ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door andreb
#183957
Afgelopen weekend wezen trainen op Clastres zo ziet het eruit als je met je neus tegen het ruitje zit
Avatar
Door rolf
#183962
ziet er :ok: uit, dit is het nieuwe circuit nabij Folembray toch?? Hoe is de kwaliteit en faciliteiten, zo te zien mag je (nog)niet overnachten op de paddock.
Door andreb
#183981
[quote="rolf"]
ziet er :ok: uit, dit is het nieuwe circuit nabij Folembray toch?? Hoe is de kwaliteit en faciliteiten, zo te zien mag je (nog)niet overnachten op de paddock.
[/quote]

Asvalt is van prima kwaliteit,  aan de faciliteiten word hard gewerkt(nieuwe kantine en racecontrol)
Er is geen stroom op de paddock(aggregaatje mee)
Nadeeltje is dat je vanuit de paddock niet de hele baan kunt overzien, 150 lopen ligt een zandwal daar kun je 95% van de baan zien :ok:
De topsnelheid ligt niet bijzonder hoog, denk iets van 150/160, derhalve ook weinig valpartijen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Avatar
Door cees
#184052
Ziet etr inderdaad wel een mooi baantje uit, toch eens kijken om er binnenkort naar toe te gaan.
Avatar
Door rolf
#184055
ik zou wel een willen weten of er ook bijvoorbeeld op zondag of zaterdag gereden kan worden. Hoe kunnen we dit uitzoeken, cees weet jij mogelijkheden.

Zo vormen zich rondom Lille best wel veel circuits of werken de oudere circuits zoals Croix aan een up-date.

Dus we hebben de volgende circuits:
- Croix
- Lille
- Folembray
- Clastres
- Ecuyers

Dat allemaal op 3 uur rijden vanaf Rotterdam :ok:

De concurrentie onderling heeft effect op de prijs, want Croix wordt nu aangeboden voor 75 euro per dag.
Door andreb
#184092
[quote="rolf"]
ik zou wel een willen weten of er ook bijvoorbeeld op zondag of zaterdag gereden kan worden. Hoe kunnen we dit uitzoeken, cees weet jij mogelijkheden.

Zo vormen zich rondom Lille best wel veel circuits of werken de oudere circuits zoals Croix aan een up-date.

Dus we hebben de volgende circuits:
- Croix
- Lille
- Folembray
- Clastres
- Ecuyers

Dat allemaal op 3 uur rijden vanaf Rotterdam :ok:

De concurrentie onderling heeft effect op de prijs, want Croix wordt nu aangeboden voor 75 euro per dag.
[/quote]

Ik weet ondertussen wat de baanhuur is :angel: en denk dat het nog goedkoper kan :yes:
Alleen de kosten van de ambulance moet ik nog navragen.
Ga ik nog achteraan  grt Dre

Word ook betalend lid van de ARA!