ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvfrank
#350119
[quote="Blijhoofd"]
Klinkt zeer interessant. Maar ik ga eerst op vakantie en tegen die tijd verder kijken.... :bye:
[/quote]

Geniet ervan na deze hectische tijden. :ok:
Avatar
Door rsvfrank
#350221
[quote="Mille Merckel"]
ik ben er nog helemaal niet geweest....... :-\ ook groep 3 dan?
[/quote]

Nou ,denk zelf dat jij in 4 beter af bent, je hebt dit jaar toch al wel wat daagjes op de racer gezeten toch ?
Maar 3 is voor mij dan wel gezelliger  ;D, hoewel ik dan wsl alleen je kontje kortstondig zie :D
Laatst gewijzigd door rsvfrank op 28 jul 2014, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door FastJ
#350223
[quote="rsvfrank"]
[quote="Mille Merckel"]
ik ben er nog helemaal niet geweest....... :-\ ook groep 3 dan?
[/quote]

Nou ,denk zelf dat jij in 4 beter af bent, je hebt dit jaar toch al wel wat daagjes op de racer gezeten toch ?
Maar 3 is voor mij dan wel gezelliger  ;D, hoewel ik dan wsl alleen je kontje kortstondig zie :D

[/quote]
Hmm, had 4 augstus naar Zandvoort gewild, maar dat gaat niet lukken. Zet deze dagen met potlood in mijn agenda.
Avatar
Door robz
#350226
[quote="Heuveltje"]
Probeer er ook bij te zijn, kan ik de nieuwe bike inrijden  ;D
De 11e is waarschijnlijk net te vroeg voor mij :-\
[/quote]

hebbie wat gekocht?
#350235
[quote="Heuveltje"]
Probeer er ook bij te zijn, kan ik de nieuwe bike inrijden  ;D
De 11e is waarschijnlijk net te vroeg voor mij :-\
[/quote]

Klinkt hoopvol Frank! Enneeeeee? ? ? ?

Ben in aug en 1sept nog met vakantie helaas. Maar komt er nog een waardige afsluiter van t seizoen? Ik wil ook nog wel een dagje.
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 29 jul 2014, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Heuveltje
#350635
Gaat hem niet worden voor mij, motor is waarschijnlijk pas klaar na mijn vakantie.
Ben aan het denken om misschien nog een paar dagen Spanje te doen einde jaar of het weer moet hier super goed zijn in september/oktober
Door FastJ
#350648
Ik heb de 25e met potlood in mijn agenda staan. Als het goed is is de mijne dan ook klaar (ff groot onderhoud en preventief e.e.a. vervangen als de spullen uit Italie gestuurd zijn, dat hoor ik morgen)
Avatar
Door rsvfrank
#350711
Op maandag zijn de groepen 3 4 en 5 al volgeboekt ( 5 groepen bij danhoff), op dinsdag is er nog wel plek.
ik wil zelf liefst in groep 4 rijden.
Heb mailtje naar Heidi gestuurd of er evt maandag nog plek is..
Laatst gewijzigd door rsvfrank op 12 aug 2014, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door rsvfrank
#351076
Nou het weer viel in de ochtend wel mee.
Eerste sessie was licht vochtig, te nat voor slicks en te droog voor full wets , toch maar op de regenbanden er opuit gegaan , niet te gek want het werd steed droger en wilde de bandjes voor de rest van de dag nog kunnen gebruiken.
2e sessie was droog dus met de slicks gereden, hier en daar een trickey riviertje dwars over en het bekende audi S plasje in de eerste bocht , waar dan ook een paar duitsers zich in verslikten en onderuit gingen, dan is baankennis toch wel handig  ;D
3e sessie compleet droog en redelijk kunnen rijden ,kon nu al goed merken dat het pas mijn tweede circuitdagje van het jaar was, zoeken, verkrampt rijden, af en toe concentratie kwijt en schrikachtig van duitsers die de motor ertussen zetten als je aan het insturen bent .
4e sessie laten schieten omdat het weer begon te druppelen de regenwielen er maar weer onder voor de 5e sessie.
5e sessie begon het flink te plenzen  dus mooi weer voor de regenbanden :yahoo: bij de pitlane kreeg ik te horen dat het open pitlane was ,snel terug naar de pits en een paar liter extra peut erin gegooid.
Plan was om zo lang mogelijk in de regen te blijven rijden en dat is goed gelukt bijna 40 minuten aan een stuk kunnen knallen in de hozende regen totdat ik toch wel erg moe werd en eraf ben gegaan om de boel in te pakken.
Ik vind het zelf altijd wel gaaf om in de regen te rijden ,ook leuk om dan te zien dat je met een ouwe mille dan best met de pk kanonnen mee kan komen die je anders met mach drie inhalen.
Helaas was het een eenzaam dagje als enige Hollander tussen de duitsers , jammer dat Ronald en Remco besloten om niet te rijden en huiswaarts te keren.
Ook helaas geen timing bij Danhoff , toch maar eens op zoek naar een goed gps laptimer...
Laatst gewijzigd door rsvfrank op 26 aug 2014, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!