ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#354929
Net thuis en nu gelijk ff foto's bekijken ;)

Waren topdagen, wel relatief koud tussen 10 en 18 graden 's middags en s'ochtends iets van 5 tot 8 graden. Was erg gezellig met Jarno, Maarten, Peggy en Fred :friends: Veel gelachen maar ook serieus gereden :yes: Inmiddels echt vriendjes geworden met de RSV4 waarbij ik ondanks de kou constant snelle tijden kan rijden :victory:

Zal later nog wat filmpjes posten :bye:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#354942
Gaaf!
Fijn dat ze ook vriendjes met jouw wil worden  :friends:
Welke tijden reed je met haar?
#354945
[quote="Zwijntje"]
Gaaf!
Fijn dat ze ook vriendjes met jouw wil worden  :friends:
Welke tijden reed je met haar?
[/quote]

Ik heb continu 1.55'ers kunnen rijden ondanks het koude weer. Heb wel spierpijn in mijn onderarmen en triceps van het harde remmen, niet normaal :gaga: Remde op hetzelfde punt als de Mille alleen klokte ik 260 ipv 225 km/u
Het moeilijke is de enorme gevoeligheid zowel op het gas als qua sturen, de basis heb ik nu gelegd waar ik in Cartagena verder aan kan werken ;)
#354976
:worship:
Zal idd een klap anders zijn dan die logge Mille.

Aanhaken zal er voor mij niet meer in zitten  :no: dat ging eerder nog enigsinds.
Avatar
Door robz
#355047
[quote="Heuveltje"]
[quote="Zwijntje"]
Gaaf!
Fijn dat ze ook vriendjes met jouw wil worden  :friends:
Welke tijden reed je met haar?
[/quote]

Ik heb continu 1.55'ers kunnen rijden ondanks het koude weer. Heb wel spierpijn in mijn onderarmen en triceps van het harde remmen, niet normaal :gaga: Remde op hetzelfde punt als de Mille alleen klokte ik 260 ipv 225 km/u
Het moeilijke is de enorme gevoeligheid zowel op het gas als qua sturen, de basis heb ik nu gelegd waar ik in Cartagena verder aan kan werken ;)
[/quote]

hmm Gerard D  kwam tot 270 op zn RSV4,  ik kwam niet verder dan 250...  ik dacht dat het precies 20kg verschil was maar jij bent net zo zwaar als ik... ::)
toch maar wat later en harder remmen.... :'(
ik verloor een hoop op die lange linker voor t bergje
#355050
[quote="robz"]
[quote="Heuveltje"]
[quote="Zwijntje"]
Gaaf!
Fijn dat ze ook vriendjes met jouw wil worden  :friends:
Welke tijden reed je met haar?
[/quote]

Ik heb continu 1.55'ers kunnen rijden ondanks het koude weer. Heb wel spierpijn in mijn onderarmen en triceps van het harde remmen, niet normaal :gaga: Remde op hetzelfde punt als de Mille alleen klokte ik 260 ipv 225 km/u
Het moeilijke is de enorme gevoeligheid zowel op het gas als qua sturen, de basis heb ik nu gelegd waar ik in Cartagena verder aan kan werken ;)
[/quote]
kg en stroomlijn tellen daar echt mee. Volwassen kerel op een Pani haalde 268, meisje van 25 kg minder ook op een pani haalde ik dacht 280 op de teller

hmm Gerard D  kwam tot 270 op zn RSV4,  ik kwam niet verder dan 250...  ik dacht dat het precies 20kg verschil was maar jij bent net zo zwaar als ik... ::)
toch maar wat later en harder remmen.... :'(
ik verloor een hoop op die lange linker voor t bergje



[/quote]
#355065
datalogger to the rescue!
Tuurlijk hebben ze daar geen tijd voor  ;D
Avatar
Door robz
#355074
[quote="black bee"]
waar halen jullie de tijd vandaan om op de kilometerteller te kijken , dat doe ik nooit  :angel: :angel: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

heb je geen geheugen op die jap zitten dan??  :gaga:

instapmodelletje?  >:D

Word ook betalend lid van de ARA!