de agenda zetten  :yes:
[/quote]

Inderdaad, een maat van mij zit bij de Trackdays crew en hij vertelde ook dat er afgelopen jaar gecampeerd mocht worden in de paddock.
Avatar
Door RobRSVr
#355852
Hallo forem racers en circuitrijders (to be),

Dit is een mooie technische baan waar veel te leren en te rijden is, dus aanmelden  >:D.
Voor alle vragen ff bellen met JC van Moto Puro 040-2839653.  :ok:

Wat is er leuker dan 2 dagen tussen alle Italiaanse schone in de zon lekker een circuit afjagen.  :kwijl:
Door FastJ
#355853
Voor de overnachting van de motoren is een afgesloten loods/pitboxen beschikbaar. De deelnemers zitten in een Campanile hotel op 15 tot 20 km van het circuit.
Door FastJ
#357624
RobRSVr schreef:En? Op hoeveel ARA deelnemers staat de teller? :friends:
Hoi Rob,

De teller staat nog niet zo hoog. Ik zie net dat bij de openingspost het document niet meegegaan is naar het nieuwe forum. Daarom nu hier toegevoegd.
Avatar
Door cees
#357660
FastJ schreef:
RobRSVr schreef:En? Op hoeveel ARA deelnemers staat de teller? :friends:
Hoi Rob,

De teller staat nog niet zo hoog. Ik zie net dat bij de openingspost het document niet meegegaan is naar het nieuwe forum. Daarom nu hier toegevoegd.
Voor mij gaat t niet lukken....

Word ook betalend lid van de ARA!