ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door cees
#171656
Over een paar jaar zal onze Cor op z'n minibike eens aan jullie laten zien hoe het moet, stelletje ouwe l*llen (jaaa ook aan jou Jarno, hij gaat moeten doen wat z'n pa niet lukt), de bedoeling was dat ie geboren zou worden als jullie in Ledenon/Ales zitten, maar hij is nu al (te?) rap........  :yahoo: :yahoo:
Door jandetimmerman
#171657
[quote="cees"]
Over een paar jaar zal onze Cor op z'n minibike eens aan jullie laten zien hoe het moet, stelletje ouwe l*llen (jaaa ook aan jou Jarno, hij gaat moeten doen wat z'n pa niet lukt), de bedoeling was dat ie geboren zou worden als jullie in Ledenon/Ales zitten, maar hij is nu al (te?) rap........  :yahoo: :yahoo:
[/quote]Gefeliciteerd ouwe  :ok: :ok: :ok:  :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Avatar
Door Sjaakie
#171677
[quote="cees"]
Over een paar jaar zal onze Cor op z'n minibike eens aan jullie laten zien hoe het moet, stelletje ouwe l*llen (jaaa ook aan jou Jarno, hij gaat moeten doen wat z'n pa niet lukt), de bedoeling was dat ie geboren zou worden als jullie in Ledenon/Ales zitten, maar hij is nu al (te?) rap........  :yahoo: :yahoo:
[/quote]

Gefeliciteerd Pappa en Mamma. Hoe is het gelopen met jullie drietjes.  :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar
Door rolf
#171700
dat gaat snel zeg, zeker de genen van pa :D van harte gefeliciteerd alle drie.

grtjs rolf


ps. weekje Ales  ;D cees 8)
Avatar
Door cees
#171709
[quote="rolf"]
dat gaat snel zeg, zeker de genen van pa :D van harte gefeliciteerd alle drie.

grtjs rolf


ps. weekje Ales  ;D cees 8)
[/quote]

Ik zal het er eens (heeel voorzichtig) over gaan hebben met Ingrid, maar ik vrees van niet.
Avatar
Door black bee
#171714
van harte met de kleine en geniet ervan.

is de mini bike al besteld  ;D
Laatst gewijzigd door black bee op 22 feb 2009, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door FastJ
#171720
[quote="cees"]
Over een paar jaar zal onze Cor op z'n minibike eens aan jullie laten zien hoe het moet, stelletje ouwe l*llen (jaaa ook aan jou Jarno, hij gaat moeten doen wat z'n pa niet lukt), de bedoeling was dat ie geboren zou worden als jullie in Ledenon/Ales zitten, maar hij is nu al (te?) rap........  :yahoo: :yahoo:
[/quote]
Van harte gefeliciteerd! Alles goed met de hele familie?

Enne, had je hem niet beter een snellere naam kunnen geven?
Avatar
Door rolf
#171752
[quote="FastJ"]
[quote="cees"]
Over een paar jaar zal onze Cor op z'n minibike eens aan jullie laten zien hoe het moet, stelletje ouwe l*llen (jaaa ook aan jou Jarno, hij gaat moeten doen wat z'n pa niet lukt), de bedoeling was dat ie geboren zou worden als jullie in Ledenon/Ales zitten, maar hij is nu al (te?) rap........  :yahoo: :yahoo:
[/quote]
Van harte gefeliciteerd! Alles goed met de hele familie?

Enne, had je hem niet beter een snellere naam kunnen geven?
[/quote]

cees en ingrid hopen op een goed betaalde baan voor Corretje in de toekomst, iets met juridisch en accoutancy ;D ;D ;D ;D
Door Renébagpipe
#171762
Cees + Ingrid,

Van harte met de geboorte, dat het maar een grote jongen mag worden ( ietsies groter dan z'n pa ?)
Avatar
Door FerBa
#171813
Van harte met de kleine tweevoeter.
Avatar
Door breed
#171827
Cees

gefeliciteerd met de kleine man.
Hopelijk groeit ie rap op en vraagt dan om je brommer sleutels  :ok:
Avatar
Door Gertjan
#171831
Top geregeld met z'n tweetjes.....en nu verder met z'n drietjes!

Gefeliciteerd  :yahoo:
Avatar
Door robz
#171875
[quote="breed"]
Cees

gefeliciteerd met de kleine man.
Hopelijk groeit ie rap op en vraagt dan om je brommer sleutels  :ok:
[/quote]

Ha Cees gefeliciteerd!  over een paar jaar moet je je sleutels verbergen achter slot en grendel!!  :)
Avatar
Door cees
#171906
[quote="robz"]
[quote="breed"]
Cees

gefeliciteerd met de kleine man.
Hopelijk groeit ie rap op en vraagt dan om je brommer sleutels  :ok:
[/quote]

Ha Cees gefeliciteerd!  over een paar jaar moet je je sleutels verbergen achter slot en grendel!!   :)
[/quote]

Hij mag best sleutelen voor z'n pa....... KJ heeft ook een privé monteur
Door mile-eater
#172060
Gefeliciteerd Cees en Ingrid met de kleine!  :ok:  :ok:

Over een paar jaar mag hij mijn Yamaha wel overnemen...  :gaga:  :gaga:

groet,

Jorrit
Avatar
Door cees
#172067
Over mijn lijk dat die kleine op een Rijstraket gaat zitten, daar mag ie nog niet naar kijken! ;D
Door FastJ
#172080
[quote="cees"]
Over mijn lijk dat die kleine op een Rijstraket gaat zitten, daar mag ie nog niet naar kijken! ;D
[/quote]
:ok:
Door Gramigni
#172109
Cees nogmaals gefeliciteerd...

Eventuele bruidsschatten zijn natuurlijk altijd bespreekbaar ivm mijn 2 meiden.. :friends:

Tot ziens binneCORt
Door Mille Merckel
#172113
goh ik zie dit nu pas.............gefeliciteerd met jullie carnavalskiddo! Mijn pa is op dezelfde dag jarig.

In de racewereld zijn de Cor's juist de coureurs die een groot racebudget nodig hebben :yes:........dat word sparen ouwe :wobblesign:
geniet ervan en niet stiekem octaan-booster in zijn flesje doen  :rotfl2:

Word ook betalend lid van de ARA!