Pagina 23 van 29
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:28 sep 2015, 17:14
door mccoyman
ElSjiepo schreef:Laat ik hier ook maar mee eens mee gaan doen: een beschamende 2:24,4 op Zandvoort met een CBR600RR...
Volgend jaar eens kijken of ik daar een seconde of 20 vanaf kan krijgen.
Als je maar fun had
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:6 okt 2015, 20:28
door Heuveltje
Ja ja, weer sneller op een oude band met verkeer
een 1.53,672 op Assen met een theoretisch snelste ronde van 1.50,557. Dit is een groter verschil dan ik normaal heb, het grappige is dat ik in mijn snelste ronde maar in 1 van de 21 secties de snelste tijd had.
Hopelijk is het de 19e mooi weer dan ga ik nog een poging doen met een nieuw achterbandje
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:7 okt 2015, 08:12
door rsvfrank
Heuveltje schreef:Ja ja, weer sneller op een oude band met verkeer
een 1.53,672 op Assen met een theoretisch snelste ronde van 1.50,557. Dit is een groter verschil dan ik normaal heb, het grappige is dat ik in mijn snelste ronde maar in 1 van de 21 secties de snelste tijd had.
Hopelijk is het de 19e mooi weer dan ga ik nog een poging doen met een nieuw achterbandje
Topper, met een verse band en weinig verkeer gaat dat lukken
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:9 okt 2015, 18:06
door FastJ
Heuveltje schreef:Ja ja, weer sneller op een oude band met verkeer
een 1.53,672 op Assen met een theoretisch snelste ronde van 1.50,557. Dit is een groter verschil dan ik normaal heb, het grappige is dat ik in mijn snelste ronde maar in 1 van de 21 secties de snelste tijd had.
Hopelijk is het de 19e mooi weer dan ga ik nog een poging doen met een nieuw achterbandje
Dus wind mee, bult af en cafe inzicht duik je onder de 1.50....
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:21 jan 2016, 14:11
door Heuveltje
Net de rondetijden wintertraining Almeria uitgelezen, best lap was een 1.51,095 en dat met een asfalt temperatuur tussen de 2 en 20 graden
Theoretsch beste ronde van 1.46,815 genoeg ruimte voor verbetering dus
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:24 jan 2016, 21:31
door FastJ
Heuveltje schreef:Net de rondetijden wintertraining Almeria uitgelezen, best lap was een 1.51,095 en dat met een asfalt temperatuur tussen de 2 en 20 graden
Theoretsch beste ronde van 1.46,815 genoeg ruimte voor verbetering dus
Wow, da's een groot verschil! Maar verklaart wel dat je banden zo hard slijten, de snelheid is er. Nu nog alle snelheid in hetzelfde rondje stoppen ;-)
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:25 jan 2016, 12:48
door Heuveltje
FastJ schreef: Wow, da's een groot verschil! Maar verklaart wel dat je banden zo hard slijten, de snelheid is er. Nu nog alle snelheid in hetzelfde rondje stoppen ;-)
Eigenlijk heb ik dit pas sinds de trainingsdag van Ron, daarvoor zat er hooguit een seconde tussen.
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:24 feb 2016, 17:06
door Heuveltje
Heuveltje schreef:Net de rondetijden wintertraining Almeria uitgelezen, best lap was een 1.51,095 en dat met een asfalt temperatuur tussen de 2 en 20 graden
Theoretsch beste ronde van 1.46,815 genoeg ruimte voor verbetering dus
Heb net nog de laptimer uitgelezen en leeg gemaakt, blijkbaar was ik dag 2 het snelst met een snelste ronde van 1.50,827 en een theoretisch snelste ronde van 1.46,196 en dat op gebruikte banden
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:11 mar 2016, 19:35
door Sjoerd
Nieuwe 'toptijd' voor Cartagena: 1.57.03. Als der Race Chrono klopt tenminste...
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:11 mar 2016, 20:14
door Zwijntje
gaaf Sjoerd, echt flinke stappen gemaakt! 10 seconden sneller dan vorig jaar!.
Ikzelf geen verbeterde pr op Cartagena helaas. beste tijd dit jaar was 1:50.3.
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:12 mar 2016, 09:13
door Heuveltje
Sjoerd schreef:Nieuwe 'toptijd' voor Cartagena: 1.57.03. Als der Race Chrono klopt tenminste...
Je ging lekker rond, wat een paar fatsoenlijke banden kunen doen
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:12 mar 2016, 09:53
door FastJ
Zwijntje schreef:gaaf Sjoerd, echt flinke stappen gemaakt! 10 seconden sneller dan vorig jaar!.
Ikzelf geen verbeterde pr op Cartagena helaas. beste tijd dit jaar was 1:50.3.
Tijd voor meer pk's?!
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:12 mar 2016, 11:54
door Zwijntje
Heuveltje schreef:Sjoerd schreef:Nieuwe 'toptijd' voor Cartagena: 1.57.03. Als der Race Chrono klopt tenminste...
Je ging lekker rond, wat een paar fatsoenlijke banden kunen doen
Idd! Met de harde dunlop semislick had ik echt een pak minder grip. Constant rond de 1.56-1.54
Terug naar conti (soft) slick en meteen terug naar constante: 1.53-1.52
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:15 mar 2016, 23:01
door Tomba la bomba
Ik had op Cartagena afgelopen week hetzelfde: met mijn uitstapje naar een de Dunlop D211 Endurance achterband, rond de 1.55 en terug op de Conti Raceattack medium: 1.50.8
Met een Falcootje natuurlijk
Tombaaa
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:1 mei 2016, 09:11
door Heuveltje
Tomba la bomba schreef:Ik had op Cartagena afgelopen week hetzelfde: met mijn uitstapje naar een de Dunlop D211 Endurance achterband, rond de 1.55 en terug op de Conti Raceattack medium: 1.50.8
Met een Falcootje natuurlijk
Tombaaa
Duurde even maar op het laatst had je zeker de snelheid te pakken, netjes hoor
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:2 mei 2016, 20:47
door rsvfrank
De 2.01 oude ruskenhoek er maar bijgezet, mijn oude pr oude ruskenhoek was iets van 2,04...
Helaas zal de pr voor de nieuwe ruskenhoek wsl nooit meer verbeterd gaan worden
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:2 mei 2016, 21:31
door Heuveltje
rsvfrank schreef:De 2.01 oude ruskenhoek er maar bijgezet, mijn oude pr oude ruskenhoek was iets van 2,04...
Helaas zal de pr voor de nieuwe ruskenhoek wsl nooit meer verbeterd gaan worden
Ik heb ze maar opgesplitst in Langzame en Snelle Ruskenhoek, daarbij als je straks een RSV4 hebt duik je er zo onder
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:3 mei 2016, 16:51
door rsvfrank
Heuveltje schreef:rsvfrank schreef:De 2.01 oude ruskenhoek er maar bijgezet, mijn oude pr oude ruskenhoek was iets van 2,04...
Helaas zal de pr voor de nieuwe ruskenhoek wsl nooit meer verbeterd gaan worden
Ik heb ze maar opgesplitst in Langzame en Snelle Ruskenhoek, daarbij als je straks een RSV4 hebt duik je er zo onder
Je eigen tijd nog even erbij he..
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:22 jun 2016, 06:23
door mccoyman
Mijn PR is ook weer aangescherpt met de langzame ruskenhoek naar een 2.01.2
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:5 jul 2016, 11:24
door mccoyman
mccoyman schreef:Mijn PR is ook weer aangescherpt met de langzame ruskenhoek naar een 2.01.2
Zondag met de ZAC lekker doorgestuurd, en nu naar een 1.59,4
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:5 jul 2016, 12:34
door Heuveltje
mccoyman schreef:mccoyman schreef:Mijn PR is ook weer aangescherpt met de langzame ruskenhoek naar een 2.01.2
Zondag met de ZAC lekker doorgestuurd, en nu naar een 1.59,4
Wij stonden met een groepje op de paddock (Zwarte partytent en Witte gesloten aanhangwagen met #4 erop), we hebben je niet gezien.
Maar we waren waarschijnlijk te druk met wielen wisselen
Op welke motor heb je dit gereden?
Trouwens erg knap om afgelopen zondag een PR te rijden
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:7 jul 2016, 19:15
door mccoyman
Thanks! vering aanpassingen en wat andere zitpositie hebben hun resultaten gehad.
Heb nou weer het gevoel dat ik op veel plekken nog veel harder kan.
Ik stond in pitbox 12, maar jullie ook niet gezien.
Ben eigenlijk ook wel de hele dag bezig geweest met wielen wisselen en buienradar checken
Rij met een GSXR 750 uit 2004, tada:
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:10 aug 2016, 11:19
door Heuveltje
Aangezien ik volgende week er ZAC wedstrijd heb afgelopen maandag een dagje Mettet gedaan om de baan te leren kennen. Ik wilde er geen nieuwe banden aan wagen dus met setje zwaar versleten banden mijn rondjes gedraaid. Ondanks enkele kamikaze belgen
toch nog continu 1.17 kunnen rijden met een snelste ronde van 1.16,7 en dat met compleet versleten banden
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:12 aug 2016, 20:11
door George
Top toch Frank, ben benieuwd wat het tijdverschil is met een paar vers rubber.
Re: Rondetijden
BerichtGeplaatst:19 aug 2016, 20:58
door Heuveltje
George schreef:Top toch Frank, ben benieuwd wat het tijdverschil is met een paar vers rubber.
Nieuw rubber in combinatie met wedstrijd modus bleek voldoende om continu lage 1.13 te rijder met een snelste ronde van 1.13,2
en voor het eerst bovenaan op een circuit