ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Waar willen we naar toe en wanneer komt het beste uit?

Almeria 5-8 Maart Focused € 599
8
62%
Cartagena 15-18 Maart NoLimits € 620
1
8%
Cartagena 19-21 Maart Focused € 499
4
31%
#352156
over 3 weken kan ik eindelijk mijn racer gaan halen (als het goed is), daarna wil ik gaan boeken. December Almeria is zo goed als zeker, qua voorjaarstraining ben ik nog in Dubio. Portimao is een veilig en supergaaf circuit waar je vol kunt gaan. Cartagena is meer een mickey mouse circuit maar wel 4 dagen met als nadeel meer stenen dan grint in de grintbakken en moeilijk inhalen.

Dilemma's :sorry:
#352157
[quote="Heuveltje"]
over 3 weken kan ik eindelijk mijn racer gaan halen (als het goed is), daarna wil ik gaan boeken. December Almeria is zo goed als zeker, qua voorjaarstraining ben ik nog in Dubio. Portimao is een veilig en supergaaf circuit waar je vol kunt gaan. Cartagena is meer een mickey mouse circuit maar wel 4 dagen met als nadeel meer stenen dan grint in de grintbakken en moeilijk inhalen.

Dilemma's :sorry:
[/quote]

Almería??
#352194
[quote="Heuveltje"]
[quote="black bee"]
almeria is voor mijn geen optie ivm vaarschema

cartagena met fe kan ook , goede begeleiding  :yes:
[/quote]

19 maart Cartagena via Focused
2 april Almera via Focused
[/quote]
Cartagena kan ook nog zie ik net! :yahoo:
#352216
[quote="Mille Merckel"]
[quote="black bee"]
ik vind alles goed , ga er 2 boeken en maakt mij niet uit bij welke organisatie , vond FE ook perfect geregeld met veel waar voor je geld
[/quote]

behalve het vervoer....dat was bud :'(
[/quote]

Ze zeggen dat dit nu beter geregeld is, ff afwachten
#352243
mwah, die dikke moelejaan maakt wel een grote mond maar mijn vraag over de schade beantwoord tot op heden niet. Maakt verder ook niet uit.

nadeel van zoveel opties is dat de kans bestaat op verdeeldheid in het 'voorjaars' groepje. Voor mij is een datum doorslaggevend en niet de baan.
#352317
[quote="Sjoerd"]
[quote="Heuveltje"]
[quote="black bee"]
almeria is voor mijn geen optie ivm vaarschema

cartagena met fe kan ook , goede begeleiding  :yes:
[/quote]

19 maart Cartagena via Focused
2 april Almera via Focused
[/quote]
Cartagena kan ook nog zie ik net! :yahoo:

Maar dan wel van 15-18 maart... :stupid:
[/quote]
#352452
[quote="Mille Merckel"]
mwah, die dikke moelejaan maakt wel een grote mond maar mijn vraag over de schade beantwoord tot op heden niet. Maakt verder ook niet uit.

nadeel van zoveel opties is dat de kans bestaat op verdeeldheid in het 'voorjaars' groepje. Voor mij is een datum doorslaggevend en niet de baan.

[/quote]

Ha Maurice, ben het met je eens zullen we dan 1 datum prikken zodat iedereen hier rekening mee kan houden. Als ik het een beetje terug hoor is Cartagena en Almeria de beste optie.

Cartagena met Focused is € 499 (19/3-22/3) en met No Limits € 620 (15/3-18/3)
- NoLimits heeft vervoer beter geregeld (kratten) maar hebben we verder nog geen ervaring mee
- Focused is op de baan super georganiseerd (incl. begeleiding door wereldkampioenen tegen meerprijs)

Almeria kan alleen met Focused € 599 (5/3-8/3)


Cartagena is een technisch baantje met slechts een kort recht stuk waarbij je amper boven de 200 komt, voordeel voor de 600 en een nadeel voor de mensen met compensatie pk's ;) Almeria is zowel technisch en heeft een lang recht stuk waar je vol kunt gaan ;D

Ik zal deze optie omhoog gooien want het is natuurlijk altijd leuker en gezelliger als we met z'n allen gaan :yes:
Dus mensen even aangeven welke het wordt van de 3 opties
Laatst gewijzigd door Heuveltje op 12 okt 2014, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#352518
[quote="freaco"]
hoe zit het eigenlijk met je paddock benodigdheden en pak, helm enz enz? kunnen die spullen met je motor mee reizen?
[/quote]

Grote tas (hierin zat mijn pak, laarzen, helm en bandenwarmers)
kratje met onderdelen
gereedschapskist
schenkkan
Paddock stands

Alles wordt gelabeld en in de trailer gegooid ;)
#352566
Heb ik net die verplichte EHIC geregeld, lees ik de volgende verplichting: you will need to provide an additional insurance for recreational track day riding. This is MANDATORY!! Hoe kom ik daar aan dan? Bij mun verzekering?  ???

Word ook betalend lid van de ARA!