ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#162633
ja die was me ook nog niet helemaal duidelijk  ??? ???

maar wat een lijstjes allemaal zeg , moet er ook maar eens eentje gaan maken

nu is het gewoon aftanken , pak aan ,helm op,  aantrappen en gaan  :crazy:
#162638
[quote="rsvfrank"]
Ehh, wat moet ik met een laminaat lepel?
[/quote]

Weet ik zelf ook niet meer  :no: :no:
#162646
[quote="Sjaakie"]
[quote="rsvfrank"]
Ehh, wat moet ik met een laminaat lepel?
[/quote]

Weet ik zelf ook niet meer  :no: :no:
[/quote]
Misschien gebruikt om een band van een velg af te tikken?
#162689
[quote="FastJ"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="rsvfrank"]
Ehh, wat moet ik met een laminaat lepel?
[/quote]

Weet ik zelf ook niet meer  :no: :no:
[/quote]
Misschien gebruikt om een band van een velg af te tikken?
[/quote]

Ikke echt niet meer weten
#162707
[quote="Sjaakie"]
[quote="FastJ"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="rsvfrank"]
Ehh, wat moet ik met een laminaat lepel?
[/quote]

Weet ik zelf ook niet meer  :no: :no:
[/quote]
Misschien gebruikt om een band van een velg af te tikken?
[/quote]

Of, als je al wat op leeftijd bent en in plaats van een wasbordje een wastrommel hebt, om je schoenen aan te doen, toch Henk. :angel:
Ikke echt niet meer weten
[/quote]
#162821
[quote="Renébagpipe"]

zorg voor een redelijke algemene conditie. Vooral je benen, als je technisch goed wilt rijden, krijgen het aardig voor hun kiezen. Extra training voor deze  is absoluut aan te raden.

[/quote]

sh!t  zou ik dan hier op het forum het ei van columbus vinden?! 

benen?  nooit last van maar ik gebruik ze ook eigenlijk niet..............  denk ik
ben bang dat het hetzelfde is als met skiën...  iedereen heeft s'middags zere poten maar ik niet, wellicht doe ik dit ook niet geheel op de juiste en voorgeschreven wijze...  ::) :-\

ik heb ooit wel eens iemand horen beweren dat hij met zijn buitenste been druk op de step zette is dat wat je bedoelt rene?  Ik heb me daar eerlijk gezegd nooit mee beziggehouden....

nu ik er over nadenk... ik verlies voor mijn gevoel teveel bocht uit.... is dit een techniek om eerder op het gas te kunnen?
#162918
[quote="Mille Merckel"]
daarom ga ik ook efkes paar weekjes skiën, maar ja of dat veel helpt :gaga:..............


[/quote]

Veel plezier Afbeelding
#162942
weer ontopic

nog wat aanvulling
- sleutel van de brommert  :angel:
- bandenspanningsmeter
- oordoppen


verder ter voorbereiding extra controle dat alles vast zit. Kan je doen door alles vast te zetten met moment en waar mogelijk te borgen. Verder helpt het poetsen van je motor goed: je zit er met je neus bovenop, dus een los boutje (heb ik regelmatig last van met de mille) kan je zo opsporen

Jack
#162983
[quote="breed"]
weer ontopic

nog wat aanvulling
- sleutel van de brommert  :angel:
- bandenspanningsmeter
- oordoppen


verder ter voorbereiding extra controle dat alles vast zit. Kan je doen door alles vast te zetten met moment en waar mogelijk te borgen. Verder helpt het poetsen van je motor goed: je zit er met je neus bovenop, dus een los boutje (heb ik regelmatig last van met de mille) kan je zo opsporen

Jack
[/quote]
of een losse bougie  ;)

Idd: dat poetsen is niet alleen voor de looks, maar zeker ook voor de safety
#163375
ik wel : laatste keer met prospeed op spa kwam ik aan met nogal wat hoofdpijn en KJ was de redder in de nood met 2 paracetamolletjes.
Dus ikke ging daarna lekker  :lazy: en was de volgende morgen fris genoeg om te rijden.

Word ook betalend lid van de ARA!