ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Stokkie
#214048
Hoi,  :wobblesign:

Ik ben momenteel mijn RSV-r 2002 aan het "ombouwen" (slopen) naar een volledige circuit motor :ok: Ik ben nu zover dat ik de racekuip onderdelen spuitklaar heb. Weet een van jullie een adresje waar ik dit goed(koop) kan laten doen?? En heeft iemand een ontwerp en/of een adresje voor stickers?
En als iemand zin heeft om een keer langs te komen en mij te voorzien van hulp/commentaar kom langs in Alkmaar.

Martin
Avatar
Door black bee
#214066
zelf heb ik mijn kuip gespoten met action verf  :yes: ook timfiz is zijn fiets aan het spuiten met action verf.

voor commentaar ben ik altijd te porren en alkmaar is niet ver voor me  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

:bye:
Door denish41
#214110
[quote="Stokkie"]
Hoi,  :wobblesign:

Ik ben momenteel mijn RSV-r 2002 aan het "ombouwen" (slopen) naar een volledige circuit motor :ok: Ik ben nu zover dat ik de racekuip onderdelen spuitklaar heb. Weet een van jullie een adresje waar ik dit goed(koop) kan laten doen?? En heeft iemand een ontwerp en/of een adresje voor stickers?
En als iemand zin heeft om een keer langs te komen en mij te voorzien van hulp/commentaar kom langs in Alkmaar.

Martin
[/quote]


Er zijn nogal wat mensen bezig met het ombouwen van straat naar circuitfiets. Dus veel posts en piccies van iedereen die bezig is graag, ik ben ook bezig.
Ik hou de brievenbus in de gaten want er kan elk moment een brandstoftank en uitlaatsysteem binnen vallen. (past niet) :yahoo: :yahoo:

Tank moet ook gespoten worden en moet rood worden maar het probleem is dat de plaatselijke ACTION rood uit het assortiment heeft geflikkerd, en dat is jammer want dat wordt de basis kleur. Ik kreeg net een PM van Speentje en ik ga binnenkort bij hem afkijken hoe zijn inmiddels oude uitlaatsysteem eruitziet, ik wil dit nl. ook.  :crazy: :crazy:
Updates over status van de vorderingen zal ik regelmatig posten, in een nieuw topic. :worship: :worship:

Groeten Dennis
Avatar
Door black bee
#214141
dennis rood hebben ze hier bij de action nog wel , laat maar weten of je nog nodig hebt

niet stiekum mijn kleurenschema pikken he , wit/rood  :rtfm: :rtfm:

gr

stefan  :bye:
Door denish41
#214152
Die spuitbussen rood komen wel in orde. Kleurenschema wordt rood /wit/zilver en een beetje zwart om te accentueren.
Dit is trouwens geen open sollicitatie om in een bepaald team te komen. :ok: :ok:

Tot  morgenavond :yes: :yes:

Groeten Dennis

Word ook betalend lid van de ARA!