ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Gertjan
#176903
Ik weet het niet hoor, maar heb ik de modeshow gemist met de nieuwste modellen en onderkleding 

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Gertjan op 24 mar 2009, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door robz
#176907
[quote="Gertjan"]
Ik weet het niet hoor, maar heb ik de modeshow gemist met de nieuwste modellen en onderkleding 
[/quote]


tja dat krijg je van dat solistische gedoe in een caravan in een hoekje apart...... dan mis je vanalles!!  8) ;D
Avatar
Door rolf
#176946
[quote="robz"]
[quote="Gertjan"]
Ik weet het niet hoor, maar heb ik de modeshow gemist met de nieuwste modellen en onderkleding 
[/quote]


tja dat krijg je van dat solistische gedoe in een caravan in een hoekje apart...... dan mis je vanalles!!  8) ;D
[/quote]

ook daar was een modeshow :-X :-X :-X echter alleen wist hoekje apart dit ;D
Avatar
Door black bee
#177054
ja maar sommige dingen mogen rustig van de dvd af blijven hoor , bv mijn instructie  HOE VERWISSEL JE EEN BAND  :-X

maar ik denk dat jan er druk mee bezig is , wat ik zag op de laptop wordt het wel een mooie kwaliteit van opnamens

nu moeten alleen de acteurs nog meewerken  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Avatar
Door Gertjan
#177099
[quote="rolf"]
[quote="robz"]
[quote="Gertjan"]
Ik weet het niet hoor, maar heb ik de modeshow gemist met de nieuwste modellen en onderkleding 
[/quote]


tja dat krijg je van dat solistische gedoe in een caravan in een hoekje apart...... dan mis je vanalles!!  8) ;D
[/quote]

ook daar was een modeshow :-X :-X :-X echter alleen wist hoekje apart dit ;D
[/quote]

Daar zijn weer geen foto's van zover ik weet...... ;)
Avatar
Door rolf
#177994
CD van de franse fotograaf is binnenAfbeelding

en heuveltje opAfbeelding

enAfbeelding

Duidelijk te zien dat iemand een stickertje extra stiekum erop geplakt heeft >:D

ik weet het, er moet nog aan de zithouding gewerkt worden.

Ik heb de 25 euro gegokt of de fotograaf het wel begrepen heeft en dat heeft hij :ok:
Laatst gewijzigd door rolf op 1 apr 2009, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Tomba la bomba
#178149
Mijn schijf is ook binnen :no:

Helemaal vol met een rode CBR600 met een kerel met een oranje vestje aan... Zo moeilijk was het nou ook weer niet om de goede motor op een schijf te zetten.

Iemand ruilen????

(René steekt hem trouwens wel twee keer binnendoor voorbij zie ik...)

Tombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 2 apr 2009, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door black bee
#178177
ja dat krijg je die grijze muis , die valt niet op he  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:


mooi kl.... man dat je de verkeerde foto's hebt
Door Mille Merckel
#178184
[quote="Tomba la bomba"]
Mijn schijf is ook binnen :no:

Helemaal vol met een rode CBR600 met een kerel met een oranje vestje aan... Zo moeilijk was het nou ook weer niet om de goede motor op een schijf te zetten.

Tombaaa
[/quote]

Is toch niet Valengino toevallig hè? ???
Avatar
Door Tomba la bomba
#178217
[quote="Mille Merckel"]
[quote="Tomba la bomba"]
Mijn schijf is ook binnen :no:

Helemaal vol met een rode CBR600 met een kerel met een oranje vestje aan... Zo moeilijk was het nou ook weer niet om de goede motor op een schijf te zetten.

Tombaaa
[/quote]

Is toch niet Valengino toevallig hè? ???
[/quote]

Nee, die had ik wel herkend. Het is deze (de rode dan he, die andere kennen we wel...):

Afbeelding

Tombaaa
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!