ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Heuveltje
#178361
Zag net dat MSH 1 en 2 augustus een weekendje in Croix heeft,
85 euro per dag :yes:

Een aantal van ons komen terug van een paar dagen Ales Race-academy
kunnen we gelijk oefenen :victory:
Door Jordi
#178612
[quote="Heuveltje"]

Zag net dat MSH 1 en 2 augustus een weekendje in Croix heeft,
85 euro per dag :yes:

Een aantal van ons komen terug van een paar dagen Ales Race-academy
kunnen we gelijk oefenen :victory:
[/quote]

Hey Frank, ik ben er dat weekend ook met dezelfde vriendengroep als je toen op Zolder had ontmoet  :ok:
Door sanka
#198945
Zo, we zijn weer terug van Croix.
Goed gereden, fijn gezelschap, mooi weer... meer moet dat niet zijn zeker? Oja en m'n rondetijd verbeterd van 1.04 en nog wat naar 1.01.66.
In groep snel reed een RSV Mille R (ik denk bouwjaar 2003) mee, nederlandse nummerplaat en stond geloof ik in de paddock aan de buitenkant (aan de linkse knik). Iemand van hier? Heb ik me goed mee geamuzeerd tijdens de sessies!  :friends:

Check onderstaande link voor de fotootjes die ik hier en daar getrokken heb:
http://sankaspictures.blogspot.com

Heb een hoop Aprilia's op de plaat vastgelegd.

Sanka
Door Jordi
#198954
[quote="sanka"]
Zo, we zijn weer terug van Croix.
Goed gereden, fijn gezelschap, mooi weer... meer moet dat niet zijn zeker? Oja en m'n rondetijd verbeterd van 1.04 en nog wat naar 1.01.66.
In groep snel reed een RSV Mille R (ik denk bouwjaar 2003) mee, nederlandse nummerplaat en stond geloof ik in de paddock aan de buitenkant (aan de linkse knik). Iemand van hier? Heb ik me goed mee geamuzeerd tijdens de sessies!  :friends:

Check onderstaande link voor de fotootjes die ik hier en daar getrokken heb:
http://sankaspictures.blogspot.com

Heb een hoop Aprilia's op de plaat vastgelegd.

Sanka
[/quote]

Topweekendje geweest, echt weer veel geluk gehad met het weer, waren ook weer genoeg Aprilia's te bewonderen, weet iemand welke fotograaf er was van de organisatie?
Door sanka
#198958
[quote="Jordi"]


Topweekendje geweest, echt weer veel geluk gehad met het weer, waren ook weer genoeg Aprilia's te bewonderen, weet iemand welke fotograaf er was van de organisatie?
[/quote]

http://www.im-design.be/

foto's staan er nog niet op.

Sanka

ps: welke groep reed je en met welke motor?
Door Jordi
#198962
[quote="sanka"]
[quote="Jordi"]


Topweekendje geweest, echt weer veel geluk gehad met het weer, waren ook weer genoeg Aprilia's te bewonderen, weet iemand welke fotograaf er was van de organisatie?
[/quote]

http://www.im-design.be/

foto's staan er nog niet op.

Sanka

ps: welke groep reed je en met welke motor?


[/quote]

Dank voor je antwoord, ik reed in de groep gevorderd/intermediare met een Yamaha Thundercat (straatmotor is een Aprilia Shiver, vandaar dat ik hier wel rondhang)
Stonden op het paddock bij de pitstraat, Hadden een Zeeuwse vlag boven op onze grijze tent.

Maatje van me met een Ducati 748 was nog onderuit gegaan, misschien heb je hem nog wel gezien,
is alle ducati eigenaren afgegaan voor onderdelen om nog te kunnen rijden  :P
Laatst gewijzigd door Jordi op 3 aug 2009, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sanka
#199027
[quote="Jordi"]

Dank voor je antwoord, ik reed in de groep gevorderd/intermediare met een Yamaha Thundercat (straatmotor is een Aprilia Shiver, vandaar dat ik hier wel rondhang)
Stonden op het paddock bij de pitstraat, Hadden een Zeeuwse vlag boven op onze grijze tent.

Maatje van me met een Ducati 748 was nog onderuit gegaan, misschien heb je hem nog wel gezien,
is alle ducati eigenaren afgegaan voor onderdelen om nog te kunnen rijden  :P
[/quote]

Yup, ik heb jullie gezien, wij stonden vlakbij jullie: zwarte renault trafic net aan de uitrit van het circuit. We stonden dus schuin achter jullie. De 748 reed in groep snel dacht ik? Ging hard ondanks het beperkte vermogen van een 748!

Sanka
Door sanka
#199470
[quote="Jordi"]

Dank voor je antwoord, ik reed in de groep gevorderd/intermediare met een Yamaha Thundercat (straatmotor is een Aprilia Shiver, vandaar dat ik hier wel rondhang)
Stonden op het paddock bij de pitstraat, Hadden een Zeeuwse vlag boven op onze grijze tent.
[/quote]

Check foto, deze vlag?

Btw, stond bij jullie ook niet iemand met een half gekuipte duc 900ss? Die ging echt mooi en snel rond in groep snel!

Sanka

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Jordi
#199479
[quote="sanka"]
[quote="Jordi"]

Dank voor je antwoord, ik reed in de groep gevorderd/intermediare met een Yamaha Thundercat (straatmotor is een Aprilia Shiver, vandaar dat ik hier wel rondhang)
Stonden op het paddock bij de pitstraat, Hadden een Zeeuwse vlag boven op onze grijze tent.
[/quote]

Check foto, deze vlag?

Btw, stond bij jullie ook niet iemand met een half gekuipte duc 900ss? Die ging echt mooi en snel rond in groep snel!

Sanka


[/quote]
Dat is de vlag inderdaad  :ok:

We hebben 2 mensen met een 900ss in de groep, eentje met een gele voorkuip en eentje helemaal rood, zijn gigantisch maf van Ducati, die met de gele voorkuip moest zaterdagnacht helaas plotseling weg omdat zijn huisdier op sterven lag, die met de rode 900ss was er beide dagen, heeft vroeger in de BOTT meegereden op dezelfde motor... qua snelheid zijn ze ongeveer even snel, vinden het geweldig om met die oude motoren tegen de nieuwere te meten, zijn ook elke winter bezig om ze te verbouwen en ze steeds lichter te maken.

Word ook betalend lid van de ARA!