ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door cees
#172187
Bruidsschatten in de vorm van een 675 Peer, dan denk ik dat we er wel uit komen.

Octaanbooster, mhhh, da's nog een idee......
Avatar
Door robz
#172191
[quote="Gramigni"]
Eventuele bruidsschatten zijn natuurlijk altijd bespreekbaar ivm mijn 2 meiden.. :friends:
[/quote]

ik schat in dat je meiden nog jong zijn en dat je je nog niet echt in de materie verdiept hebt...... ::)  maar.....................................

het hele kenmerk van een bruidsschat is nl. dat ze betaald wordt door de VADER van de bruid! :D
als pay-off dat z'n schatje onder de pannen is en hij een mond minder te voeden heeft.... :angel:
Avatar
Door cees
#172316
[quote="robz"]
[quote="Gramigni"]
Eventuele bruidsschatten zijn natuurlijk altijd bespreekbaar ivm mijn 2 meiden.. :friends:
[/quote]

ik schat in dat je meiden nog jong zijn en dat je je nog niet echt in de materie verdiept hebt...... ::)  maar.....................................

het hele kenmerk van een bruidsschat is nl. dat ze betaald wordt door de VADER van de bruid! :D
als pay-off dat z'n schatje onder de pannen is en hij een mond minder te voeden heeft.... :angel:
[/quote]

Rob, wacht nou even met die info tot de deal rond is, die 675 was bijna binnen..
Avatar
Door rsvjan
#172504
verdraait, zie t nu pas,

Cees + Ingrid,

van harte gefeliciteerd met jullie zoontje :ok: :ok:

weer een nieuw apriliaantje erbij ;D ;D :worship:

groetjes, Jan
Door Gramigni
#173126
Cees kan ook goed met een 3 wieler overweg zag ik afgelopen zaterdag..  :yes:

Komt allemaal goed met die kleine man..

Word ook betalend lid van de ARA!