ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Hoe ga je naar het circuit

Auto met aanhanger
24
56%
Auto met caravan
3
7%
Camper met ingebouwde garage
2
5%
Camper met aanhanger
1
2%
Nog geen vervoer
2
5%
Busje van de zaak
10
23%
Auto van pappa
1
2%
Avatar
Door Sjaakie
#158106
Iedere circuitrijder loopt alweer met plannen in zijn hoofd wat te doen volgend jaar om naar het circuit te komen. Hoe ga je je lieverd vervoeren en eventueel overnachten.
Door FastJ
#158109
Lekker droog dit seizoen!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Huub1983
#158123
[quote="Sjaakie"]
Iedere circuitrijder loopt alweer met plannen in zijn hoofd wat te doen volgend jaar om naar het circuit te komen. Hoe ga je je lieverd vervoeren en eventueel overnachten.
[/quote]

Volgend jaar kom ik met deze, met eigen medisch personeel  ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Silke
#158126
Met de bus en slapen doen we in de bus of tent  :yes:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door emille
#158127
Jarno heeft me op het idee gebracht:  :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Sjaakie
#158179
[quote="FastJ"]
Lekker droog dit seizoen!
[/quote]

Iedereen zal blij zijn aankomend seizoen, GEEN gezeur in de pitbox meer "iedereen opzouten, ik wil naar bed". Kunnen we eindelijk wat langer slap lullen aan het einde van de avond.  :yahoo: :yahoo:
Door ApriliaMan
#158194
[quote="Huub1983"]
[quote="Sjaakie"]
Iedere circuitrijder loopt alweer met plannen in zijn hoofd wat te doen volgend jaar om naar het circuit te komen. Hoe ga je je lieverd vervoeren en eventueel overnachten.
[/quote]

Volgend jaar kom ik met deze, met eigen medisch personeel  ;D


[/quote]

Mooie paardentrailer ......... :ok:
Avatar
Door zeeslot
#158207
[quote="Gertjan"]
[quote="FastJ"]
Lekker droog dit seizoen!
[/quote]

Hé, is het er toch van gekomen!  ;)
[/quote]Ik ga met de aanhanger van Gertjan  :angel:  ;D
Avatar
Door Sjaakie
#158226
[quote="Timfiz"]
Ik ook en Stefan ook  :wobblesign:

;D
[/quote]

Grote aanhanger dan
Door Mille Merckel
#158721
[quote="Gertjan"]
Met deze YAT van Knaus kun je zelfs met 2 motoren naar het circuit

http://www.knaus.de/nl/topmenu/caravans/yat.html

En daar hoef je geen tractor voor te zetten  ;)
[/quote]

Inderdaad heel handige caravan. Het oorspronkelijke model is toch al enkele jaartjes op de markt. Toen ik voor de keuze stond vorig jaar, heb ik bewust de Dethellfs gekozen vanwege de extra ruimte/luxe voor de kinderen. En inderdaad dan hoef je de pot niet te draaien.

Wat kost deze knaus?..............kon het niet zien.
Avatar
Door cees
#158755
Ik heb nog een fijne race- en slaap- bus te koop voor degenen die nog niet zijn voorzien. Is een Chevy Van 6.5 ltr V8 Diesel uit '97, ik krijg nl een bus van het werk die ik privé mag gebruiken. Als je geintersseerd bent mail maar even naar cess.velthoven@telenet.be
Door FastJ
#158766
[quote="cees"]
Ik heb nog een fijne race- en slaap- bus te koop voor degenen die nog niet zijn voorzien. Is een Chevy Van 6.5 ltr V8 Diesel uit '97, ik krijg nl een bus van het werk die ik privé mag gebruiken. Als je geintersseerd bent mail maar even naar cess.velthoven@telenet.be
[/quote]
He, net te laat Cees, heb 3 weken geleden andere voiture gekocht.
Avatar
Door rolf
#158807
[quote="cees"]
Ik heb nog een fijne race- en slaap- bus te koop voor degenen die nog niet zijn voorzien. Is een Chevy Van 6.5 ltr V8 Diesel uit '97, ik krijg nl een bus van het werk die ik privé mag gebruiken. Als je geintersseerd bent mail maar even naar cess.velthoven@telenet.be
[/quote].

catergorie dikke bus :ok:
Avatar
Door cees
#158889
[quote="FastJ"]
[quote="cees"]
Ik heb nog een fijne race- en slaap- bus te koop voor degenen die nog niet zijn voorzien. Is een Chevy Van 6.5 ltr V8 Diesel uit '97, ik krijg nl een bus van het werk die ik privé mag gebruiken. Als je geintersseerd bent mail maar even naar cess.velthoven@telenet.be
[/quote]
He, net te laat Cees, heb 3 weken geleden andere voiture gekocht.
[/quote]

Een bus gekocht Jarno, of blijf je met de aanhanger gaan?
Avatar
Door Sjaakie
#158892
[quote="cees"]
[quote="FastJ"]
[quote="cees"]
Ik heb nog een fijne race- en slaap- bus te koop voor degenen die nog niet zijn voorzien. Is een Chevy Van 6.5 ltr V8 Diesel uit '97, ik krijg nl een bus van het werk die ik privé mag gebruiken. Als je geintersseerd bent mail maar even naar cess.velthoven@telenet.be
[/quote]
He, net te laat Cees, heb 3 weken geleden andere voiture gekocht.
[/quote]

Een bus gekocht Jarno, of blijf je met de aanhanger gaan?
[/quote]

Je moet wel bij blijven Cees. Jarno heb je GEEN last meer van in de pitbox met zen gezeur dat we op moeten zouten omdat hij moet slapen
Door IvoSchrage
#159155
Het ziet een beetje patserig uit, maar waarschijnlijk herkennen jullie wel mijn vrouw, haar kind en haar ex-man in de foto.
Hier kom ik dus komend jaar mee naar het circuit.
Dus als iemand een slaapplaatsje nodig heeft . . .
Maar geen vrouwen, zei is erg jalours, vraag maar aan haar ex. :kwijl: :kwijl: :kwijl: :tease: :yahoo: :yahoo:

Ivo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door andreb
#159183
[quote="IvoSchrage"]
Het ziet een beetje patserig uit, maar waarschijnlijk herkennen jullie wel mijn vrouw, haar kind en haar ex-man in de foto.
Hier kom ik dus komend jaar mee naar het circuit.
Dus als iemand een slaapplaatsje nodig heeft . . .
Maar geen vrouwen, zei is erg jalours, vraag maar aan haar ex. :kwijl: :kwijl: :kwijl: :tease: :yahoo: :yahoo:

Ivo
[/quote]

maar als wij naast je vrouw mogen slapen, waar slaap jij dan?? :angel: :angel:

Word ook betalend lid van de ARA!