ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#199879
[quote="black bee"]
ff deze week aankijken met mijn ogen hoe het gaat , maar anders kan het zo maar zijn dat ik ook ven de partij ben .

al was het maar om jou te pesten frank  :tease: :tease:
[/quote]

Als je een slaapplaats nodig hebt hoor ik het wel :friends:

Kan Esther op de bank ;)
#199880
[quote="rsvpatrick"]
ik ben er 24 september,3 oktober ga ik nog even overleggen.

ps   ales was leuk frank, fotos staan ondertussen op de site
groeten patrick
[/quote]

He Patrick, was inderdaad super (eindelijk mijn knie aan de grond :victory:)
ik heb vandaag een aantal filmpjes van Ales gekregen (laatste dag)
ff kleiner maken en dan zal ik ze deze week op you tube zetten 8)

Groeten,
Frank
Door schoubbie
#199887
de 5de wedstrijd van Club MET vindt dat weekend ook plaats... >:D 
Aan al de aprilianen die komen rijden, kom maar wat supporteren voor ons mochten jullie zin hebben...  :friends:
Je herkent ons aan een RSV4 en een gewone RSV + ducati 1098. "Team NF racing Tongeren" nr.7

zaterdags qualificatie's en zondag de 4uren race...

Benieuwd hoe ze dat gaan regelen met het vrijrijden??
#199951
[quote="schoubbie"]
de 5de wedstrijd van Club MET vindt dat weekend ook plaats... >:D 
Aan al de aprilianen die komen rijden, kom maar wat supporteren voor ons mochten jullie zin hebben...  :friends:
Je herkent ons aan een RSV4 en een gewone RSV + ducati 1098. "Team NF racing Tongeren" nr.7

zaterdags qualificatie's en zondag de 4uren race...

Benieuwd hoe ze dat gaan regelen met het vrijrijden??
[/quote]
Als er een RSV4 meerijdt kom ik kijken, voor de zekerheid laat ik ook mijn raceoutfit in de auto liggen.......
#199965
[quote="Heuveltje"]
[quote="black bee"]
ff deze week aankijken met mijn ogen hoe het gaat , maar anders kan het zo maar zijn dat ik ook ven de partij ben .

al was het maar om jou te pesten frank  :tease: :tease:
[/quote]

Als je een slaapplaats nodig hebt hoor ik het wel :friends:

Kan Esther op de bank ;)
[/quote]

kan jij niet beter op de bank gaan liggen dan  ;D ;D

laat het je van de week weten , moet morgen terug voor controle  8)
#201744
[quote="black bee"]
volgens de arts gaat het goed met mijn ogen dus vandaag maar geboekt  8) 8) 8)

wie zijn er buiten frank nog meer , wij rijden in minder snel , nu nog een open uitlaat vinden en de bike laten afstellen  :sorry:
[/quote]

Ik heb nog een open uitlaat liggen, een leovince met gebruikssporen ;D
#205341
Opname's; altijd leuk ik rijd minder snel in minder snel dus dat moet goed komen.  ;D

Dat minder snelle is nog even afhankelijk van mijn banden, het huidige setje geeft weinig vertrouwen (opcicuit) en is ook een eind op. Iemand nog tips?

Ik wilde een 190-55 achterband proberen (nu 50 hoog). Ik wil eigenlijk de nieuwe Power One (street) hebben maar die kost 391 euro in deze maat (inlc montage ed), en dat vind ik iets te "gortig". Iemand tips voor een zachte straatband waar je ook goed mee op het circuit kunt rijden, en wat betaalbaarder is  :angel:. (slijtage vind ik minder belangrijk)

Gr Ronald
#205347
[quote="Ronaldo"]
Opname's; altijd leuk ik rijd minder snel in minder snel dus dat moet goed komen.  ;D

Dat minder snelle is nog even afhankelijk van mijn banden, het huidige setje geeft weinig vertrouwen (opcicuit) en is ook een eind op. Iemand nog tips?

Ik wilde een 190-55 achterband proberen (nu 50 hoog). Ik wil eigenlijk de nieuwe Power One (street) hebben maar die kost 391 euro in deze maat (inlc montage ed), en dat vind ik iets te "gortig". Iemand tips voor een zachte straatband waar je ook goed mee op het circuit kunt rijden, en wat betaalbaarder is  :angel:. (slijtage vind ik minder belangrijk)

Gr Ronald



[/quote]

Ik hoor goede verhalen van de BT003's en die kun je via Motorsportschool bestellen voor nog geen 300 euro,
anders had Jarno nog een paar goede gebruikte setje liggen.

Gr Frank

Word ook betalend lid van de ARA!