ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Sjoerd
#356864
[quote="Zwijntje"]
Zal ik hem ook maar neerplempen: 1.50.12. En een theoretisch beste tijd: 1:44.46.
Met mijn oude 'electronica is voor homo's!'-hok: 2002 Mille, met 120pk aan het wiel, loeizware brembo velgies, en zonder quickshifter  ;D  :tease:
[/quote]
Joris, we gaan geen excuses zoeken toch? Dan heb ik er ook nog wel een paar: rechtop in de wind, geen slicks, achterblijvers... :rtfm: Oké, de tijd was er ook wel naar dan: 2.02.03. :sorry:
Avatar
Door black bee
#356870
sorry sjoerd maar deze klachten werken niet , ik verwijs u graag naar geert" jiffy aan de grond" stokman  ;D
Avatar
Door Sjoerd
#356871
Oké,oké, die ging ook ongenadig hard (net als Joris trouwens). Maar wel op slicks! :P En al had ik de optimale setting gehad, dan nog had ik het nakijken gehad bij die jonge salsa dansers en jarige job vrees ik... :worship:
Avatar
Door Blijhoofd
#356879
[quote="Zwijntje"]
Zal ik hem ook maar neerplempen: 1.50.12. En een theoretisch beste tijd: 1:44.46.
Met mijn oude 'electronica is voor homo's!'-hok: 2002 Mille, met 120pk aan het wiel, loeizware brembo velgies, en zonder quickshifter  ;D  :tease:
[/quote]

Zo, hij pakt het toch aardig op na zo'n weekje..... (Trots
Avatar
Door Zoeperman
#357019
Assen 1:48.07 RSV4
Cartagena 1:46.65 RSV4
Almeria 1:49 RSV4 (schaam schaam... slechte week)
Avatar
Door Heuveltje
#357090
rsvfrank schreef:Dikke tijden mannen en extra respect voor zwijntje op de mille  :worship: :worship:
Wat dacht je van Geert op zijn Tuono :ok:
Avatar
Door cees
#357807
Na altijd in de regen te zitten in het hoge noorden eindelijk eens op een droog Assen :yahoo: kunnen rijden gisteren, 1.52.7 uit de Ktm kunnen halen. Hopelijk zit er zaterdag met de race iets meer in want in het uitkomen van de GT laat ik het toch wel liggen...
Avatar
Door cees
#358610
Afgelopen weekend endurance gehad in Oschersleben, wat een schitterende baan! 3e geworden in onze klasse met 1.36.06 maar een grote domper op de vreugde dat onze nieuwe teammaat zwaar gecrashed is en de eerste tijd in Duitsland in het ziekenhuis moet blijven met een beenbreuk en 2 gebroken ruggewervels :(
Avatar
Door mccoyman
#358948
Gisteren mijn PR weer aangescherpt op assen met de langzame ruskenhoek naar 2:04:8
Begin eindelijke vlotte rondetijden te rijden :)
Avatar
Door Zwijntje
#359597
black bee schreef:joris :worship: :worship: :worship: erg netjes

zie je 5 September dus ook in de race cup :crazy:
oh oooh, nagels bijten....
Avatar
Door Sjoerd
#359604
Idd Joris, vooral race 2 was gaaf om te zien hoe je het deed!
Maar ook ik had gister een bescheiden verbetering: sinds gisteren staat ie op 2.04.880.
Avatar
Door cees
#359608
2 Juli tijdens de 4uurs race bij 45gr in de schaduw in pitlane in Zolder toch 1.44.501 kunnen rijden, moet bij normale temperaturen nog wel wat af kunnen.
Avatar
Door cees
#359803
Lekker weekend Ecuyers gehad, is echt een geestig baantje maar het asfalt is er niet beter op geworden, zitten vrij veel hobbels in. 1.53.9 uit de KTM kunnen wringen.
Avatar
Door rsvfrank
#360401
mccoyman schreef:Afgelopen weekend een 2.13.3 kunnen rijden op zandvoort met de suus
staat genoteerd :ok:
Avatar
Door Heuveltje
#360483
Voor mij een 2.01,7 op Zandvoort en mijn maatje Ronald een 2.02,69 allebei Stefan voorbij op zijn thuiscircuit >:D
Avatar
Door mccoyman
#361050
Heuveltje schreef:
rsvfrank schreef:Dikke tijden mannen en extra respect voor zwijntje op de mille  :worship: :worship:
Wat dacht je van Geert op zijn Tuono :ok:
Thnx! :D
Avatar
Door mccoyman
#361051
Vorige week nog even op assen gespeeld voor de laatste keer dit seizoen.
2.02,5 kunnen neerzetten :)
Door ElSjiepo
#361056
Laat ik hier ook maar mee eens mee gaan doen: een beschamende 2:24,4 op Zandvoort met een CBR600RR... :sorry: Volgend jaar eens kijken of ik daar een seconde of 20 vanaf kan krijgen. :rotfl2:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 29

Word ook betalend lid van de ARA!