ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Waar willen we naar toe en wanneer komt het beste uit?

Almeria 5-8 Maart Focused € 599
8
62%
Cartagena 15-18 Maart NoLimits € 620
1
8%
Cartagena 19-21 Maart Focused € 499
4
31%
#352583
[quote="Heuveltje"]
[quote="Mille Merckel"]
mwah, die dikke moelejaan maakt wel een grote mond maar mijn vraag over de schade beantwoord tot op heden niet. Maakt verder ook niet uit.

nadeel van zoveel opties is dat de kans bestaat op verdeeldheid in het 'voorjaars' groepje. Voor mij is een datum doorslaggevend en niet de baan.

[/quote]

Ha Maurice, ben het met je eens zullen we dan 1 datum prikken zodat iedereen hier rekening mee kan houden. Als ik het een beetje terug hoor is Cartagena en Almeria de beste optie.

Cartagena met Focused is € 499 (19/3-22/3) en met No Limits € 620 (15/3-18/3)
- NoLimits heeft vervoer beter geregeld (kratten) maar hebben we verder nog geen ervaring mee
- Focused is op de baan super georganiseerd (incl. begeleiding door wereldkampioenen tegen meerprijs)

Almeria kan alleen met Focused € 599 (5/3-8/3)


Cartagena is een technisch baantje met slechts een kort recht stuk waarbij je amper boven de 200 komt, voordeel voor de 600 en een nadeel voor de mensen met compensatie pk's ;) Almeria is zowel technisch en heeft een lang recht stuk waar je vol kunt gaan ;D

Ik zal deze optie omhoog gooien want het is natuurlijk altijd leuker en gezelliger als we met z'n allen gaan :yes:
Dus mensen even aangeven welke het wordt van de 3 opties
[/quote]

Mijn voorkeur gaat naar een 4-daags evenement. Als ik dan toch weg ben, dan zo lang mogelijk (juiste verhouding reizen en rijden). locatie is mij om het even. Dus Cartegena met NoLimits of Almeria met FE.
#352611
[quote="Heuveltje"]
[quote="Mille Merckel"]
mwah, die dikke moelejaan maakt wel een grote mond maar mijn vraag over de schade beantwoord tot op heden niet. Maakt verder ook niet uit.

nadeel van zoveel opties is dat de kans bestaat op verdeeldheid in het 'voorjaars' groepje. Voor mij is een datum doorslaggevend en niet de baan.

[/quote]

Ha Maurice, ben het met je eens zullen we dan 1 datum prikken zodat iedereen hier rekening mee kan houden. Als ik het een beetje terug hoor is Cartagena en Almeria de beste optie.

Cartagena met Focused is € 499 (19/3-22/3) en met No Limits € 620 (15/3-18/3)
- NoLimits heeft vervoer beter geregeld (kratten) maar hebben we verder nog geen ervaring mee
- Focused is op de baan super georganiseerd (incl. begeleiding door wereldkampioenen tegen meerprijs)

Almeria kan alleen met Focused € 599 (5/3-8/3)


Cartagena is een technisch baantje met slechts een kort recht stuk waarbij je amper boven de 200 komt, voordeel voor de 600 en een nadeel voor de mensen met compensatie pk's ;) Almeria is zowel technisch en heeft een lang recht stuk waar je vol kunt gaan ;D

Ik zal deze optie omhoog gooien want het is natuurlijk altijd leuker en gezelliger als we met z'n allen gaan :yes:
Dus mensen even aangeven welke het wordt van de 3 opties
[/quote]

Als ik alles geregeld krijg (werk en dat verzekerings dingetje) wordt het Almeria voor mij. :yes:
#352615
Mijn fout  :-[ maar Cartagena 19 maart is slechts 3 dagen, wat ik begrepen willen de meesten dan liever 4 dagen van 15-18 maart via No Limits.

Ik zal hier een apart topic voor maken zodat we aan kunnen geven wie allemaal gaan :friends:

Deze gooi ik dan op slot
Laatst gewijzigd door Heuveltje op 16 okt 2014, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!