ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#186933
[quote="marcelrsv"]
Goed man,ben zeer trots op je :worship:ik kom snel eens kijken bij de cup om je aan te moedigen 8)
[/quote]
Thanx! Wist niet dat je hier nog kijkt.

Vandaag weer cup op Assen, wel weer mooie tijd gereden (1.52.0) maar nu slechts 20e.. :-\ Had zo graag een punt gepakt. Maar er zit niet veel meer in.Ik ga de achterschok nog 1x laten aanpassen en anders.....zou ik onze marktplaats maar even in de gaten houden...
#186999
[quote="FastJ"]
[quote="marcelrsv"]
Goed man,ben zeer trots op je :worship:ik kom snel eens kijken bij de cup om je aan te moedigen 8)
[/quote]
Thanx! Wist niet dat je hier nog kijkt.

Vandaag weer cup op Assen, wel weer mooie tijd gereden (1.52.0) maar nu slechts 20e.. :-\ Had zo graag een punt gepakt. Maar er zit niet veel meer in.Ik ga de achterschok nog 1x laten aanpassen en anders.....zou ik onze marktplaats maar even in de gaten houden...
[/quote]

Dan toch maar een Kawa? De reclame op je caravan heb je al immers  :angel:
(ik verwacht weer een heel opbeurende tekst over Kawa's nu ))
#187089
[quote="emille"]
[quote="FastJ"]
[quote="marcelrsv"]
Goed man,ben zeer trots op je :worship:ik kom snel eens kijken bij de cup om je aan te moedigen 8)
[/quote]
Thanx! Wist niet dat je hier nog kijkt.

Vandaag weer cup op Assen, wel weer mooie tijd gereden (1.52.0) maar nu slechts 20e.. :-\ Had zo graag een punt gepakt. Maar er zit niet veel meer in.Ik ga de achterschok nog 1x laten aanpassen en anders.....zou ik onze marktplaats maar even in de gaten houden...
[/quote]

Dan toch maar een Kawa? De reclame op je caravan heb je al immers  :angel:
(ik verwacht weer een heel opbeurende tekst over Kawa's nu ))
[/quote]
Het wordt dan hoogstwaarschijnlijk het merk van de rijder waarvan mijn fiets de bestickering heeft maar dan waar hij vorig jaar nog op reed.
#187092
R1?
Door Vincent
#187102
[quote="FastJ"]
[quote="fuzz10"]
Wow... Da's wel een HEEEEEELE nette tijd met een standaard fiets ! Kudo's !

Ik geloof niet dat ik iemand anders sneller heb zien rondgaan met een standaard (oude type) Mille de laatste paar jaar.... Zelfs Martin hoogenraad reed als ik me het goed herinner geen 53'er in 2007 tijdens de DCR.
[/quote]
Ik heb natuurlijk wel een ander eprommetje enzo, maar aan het blok is niets "gerommeld". Is ook niet nodig, want je wint meer door een soepel goed afgesteld blok dan met brute pk's. Ik heb 131 pk op het achterwiel en da's fijn. Maar 150 lijkt me ook erg fijn  ;D
[/quote]Een 2007 R1 heeft al 193pk  ;D dusssss..  ;D


Vincent
#187111
[quote="rolf"]
[quote="FastJ"]
[quote="emille"]
R1?
[/quote]
:secret:
[/quote]

ik snap het, ook al vindt ik het jammer. R1 2009 is een mooie keuze en het geluid is  :ok:
[/quote]

die R1 is wel mooi
die van 2009 is erg goed maar wat is dat rode frame lelijk!    voor de looks heb ik liever een 2009 blade in hrc kleuren
#188247
[quote="ApriliaMan"]
Wees snel ..... want op is op !

Eh ik bedoel anders is ie zonder kenteken € 1.300,00 duurder. Met kenteken is ie onlangs € 2.000,00 duurder geworden.
[/quote]
Relax, een nieuwe fiets is way out of budget. Maar de 2009 R1 is wel echt veel vetter dan daarvoor. Misschien een 2004-2006 model.
#188393
[quote="cees"]
Geduld, ook 2009 R1's crashen wel eens.............overloper  :gaga:
[/quote]

kan me ook nog wel een daje oschersleben herinneren waar de R1 van Cor zeker 20minuten gereden heeft..... gevalletje koppeling :gaga:

Word ook betalend lid van de ARA!