ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Waar zou je voor inschrijven op deze dag?

Een SAM>650 klasse, ik heb nl. een licentie
8
10%
Een SAM<650 klasse, ik heb nl. licentie
2
3%
Een vrijrijden sessie, geen race voor mij!
20
25%
Eem Aprilia demorace, wel samen starten maar verder een regelmatigheidsrace
7
9%
Een snelle ALL Aprilia-A raceklasse
12
15%
Een minder snelle ALL Aprilia-B klasse
10
13%
Een aparte RS klasse
5
6%
Een instructie sessie zonder race aspect maar met voorrijders
15
19%
Avatar
Door robz
#161474
[quote="teddek"]
Een SAM>650 klasse, ik heb nl. een licentie
Een SAM<650 klasse, ik heb nl. licentie


ff over de 2 bovenste poll vragen.
ik zie het verschil wel, maar ik snap het verschil niet.
[/quote]

Uitgaande van europeesche 1-2 of 3 cylinders

tot 650cc,  denk hierbij voor Aprilia deelnemers aan RS250  /  SXV  /  Pegaso
boven 650cc, denk hierbij voor Aprilia aan Shiver / Tuono / RSV

en evt. een journalist op een mana natuurlijk.... 8) :angel:
als we dat voor elkaar krijgen hebben we ZEKER leverage bij de importeur!
Avatar
Door rsvfrank
#161482
Geld een verlopen knmv motocross licentie uit 1986 ook? ;D ;D

Ik denk dat ik voor de aprilia a of b klasse ga e.a. is afhankelijk van wat is langzaam en wat snel ,ik vind mezelf nou nog niet bepaald tot de snelle jongens behoren., en een race is toch wel iets heel anders als een paar rondjes op circuit rijden.

Of toch SAM als ik op tijd een c-licentie haal...
Door Renébagpipe
#161520
[quote="rsvfrank"]
Geld een verlopen knmv motocross licentie uit 1986 ook? ;D ;D

Ik denk dat ik voor de aprilia a of b klasse ga e.a. is afhankelijk van wat is langzaam en wat snel ,ik vind mezelf nou nog niet bepaald tot de snelle jongens behoren., en een race is toch wel iets heel anders als een paar rondjes op circuit rijden.

Of toch SAM als ik op tijd een c-licentie haal...
[/quote]

Of Sam + Aprilia-klasse ??
Avatar
Door rsvfrank
#161527
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rsvfrank"]
Geld een verlopen knmv motocross licentie uit 1986 ook? ;D ;D

Ik denk dat ik voor de aprilia a of b klasse ga e.a. is afhankelijk van wat is langzaam en wat snel ,ik vind mezelf nou nog niet bepaald tot de snelle jongens behoren., en een race is toch wel iets heel anders als een paar rondjes op circuit rijden.

Of toch SAM als ik op tijd een c-licentie haal...
[/quote]

Of Sam + Aprilia-klasse ??
[/quote]

Conditioneel gezien niet verstandig :no:
Door Renébagpipe
#161529
[quote="rsvfrank"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rsvfrank"]
Geld een verlopen knmv motocross licentie uit 1986 ook? ;D ;D

Ik denk dat ik voor de aprilia a of b klasse ga e.a. is afhankelijk van wat is langzaam en wat snel ,ik vind mezelf nou nog niet bepaald tot de snelle jongens behoren., en een race is toch wel iets heel anders als een paar rondjes op circuit rijden.

Of toch SAM als ik op tijd een c-licentie haal...
[/quote]

Of Sam + Aprilia-klasse ??
[/quote]

Conditioneel gezien niet verstandig :no:
[/quote]

Na.............. was dat nou dan.............je hebt nog zeker 7 - 8 maanden om te trainen........
Avatar
Door rsvfrank
#161576
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rsvfrank"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rsvfrank"]
Geld een verlopen knmv motocross licentie uit 1986 ook? ;D ;D

Ik denk dat ik voor de aprilia a of b klasse ga e.a. is afhankelijk van wat is langzaam en wat snel ,ik vind mezelf nou nog niet bepaald tot de snelle jongens behoren., en een race is toch wel iets heel anders als een paar rondjes op circuit rijden.

Of toch SAM als ik op tijd een c-licentie haal...
[/quote]

Of Sam + Aprilia-klasse ??
[/quote]

Conditioneel gezien niet verstandig :no:
[/quote]

Na.............. was dat nou dan.............je hebt nog zeker 7 - 8 maanden om te trainen........
[/quote]

Idd maar ik denk er al veel aan, zelf al bij een sportschool wezen kijken (alleen gekeken hoor ;D)
Avatar
Door klaaz
#161585
[quote="teddek"]
vrijrijden en met instructie lessen
[/quote] :stupid:
Avatar
Door cees
#161664
Ik ga toch ook proberen 2 klassen te rijden, SAM >650 en Aprilia A (of B natuurlijk).
Avatar
Door robz
#161750
Er is in 2009  geen  Aprilia Experience dus ik verwacht dat de vrijrijdensessies vlot vol geraken ...

Blijft de vraag hoeveel mensen we kunnen krijgen voor een ALL Aprilia klasse.......  Hebben we er genoeg met licentie? Dan kunnen we in nederland organiseren anders is uitwijken naar het buitenland een must.
Door Mille Merckel
#161756
[quote="robz"]
Er is in 2009  geen  Aprilia Experience dus ik ...................
[/quote]

Is dit al definitief bekend dan?...................zo ja, vind ik het echt een domper :'(

was vorige week op TV en laatst in de herhaling: www.ascari.net anders doen we daar een paar daagjes racen, afspraken maken gaat makkelijk want de eigenaar is een Nederlander :ok:
Avatar
Door rsvfrank
#161758
[quote="Mille Merckel"]
[quote="robz"]
Er is in 2009  geen  Aprilia Experience dus ik ...................
[/quote]

Is dit al definitief bekend dan?...................zo ja, vind ik het echt een domper :'(

was vorige week op TV en laatst in de herhaling: www.ascari.net anders doen we daar een paar daagjes racen, afspraken maken gaat makkelijk want de eigenaar is een Nederlander :ok:
[/quote]

wow , zou wel heeel cool zijn , maar ik denk dat ik dan gelijk voor 2 jaar klaar ben met circuitrijden...
Door Renébagpipe
#161780
[quote="cees"]
Ik ga toch ook proberen 2 klassen te rijden, SAM >650 en Aprilia A (of B natuurlijk).
[/quote]

en bij 'extra veel deelname' mss wel een C-categorie................. oh nee...die zal voor mij bedoeld zijn  :-[

Heb trouwens ook 2 klassen aangegeven....
Door andreb
#161786
[quote="Mille Merckel"]
[quote="robz"]
Er is in 2009  geen  Aprilia Experience dus ik ...................
[/quote]

Is dit al definitief bekend dan?...................zo ja, vind ik het echt een domper :'(

was vorige week op TV en laatst in de herhaling: www.ascari.net anders doen we daar een paar daagjes racen, afspraken maken gaat makkelijk want de eigenaar is een Nederlander :ok:
[/quote]

lijkt me gaaf daar te rijden maar dan wel voor een hele week, is tenslotte bijna naast de deur, 2300km van Utrecht :rotfl2: :rotfl2:  gelukkig is de diesel prijs weer naar beneden
Laatst gewijzigd door andreb op 7 dec 2008, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door TuonoPeet
#161840
[quote="robz"]
Er is in 2009  geen  Aprilia Experience dus ik verwacht dat de vrijrijdensessies vlot vol geraken ...

[/quote]

HuH? is dit echt zo Rob ??  ik had hem op mijn verlanglijstje staan...........
Avatar
Door robz
#161859
[quote="Mille Merckel"]
[quote="robz"]
Er is in 2009  geen  Aprilia Experience dus ik ...................
[/quote]

Is dit al definitief bekend dan?...................zo ja, vind ik het echt een domper :'(

[/quote]

yep,  we kunnen dus beter maar snel iets plannen......
Avatar
Door FerBa
#161951
Gezien het feit dat ik nul komma nul circuitervaring heb ga ik voor de instructie sessie zonder raceaspect met voorrijders. :yes:


[quote="robz"]
[quote="Mille Merckel"]
[quote="robz"]
Er is in 2009  geen  Aprilia Experience dus ik ...................
[/quote]

Is dit al definitief bekend dan?...................zo ja, vind ik het echt een domper :'(

[/quote]

yep,  we kunnen dus beter maar snel iets plannen......
[/quote]

Om welke reden niet? het was zo'n succes.
Door Mille Merckel
#161983
waarschijnlijk omdat het niet kostendekkend was......................het mag niets kosten.
Avatar
Door robz
#161987
[quote="Mille Merckel"]
waarschijnlijk omdat het niet kostendekkend was......................het mag niets kosten.
[/quote]

denk eerder dat het een combinatie is van:

- de "successen" van Tricolore so far. NIMAG heeft natuurlijk hard ingegrepen en een suzuki man "doorgeschoven"
- de verwachtingen voor 2009  (iedereen is kredietcrisis bang) 
Avatar
Door rolf
#161990
Inderdaad denk ik dat de macht van Nimag groter is dan wij verwacht hadden, er werd gezegd dat de Nimag het grotere zusje zou zijn van Moto Tricolore en Louwman de rol van pappa/mama. Maar zoals inmiddels gebleken worden er steeds meer personen vanuit de Nimag op sleutelposities geplaatst bij Moto Tricolore.

En bij een importeur draait het net zoals bij elk bedrijf om geld, lage kosten en hoge inkomsten ;D, emotie staat hoog in het vaandel maar uit eindelijk ergens op een 25e plek. ;D uh als ervaringsdeskundige gezien dan >:D

De eeuwige strijd van een Marketing afdeling alles goed te verwoorden bij een directie, die alleen de kosten zien, om binding met klant/merk te krijgen.
Ik moet toegeven dat Pepijn daar redelijk goed in was. ;)

Wat Rob al aangeeft zullen ze ook daar kredietcrisis bang zijn(aandelen van de familie Louwman zullen iets minder waard geworden zijn afgelopen maanden).

Daarom gaan wij het wel proberen en "mag" de importeur daar eventueel wel wat demo's neer zetten om de dag te vullen. ;D
Door Mille Merckel
#161995
Rolf, die demo's gaan het ook niet meer doen.

zoals in een ander topic word gesproken: ik zit waarschijnlijk in 2009 op een Duc. Aprilia blijft achter en als de importeur de ital-lovers gaat vergelijken/koesteren alssuzuki rijders zal er nog meer credits verloren gaan.
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#161996
want de importeur koesterde de aprilia-fans? Volgens mij voelt/voelde menig aprilia-rijder zich behoorlijk verwaarloost door de importeur en/of fabriek als het weer eens op garantie en/of onderdelen aankomt.

@Maurice, veel plezier met de duc, ik hoop dat de duc het een beetje volhoudt.

Word ook betalend lid van de ARA!