ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#349812
Hallo,

In navolging van de dagen in april/mei/juni zou ik graag ook eens op het circuit in Lelystad willen rijden, zie website voor info:

http://www.vadomotorevents.nl/a-524388/ ... 17:30-uur/.
En evt. ook het vorige topic hier voorafgaand aan de dag in April: http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... ic.php?t=5

Aanstaande 27 juli zit vol. De volgende mogelijkheid is 24 augustus (vanaf 14.30).

Ik schrijf me in in de beginnersgroep denk ik (heb 1 dagje Ital Trackday gedaan op Assen vorig jaar, verder geen circuitervaring).

Nog meer animo wellicht ?  :D
Laatst gewijzigd door Chriz86 op 24 aug 2014, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#349815
Ik ga het even overwegen. Wil graag dit jaar nog een dagje op Lelystad rijden en heb die dag nog niks zo te zien... :kwijl:
#349835
Ja, met m'n vorige motor (ZXR400) die ik toen in het gras naast de baan heb neergelegd... :no: In mei met de KNMV motordag (tijdens de mini-VRO bochten) een paar rondjes met de RSV gedaan en dat beviel wel weer. Had voor een dag in juni ook gereserveerd, maar helaas weer moeten verkopen wegens technische problemen met de brommert. Nu dus wederom ingeschreven en in de trage groep inderdaad. :ok:
#349845
Okej. Herkansing dus.
Op hoop van zegen dat het je dan beter af gaat dan de vorige keer op dit circuit  :yes:

Ik zag trouwens toevallig dat ik in februari van jou wat popnagels overgenomen heb om in mijn uitlaat te gebruiken na vervanging demperwol. Die heb ik er vorige week eindelijk in gemaakt  :ok:
#349856
Gisteravond  geboekt. Ik ga weer lekker rijden met de Tuono. Om wat meer bochten in de 3e versnelling te kunnen nemen ga ik denk ik voor die tijd nog wel even een 43 tands achtertandwiel monteren. Voor heb ik 16 tandjes.
Mogelijk heeft iemand een gebruikt tandwieltje liggen. Dan graag even een reactie.
#350383
Kan ook natuurlijk. Maar ik rijd nu met 16 voor en 42 achter. Ik lees goed berichten over 16 om 43 op het forum. Dan zit je iets hoger in toeren en kun je dus eerder naar 3. Ik ga het toch even proberen.
#351023
Verdorie.. ik check vanochtend nog ff de motor; voorband leeg.  :help:
Blijkt bij inspectie mijn ventiel te zijn; dat pinnetje dat blijft een stukje ingedrukt waardoor de band leegloopt. Iemand ideeën hoe dit nog last minute is op te lossen?  Met aan tang eruitpielen wil niet.

Ik denk dat ik bij deze mijn kaartje voor vanmiddag in de verkoop zet; groep 1 om 14.30 in Lelystad. Kostte mij €80
#351025
[quote="Chriz86"]
Verdorie.. ik check vanochtend nog ff de motor; voorband leeg.  :help:
Blijkt bij inspectie mijn ventiel te zijn; dat pinnetje dat blijft een stukje ingedrukt waardoor de band leegloopt. Iemand ideeën hoe dit nog last minute is op te lossen?  Met aan tang eruitpielen wil niet.

Ik denk dat ik bij deze mijn kaartje voor vanmiddag in de verkoop zet; groep 1 om 14.30 in Lelystad. Kostte mij €80
[/quote]

Het binnenwerk kun je er compleet uitdraaien en vervangen ,je hebt dan wel een ventielsleuteltje nodig,of zelf maken van een dun pijpje en daar een sleufje in zagen.
Misschien dat een Dhz winkel ze wel heeft bij de afdeling auto of fietsmaterialen. Op zondag meestal open.
#351034
[quote="Chriz86"]
Gefixt!!!  :yahoo: Bedankt jongens . Het ventiel eruit gehaald, beetje vet erop en er weer in. Blijkt het ding gewoon los te zitten... Maar hij is weer ready to go ;D
[/quote]

:yahoo: veel plezier en hopelijk een beetje droog :ok:
#351046
Was een toffe middag! Iedereen heeft zich goed vermaakt volgens mij en geen schades! :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!