ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#352490
[quote="breed"]
[quote="rsvfrank"]
Hoe ging jij verder jack?
[/quote]

wel aardig, doel was om na ruim 4  maanden niet gereden te hebben (laatste keer was clubrace) te kijken hoe het ging. Het weer was nogal koud in de morgen, veel wind, werd later wat warmer, even de zon gezien maar verder fris.
Rustig aan gedaan tijdens vrij rijden en quali. Gestart op P16 in toms  ::). Na een wereld start en aanpikken bij wat mannen op P7 geeindigd. 2e race goede start en lekker gebatteld en op p6 gefinished. Over tijden heb ik het niet (ruim boven pr), maar het rijden viel me niet tegen.


Er waren ook nog 38 nieuwe TOMS cursisten (waarvan tripakis er 1 was) en het goede nieuws dat de zac volgend jaar gewoon weer ouderwets relaxed doorgaat
[/quote]

Niet verkeerd toch, na 4 maanden niet op de brommert.
Hopelijk ben ik er volgend jaar weer een paar keer bij tijdens de ZAC...
#352610
[quote="rsvfrank"]
[quote="breed"]
[quote="rsvfrank"]
Hoe ging jij verder jack?
[/quote]

wel aardig, doel was om na ruim 4  maanden niet gereden te hebben (laatste keer was clubrace) te kijken hoe het ging. Het weer was nogal koud in de morgen, veel wind, werd later wat warmer, even de zon gezien maar verder fris.
Rustig aan gedaan tijdens vrij rijden en quali. Gestart op P16 in toms  ::). Na een wereld start en aanpikken bij wat mannen op P7 geeindigd. 2e race goede start en lekker gebatteld en op p6 gefinished. Over tijden heb ik het niet (ruim boven pr), maar het rijden viel me niet tegen.


Er waren ook nog 38 nieuwe TOMS cursisten (waarvan tripakis er 1 was) en het goede nieuws dat de zac volgend jaar gewoon weer ouderwets relaxed doorgaat
[/quote]

Niet verkeerd toch, na 4 maanden niet op de brommert.
Hopelijk ben ik er volgend jaar weer een paar keer bij tijdens de ZAC...
[/quote]

ja dat zou leuk zijn  :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!