ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#183457
mannen allemaal van harte gefeliciteerd, Jarno je hebt een top prestatie geleverd numero uno  :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

KJ helaas, even de poetsmachine aanslingeren komende week om wat krasjes weg te werken.

Gert Jan lekker naar voren gevochten naar een 11e plaats. Van de anderen heb ik nog niets vernomen.

Maar Jarno heeft de naam Aprilia prima verdedigt, je doet het super en nu zeker een sponsorcontract van de fabriek met een RSV4 ;D ;D ;)
Avatar
Door cees
#183516
Profiat Jarno, Gert jan en Jack, spijtig KJ niet teveel schade hoop ik? Gezien de rondetijden was het vast wel droog in Assen......
#183523
[quote="Klaas"]
De eerste voorzitter die een beetje rijden kan. ;D tatatatattrata tattara tatat ta tata.

Jarno gefeliciteerd.
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Manne allen super gedaan en in bijzonder Jarno.............ik ben trots op jullie!
Door FastJ
#183527
Bedankt voor alle felicitaties! Ik wist niet dat ik zo hard durfde te racen. Ik werd wakker vanochten en vond dat dit mijn wedstrijd moest worden.

Ik ben nu wel een beetje moe, een verslagje zit er dan ook nog niet in. Volgt, in clubblad of nieuwsbrief. Even met de redactie overleggen.
#183528
[quote="FastJ"]
Bedankt voor alle felicitaties! Ik wist niet dat ik zo hard durfde te racen. Ik werd wakker vanochten en vond dat dit mijn wedstrijd moest worden.

Ik ben nu wel een beetje moe, een verslagje zit er dan ook nog niet in. Volgt, in clubblad of nieuwsbrief. Even met de redactie overleggen.
[/quote] :ok: :ok: :ok:
Door FastJ
#183530
Eén fototje dan:

Alle ARA-mensen die langs zijn geweest: super bedankt voor de morele steun, heeft echt geholpen  :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door schoubbie
#183533
PROFICIAT JARNO!!!!

dat is echt wel goed gereden!! en wat een besttijd!!!  :worship:
Volgens mij steekt er al een RSV4 blok in je machine!!!  >:D
Door bullie
#183583
Hella Hola dit is weer een Top prestatie en proficiat zeg ik Jarno.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn  :( maar volgend jaar zeker denk het wel maar niet met wortel

Deze prestatie halen we niet meer in Jorrit we hebben een probleem

Wij gaan gewoon voor de poedel prijs of de paraplu dames.

Ik ga je nog zien Jarno Top man, op naar het volgende succes super.

Groet  O0 j
Avatar
Door emille
#183596
Het was heerlijk! Goed getraind op zonnig vrijdag en zaterdag met de nodige
barbecue-partijen tussendoor en op zondag een zinderende droge race!
Ik stond 18e getraind (van de 44 gekwalificeerden) en ben als 14e geëindigd
mede door mijn ouderwetse goede start.
Het Oschersleben-crash-bij-de-start-syndroom heb ik gelukkig van me af
kunnen zetten na slechts één keer een beroerde ZAC-start.
Jammer dat ik vele ronden opgehouden ben door een RSV Mille die steeds snel
bij me weg accelerereerde en vervolgens in de bochten in de weg reed (Gert-Jan >:(  ;)).
Ik had anders zeker een rondetijd onder de twee minuten gehad, nu bleef ik
steken op 2:00,4 min. De KTM Superduke hou ik dus nog maar even  ;D
Heb veel samen getraind met Jack (Ook een PR met 2:00,4 !) en ik hoop dat mijn videobeelden gelukt zijn.
Hele knappe prestatie van Jarno en erg sneu voor KJ, al viel het lichamelijk nog wel mee gelukkig.

Groet,
Eric

Afbeelding
Laatst gewijzigd door emille op 4 mei 2009, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door emille
#183601
PROOST!!

Afbeelding
Door FastJ
#183603
[quote="bullie"]
Hella Hola dit is weer een Top prestatie en proficiat zeg ik Jarno.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn  :( maar volgend jaar zeker denk het wel maar niet met wortel

Deze prestatie halen we niet meer in Jorrit we hebben een probleem

Wij gaan gewoon voor de poedel prijs of de paraplu dames.

Ik ga je nog zien Jarno Top man, op naar het volgende succes super.

Groet  O0 j
[/quote]
Thanx Bullie! Doe die wortel maar in de soep, en koop lekker een twin. Past helemaal bij je  ;D
Avatar
Door breed
#183625
Jongens jongens, wat een gaaf weekend.

Vrijdag begon met de trackday. mooi weer, zelfs tegen warm aan. Na de eerste sessie, eigenlijk een toersessie, mijn voorvering opnieuw afgesteld want voelde niet prettig. 2e sessie : heerlijk gereden, voor mijn gevoel relax doorgereden. Motor voelde heerlijk en dat bleek met een nieuw pr. 3e sessie ook heerlijk gereden. Na een heerlijke bbq en wat biertjes prima geslapen en op naar de zaterdag. 2 kwalificaties stonden op het programma. 1e kwal weer heerlijk gereden, samen met Eric. En dat bleek: weer een scherpere tijd en Eric was 21 duizendste sneller.
Voor de 2e kwal moesten we licht monteren : start om 18:15, terwijl het hele paddock al aan de bbq en het bier zat. Heerlijk gereden maar een tandje minder. Na wederom heerlijk eten kwam Jarno nog langs, we hebben geprobeerd om hem aan het bier te krijgen, maar niet gelukt  :angel:.

Zondag, raceday. Gelukkig droog, niet echt zonnig maar goed. Ik startte op p19, goeie start. Wel schrik van KJ in de Ruskenhoek. Verder niet veel gebatteld maar wel zicht op de battle voor me met oa Eric en GertJan.
Uiteindelijk pr nog iets scherper gezet, 2:00.4.

Afbeelding

Hulde aan Jarno, strak gereden en wat een tijd  :worship: . KJ beterschap en gelukkig hebben we de foto's nog  :ok:.

Helaas begon het daarna te regenen. Maar ondanks dat een top weekend.

groet Jack

Afbeelding
Laatst gewijzigd door breed op 4 mei 2009, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!