ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door breed
#184825
[quote="Bitaktus_Snellus"]
ikke..  :kwijl:

volgens de bevestiging weer eens 5 sessies rijden!  :yahoo:
[/quote]
Niet te blij: Jeroen Poen bewaart de verassingen altijd voor het laatst................... >:(
Avatar
Door robz
#184867
denk dat dit bij Motorsportschool Holland is jack ;)

Johan traint graag alleen , of hij heeft een betere neus voor de weersverwachtingen.... :angel:  we gaan nl. met een heel groepje appies a.s. donderdag de 14e  via  MSL 8)
Avatar
Door rsvfrank
#184871
[quote="robz"]
denk dat dit bij Motorsportschool Holland is jack ;)

Johan traint graag alleen , of hij heeft een betere neus voor de weersverwachtingen.... :angel:  we gaan nl. met een heel groepje appies a.s. donderdag de 14e  via  MSL 8)
[/quote]

Ah kom je toch rijden ondanks je blessure? :ok:
Avatar
Door breed
#184877
[quote="robz"]
denk dat dit bij Motorsportschool Holland is jack ;)

Johan traint graag alleen , of hij heeft een betere neus voor de weersverwachtingen.... :angel:  we gaan nl. met een heel groepje appies a.s. donderdag de 14e  via  MSL 8)
[/quote]

oeps, iets beter lezen  ::)  Veel plezier !    :ok:
#184880
[quote="robz"]
denk dat dit bij Motorsportschool Holland is jack ;)

Johan traint graag alleen , of hij heeft een betere neus voor de weersverwachtingen.... :angel:  we gaan nl. met een heel groepje appies a.s. donderdag de 14e  via  MSL 8)
[/quote]

de 18e ga ik met een groep vrienden.. dus niet alleen hoor Rob  :-* ;)

Eens kijken of er nog iets te boeken is met jullie.
Avatar
Door robz
#184887
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="robz"]
denk dat dit bij Motorsportschool Holland is jack ;)

Johan traint graag alleen , of hij heeft een betere neus voor de weersverwachtingen.... :angel:  we gaan nl. met een heel groepje appies a.s. donderdag de 14e  via  MSL 8)
[/quote]

de 18e ga ik met een groep vrienden.. dus niet alleen hoor Rob  :-* ;)

Eens kijken of er nog iets te boeken is met jullie.
[/quote]

gelukkig, het ligt niet aan ons!  :D ;)
#185255
ik ben de 18e verhinderd vanwege een Michelin-dag op Francorchamps :kwijl:...........we gaan de power-one testen.
Vervelend hè.
Maar aangezien ik geen enkele dag op Assen heb gepland, houd ik wel elke datum Assen in de picture.
Avatar
Door robz
#185279
[quote="Mille Merckel"]
ik ben de 18e verhinderd vanwege een Michelin-dag op Francorchamps :kwijl:...........we gaan de power-one testen.
Vervelend hè.
Maar aangezien ik geen enkele dag op Assen heb gepland, houd ik wel elke datum Assen in de picture.
[/quote]

ik heb een dag ter overname.... 25 mei.  Lekker op maandag na de hemelvaartdrukte... iets voor jou maurice?
Avatar
Door teddek
#185304
[quote="Mille Merckel"]
Speentje, tof dat je mij ook nog laat reageren :no:...............
[/quote]

hij reageert op jou dus niks aan't handje lijkt me

25 mei word iig gezellig!
Door Party Marty
#186277
Stoer filmpje :worship: Alleen jammer dat alles zo blauw is :rotfl2: Volgende keer een ander ruitje ;):P

Leuk om te zien dat die gasten op het rechte stuk van je wegrijden waarna je er weer naar toe remt alsof ze stil staan om ze daarna buitenom in de bocht voorbij te gaan ;D
#186281
[quote="Party Marty"]
Stoer filmpje :worship: Alleen jammer dat alles zo blauw is :rotfl2: Volgende keer een ander ruitje ;):P

Leuk om te zien dat die gasten op het rechte stuk van je wegrijden waarna je er weer naar toe remt alsof ze stil staan om ze daarna buitenom in de bocht voorbij te gaan ;D
[/quote]

:yahoo: tnx,

@Mark:
tnx  :yes:

Ik hoop nog een keer een volle circuitkuip te bemachtigen, daar komt een heldere ruit op hoor.  ;D
Avatar
Door rolf
#186363
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="Party Marty"]
Stoer filmpje :worship: Alleen jammer dat alles zo blauw is :rotfl2: Volgende keer een ander ruitje ;):P

Leuk om te zien dat die gasten op het rechte stuk van je wegrijden waarna je er weer naar toe remt alsof ze stil staan om ze daarna buitenom in de bocht voorbij te gaan ;D
[/quote]

:yahoo: tnx,

@Mark:
tnx  :yes:

Ik hoop nog een keer een volle circuitkuip te bemachtigen, daar komt een heldere ruit op hoor.  ;D
[/quote]

erg gaaf om te zien dat die gasten op rechte stukken vol er vandoor gaan en sommigen bij de eerste bochten ze alweer te pakken of in de achterwielen zit.

Supergaaf :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!