ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door FastJ
#183644
Ik keek echt naar de bloemen hoor!  ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door FastJ
#183645
En ook met de champagne was ik de snelste  ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door breed
#183652
Lijkt me wel erg gaaf daar op het podium Jarno. Ten tijde van deze foto's reden wij nog rond.... :angel:

Wel een goede start (pickstartje?) en ook Kj eerder weg dan Leek.

Afbeelding
Door FastJ
#183654
Nee, zou het geen pikstartje willen noemen. Het licht viel na 1 sec al uit, dus ik ging maar vast. Helaas wheelie, schakelen, sh*t mis geschakeld, weer wheelie, en toen pas op naar de Haarbocht. Koen Aalders op z'n rode Triumph (dacht dat hij het was) en nog iemand dachten mij binnendoor te kunnen steken bij het insturen (zal trouwens KJ wel geweest zijn, die ander) maar ik dacht: No way! Dus toch als 2e de haarbocht in. Was meteen goed gemotiveerd door de slechte start.
Door Gramigni
#183684
Hey Proficiat Jarno,

Dat smaakt zeker naar meer champagne??

Moet zelf vanavond en morgen nog even bekijken en uitvinden wat bij mij de schade is...

Groeten..
Avatar
Door rolf
#183689
[quote="Gramigni"]
Hey Proficiat Jarno,

Dat smaakt zeker naar meer champagne??

Moet zelf vanavond en morgen nog even bekijken en uitvinden wat bij mij de schade is...

Groeten..
[/quote]

vertel wat is er meer gebeurd, van KJ weten we het inmiddels.

Heren gave foto's maar we willen meer foto's zien en trouwens eric gaaf filmpje :ok:
Avatar
Door Gertjan
#183714
Ach, wat moet je verder nog bij deze beelden zeggen......... ::)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#183727
[quote="rolf"]
die mond ;D vissen happen naar ................ :man_in_love: :man_in_love: :man_in_love: :man_in_love:
[/quote]

:rotfl2: lekker hoorrrrr, denk dat ik volgend jaar ook mee doe  :rotfl2:
Avatar
Door cees
#183755
[quote="rolf"]
[quote="Gramigni"]
Hey Proficiat Jarno,

Dat smaakt zeker naar meer champagne??

Moet zelf vanavond en morgen nog even bekijken en uitvinden wat bij mij de schade is...

Groeten..
[/quote]

vertel wat is er meer gebeurd, van KJ weten we het inmiddels.

Heren gave foto's maar we willen meer foto's zien en trouwens eric gaaf filmpje :ok:
[/quote]

Peer heeft z'n blok weer in de soep gedraaid tijdens de trainingen van SoThunder, 't zijn geen Aprillia's hè, die 675's  ;D Sorry Peer  :-X
Avatar
Door motorgirl
#183783
Hoi jongens en meisjes, ik heb een album aangemaakt op mijnalbum.nl met de prestaties van Jarno.
Veel kijkplezier.

http://motorgirl.mijnalbums.nl/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door motorgirl
#183788
Thanxs,
Ik heb geprobeerd een leuk overzichtje te maken. ik kan gelijk vermelden dat ik diverse appies gespot heb  :bye:
Door FastJ
#183803
[quote="motorgirl"]
Hoi jongens en meisjes, ik heb een album aangemaakt op mijnalbum.nl met de prestaties van Jarno.
Veel kijkplezier.

http://motorgirl.mijnalbums.nl/

[/quote]
Wow, wat een gave foto's. Hij heeft echt lang in mij achterwiel gezeten, zie ik nu ook.

Ennuh, zelf incognito op de mountainbike ben ik nog gespot.
Door FastJ
#183804
[quote="Gertjan"]
Ach, wat moet je verder nog bij deze beelden zeggen......... ::)
[/quote]
Yummie  :man_in_love:
Avatar
Door motorgirl
#183806
[quote="FastJ"]
[quote="motorgirl"]
Hoi jongens en meisjes, ik heb een album aangemaakt op mijnalbum.nl met de prestaties van Jarno.
Veel kijkplezier.

http://motorgirl.mijnalbums.nl/



[/quote]
Wow, wat een gave foto's. Hij heeft echt lang in mij achterwiel gezeten, zie ik nu ook.

Ennuh, zelf incognito op de mountainbike ben ik nog gespot.
[/quote]

:bye: ja gespot he, alleen zonder appies met petje :yes:
Avatar
Door breed
#183812
[quote="FastJ"]
[quote="Gertjan"]
Ach, wat moet je verder nog bij deze beelden zeggen......... ::)
[/quote]
Yummie  :man_in_love:
[/quote]

"vol op de bek" zouden ze bij ons zeggen.......... :-*
Door Gramigni
#183876
[quote="cees"]
[quote="rolf"]
[quote="Gramigni"]
Hey Proficiat Jarno,

Dat smaakt zeker naar meer champagne??

Moet zelf vanavond en morgen nog even bekijken en uitvinden wat bij mij de schade is...

Groeten..
[/quote]

vertel wat is er meer gebeurd, van KJ weten we het inmiddels.

Heren gave foto's maar we willen meer foto's zien en trouwens eric gaaf filmpje :ok:
[/quote]

Peer heeft z'n blok weer in de soep gedraaid tijdens de trainingen van SoThunder, 't zijn geen Aprillia's hè, die 675's  ;D Sorry Peer  :-X
[/quote]

Ja Cees het is geen italiaans raspaard. Vanmiddag even definitief het blok lichten en openmaken en we zullen het zien.
Mocht ik het geheel niet klaarhebben voor Hemelvaart kan ik vast de jouwe inzetten in Hengelo met de 3 Landen Cup neem ik aan.. :friends: :ok:
Avatar
Door cees
#183941
Daar kunnen we het wel over hebben, lijkt me alleen wel een goed idee om eerst al een keer ermee te gaan trainen want euh... het scheelt een paar kilo! Wa lul ik nou, in de SS600 mag je met de Mille niet rijden!!!!!!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!