ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#353121
[quote="rolf"]
[quote="Heuveltje"]
[quote="rolf"]
veel plezier allemaal, heb even geen gangbare circuitfiets meer, in 2015 gaan we weer op zoek.
[/quote]

Paolo heeft nog een RSV4 voor een leuke prijs te koop ;)
[/quote]
ga voor iets klassiekers :)
[/quote]

Iets klassiekers? Ernest heeft nog een YZF750R over... ;)

Tombaaa
#353142
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="rolf"]
[quote="Heuveltje"]
[quote="rolf"]
veel plezier allemaal, heb even geen gangbare circuitfiets meer, in 2015 gaan we weer op zoek.
[/quote]

Paolo heeft nog een RSV4 voor een leuke prijs te koop ;)
[/quote]
ga voor iets klassiekers :)
[/quote]

Iets klassiekers? Ernest heeft nog een YZF750R over... ;)

Tombaaa
[/quote]
te jong
#353427
Betaling gedaan maar nog geen bevestiging van ons Belgische vrindje. :friends:

Team Kliko Racing zal verschijnen met nieuwe kleuren op de kuipen. Gewoon rood en babyblauw zaten overigens als gegoten, maar toch is besloten om 2015 anders en vernieuwend rond te gaan. Vernieuwend alleen dan in andere kleuren.  :tease:

Kortom TKRacing heeft er zin in en het korte broekie en de slippers liggen al klaar! :kwijl:
#353442
mijn racer staat net in elkaar een loopt als een zonnetje! dus ik heb eigenlijk wel zin om mee te gaan!
kan je gebruik maken van de transport kratten van dat bedrijf of moet je die zelf hebben?
en welke persoonlijke verzekering hebben jullie?
#353443
[quote="freaco"]
mijn racer staat net in elkaar een loopt als een zonnetje! dus ik heb eigenlijk wel zin om mee te gaan!
kan je gebruik maken van de transport kratten van dat bedrijf of moet je die zelf hebben?
en welke persoonlijke verzekering hebben jullie?
[/quote]

Kratten leveren zij, veel van ons hebben een verzekering van Speed Secure.
Let wel op aangezien er nog maar weinig plaatsen zijn.
#353451
[quote="denish41"]


Betaling gedaan maar nog geen bevestiging van ons Belgische vrindje. :friends:

Team Kliko Racing zal verschijnen met nieuwe kleuren op de kuipen. Gewoon rood en babyblauw zaten overigens als gegoten, maar toch is besloten om 2015 anders en vernieuwend rond te gaan. Vernieuwend alleen dan in andere kleuren.  :tease:

Kortom TKRacing heeft er zin in en het korte broekie en de slippers liggen al klaar! :kwijl:




[/quote]
Vergeet je je prada' tje niet??
TkRacing alias The Prada Armada!
#353624
[quote="Heuveltje"]
klopt, maar 4 dagen regen per jaar :victory:

Dit was Almeria en wij gaan komend jaar naar Cartagena :bye:
[/quote]

In Cartagena zul je ook geen regenpak nodig hebben denk?

Voor mij zal t wel Almeria worden verwacht ik...  :yes:
#353628
[quote="Heuveltje"]
Almeria in januari of maart?
[/quote]

Maart. Ik weet dat je je nieuwe vriendin al in januari op Almeria wilt uitproberen maar dat komt bij mij niet uit.
#353637
neen, dat klopt maar er word vanuit de KTM cup ook een trainingsweek georganiseerd die 2 weken later zal zijn...............dus NA de proefwerkweek.
Dan zal ik toch mee moeten want Milan is nog niet bevoegd om de bus en caravan zo'n 800 km te verplaatsen :angel:
menneke is net een maand geleden 14 geworden
#353748
[quote="Mille Merckel"]
neen, dat klopt maar er word vanuit de KTM cup ook een trainingsweek georganiseerd die 2 weken later zal zijn...............dus NA de proefwerkweek.
Dan zal ik toch mee moeten want Milan is nog niet bevoegd om de bus en caravan zo'n 800 km te verplaatsen :angel:
menneke is net een maand geleden 14 geworden
[/quote]


Kijk Riedijk, weer een concurrent minder. We kunnen ons dus volledig richten op BB. :kwijl:


Jammer dat je nie meegaat Maurice. Je bent eigenlijk de enige serieuze Limbo. :worship:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!