- 17 aug 2009, 19:55
#200878
Zo dat was weer een dagje op zandvoort.
Mooi weer. Om 9:40 eerste sessie gereden. Beetje stroef. Vorig jaar alleen de endurance op cpz gereden die eindigde in een heftig ongeluk en dat jaar daarvoor ook alleen de endurance. Dus ingeschreven in de S1 samen met Emille
Daarna zouden er nog 2 tijdtrainingen volgen en 2 races.
Maar de 2e sessie van de S3 eindigde in een grote rookwolk in Bos uit. Was er eentje te vroeg ingestuurd en al vroeg in de bocht onderuit gegaan, maar de motor stuiterde tegen de bandenstapels weer de baan op waarna er iemand ingereden is. Tank gescheurd en beide motoren in de brand. Daarna kwam er een heel circus van brandweer, trauma, ambulances, politie etc. Uiteindelijk bleken de verwondingen "mee te vallen".
Pas om 12:30 konden we weer verder met de enige tijdkwalificatie.
Toch gaat zo'n ongeluk merk ik bij me in mijn hoofd zitten met bekende vragen als " waarom doe ik dit ook alweer" "moet ik nog wel op cpz rijden" etc. geprobeerd relax te rijden.
Was erg druk op de baan met aardig wat snelheidsverschillen, geen ronde een beetje vrij kunnen rijden, wat resulteerde in een 2:15 op p22 :(. Emille ondanks druk verkeer met een 2:08 op P7.
Tevens merk ik steeds meer dat ik een dieseltje wordt die regelmatig moet rijden op een dag want als er gaten van 2 / 3 uur zitten gaat het daarna een stuk minder.
Affijn de twee races gereden. Ging wel aardig. De tweede ging wel een stuk beter dan de eerste maar toch geeft zo'n gebeurtenis wel een zure smaak en veel twijfels.
Mooi weer. Om 9:40 eerste sessie gereden. Beetje stroef. Vorig jaar alleen de endurance op cpz gereden die eindigde in een heftig ongeluk en dat jaar daarvoor ook alleen de endurance. Dus ingeschreven in de S1 samen met Emille
Daarna zouden er nog 2 tijdtrainingen volgen en 2 races.
Maar de 2e sessie van de S3 eindigde in een grote rookwolk in Bos uit. Was er eentje te vroeg ingestuurd en al vroeg in de bocht onderuit gegaan, maar de motor stuiterde tegen de bandenstapels weer de baan op waarna er iemand ingereden is. Tank gescheurd en beide motoren in de brand. Daarna kwam er een heel circus van brandweer, trauma, ambulances, politie etc. Uiteindelijk bleken de verwondingen "mee te vallen".
Pas om 12:30 konden we weer verder met de enige tijdkwalificatie.
Toch gaat zo'n ongeluk merk ik bij me in mijn hoofd zitten met bekende vragen als " waarom doe ik dit ook alweer" "moet ik nog wel op cpz rijden" etc. geprobeerd relax te rijden.
Was erg druk op de baan met aardig wat snelheidsverschillen, geen ronde een beetje vrij kunnen rijden, wat resulteerde in een 2:15 op p22 :(. Emille ondanks druk verkeer met een 2:08 op P7.
Tevens merk ik steeds meer dat ik een dieseltje wordt die regelmatig moet rijden op een dag want als er gaten van 2 / 3 uur zitten gaat het daarna een stuk minder.
Affijn de twee races gereden. Ging wel aardig. De tweede ging wel een stuk beter dan de eerste maar toch geeft zo'n gebeurtenis wel een zure smaak en veel twijfels.
Laatst gewijzigd door breed op 17 aug 2009, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
ZAC #65 DCR #365