ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#159431
[quote="Mille Merckel"]
ik peins er geeneens meer over.............heb de racert net lekker vertroeteld :man_in_love:
Nee we gaan eventueel met droog weer (kou maakt nix ut) lekker supermotoën :yes:
[/quote]

kou maakt inderdaad niets uit, ik zit toch in de camper met een warme bak koffie :yes: de jongens rijden maar in de kou :rotfl2:
#160501
Heren circuit rijders :-*

Is het een beetje te doen om volgend jaar mee te gaan naar een circuit dag. Heb wel iets wat ervaring met rijden op circuit. 1 Maal eerder op Croix gereden. Of is het alleen een dag voor de snelle circuit mannen op circuit fietsen?

En wat nog belangrijker is , is het toegestaan om met 2 personen (vriendin) op de motor mee te doen aan de vrij rijden sessie?

Ben benieuwd.

grt Marco.
Door Renébagpipe
#160640
Voor de duidelijkheid, dit Topic is enkel bedoeld om te kijken of er animo is om , via dus 'normale circuitdag' via een Organisatie, met een groep voor 1, 2 of mss 3 dagen naar Frankrijk te gaan.
Is dus niet iets wat vanuit de ARA wordt ondernomen (dat volgt hopelijk nog)

Bij mijn weten zijn alle soorten rijders welkom,verschillende groepen. Enkel verwacht ik niet dat het wordt toegestaan om met een passagier rond te gaan, heb dat nog nooit gezien.
#162205
ik heb me aangemeldt voor croix en folembray zondag en maandag, is er al bekend wie er allemaal gaan. Vrijdag op croix staat nog open omdat el graag mee wil en ze vrijdag moet werken.

Maar eigenlijk doet zich een luxe probleem voor, ik heb ook een weekje dolomieten staan en niet gerealiseerd dat dit gelijk met elkaar valt. Dus daarom gaat het door en zoja hoe en wat.
Als er niemand gaat dan meldt ik me netjes af en ga mee naar de dolomieten.

Wie kan me antwoordt geven.

grtjs rolf
#162207
voor mij is de datum niet echt handig en daarom heb ik me dus niet aangemeld. Ik wacht nog ff tot er meer organisaties de kalender klaar hebben. Croix is toch zelden volgeboekt en zeker niet zo snel.
#162209
[quote="Mille Merckel"]
voor mij is de datum niet echt handig en daarom heb ik me dus niet aangemeld. Ik wacht nog ff tot er meer organisaties de kalender klaar hebben. Croix is toch zelden volgeboekt en zeker niet zo snel.
[/quote]

:stupid:

zit in portugal
#162329
Ik ga waarschijnlijk voor zondag de 26e, samen met een vriend en vriendin die vorig jaar ook mee reden. Dit wordt toch eigenlijk gewoon de traditionele ARA Folembray dag? ;)


Tombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 27 dec 2008, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#162520
[quote="Heuveltje"]
Wordt de Italia dag Croix op 24 April dan overgeslagen?
[/quote]

ik zou wel willen echter mijn vrouw wil mee en ze moet werken vrijdag, dus zoals het er nu uit ziet gaan we 26 en 27 aprilia.

Maar het plan kan nog veranderen ;)
#162575
[quote="rolf"]
inschrijven dan anders zit ik alleen tussen al die belgen ;D

kennen jullie dit circuit, ze zijn dit nu grondig aan het verbouwen http://pistelezenne.free.fr/ ligt net over de grens nabij lille
[/quote]

Ik ken Lezenne wel maar ik vind het 3x niks, met de Mille is dat alleen 1e en 2e versnelling met alle kans op een highsider. Misschien als het vernieuwd is wel, ik hoop het is maar een half uurtje rijden van huis.
#162643
cees, weet jij wie of hoe je daar terrecht kan komen om te rijden, heb je een contactpersoon.

Als je de foto's bekijkt wat ze allemaal met de baan aan het doen zijn is het misschien de moeite waard eens een dag daar te gaan sturen.

grtjs rolf
#164314
Ik heb ook ingeschreven, maar alleen voor Folembray, mijn mening over Crois is nog niet veranderd.
En euh Rolf, misschien een tikkeltje laat, maar ik heb geen contactpersoon in Lezenne. Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en toen was een jaarabonnement 425 Euro + een (in Frankrijk blijkbaar altijd) verzekering van ergens rond de 100 Euro.
Door Benn
#164342
Misschien schieten de werken van het circuit van Mettet goed op en hebben we er in België voor 2009 een nieuw circuit bij.  Heb de organisatie gemailed en wacht op antwoord...
#164364
[quote="Benn"]
Misschien schieten de werken van het circuit van Mettet goed op en hebben we er in België voor 2009 een nieuw circuit bij.  Heb de organisatie gemailed en wacht op antwoord...
[/quote]

als dat is doe ik mee :yes:......................op de supermoto.
#164516
[quote="Mille Merckel"]
[quote="Benn"]
Misschien schieten de werken van het circuit van Mettet goed op en hebben we er in België voor 2009 een nieuw circuit bij.  Heb de organisatie gemailed en wacht op antwoord...
[/quote]

als dat is doe ik mee :yes:......................op de supermoto.
[/quote]
met mettet? leuk, vermaak ik me prima die dag  :)

Word ook betalend lid van de ARA!