ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door breed
#148009
Zondag was het koud maar wel lekker gereden (2 * krap 30 minuten). maandag ochtend om 08:00 de baan op als eerste bij een graad of 12 . brrrrrrrrrrrr Daarna werd het wat warmer. Lekker gereden. Na herindeling moest ik starten op plek 9. Goeie start gemaakt, ging als 6e de eerste bocht door en in begin lekker gevochten met 2 man. Daarna ingehaald door 1 iemand en door gedrang met achterblijvers raakte ik de aansluiten kwijt. als 7e gefinished ging lekker. Daarna snel gekeken naar de start van Eric en het vervolg is bekend. Erg balen en een k.t einde van op zich een lekker raceweekendje.

jack
Door ApriliaMan
#148031
Zo, wat een avontuur daar. Had weinig gescheeld of ik was er ook naar toe gegaan maar kon het organisatorisch niet meer voor elkaar krijgen.

Maar over een maandje maken het goed: 3 dagen met Bikersdays naar Mugello. :)
Avatar
Door breed
#148617
[quote="cees"]
Mooi getraind op zondagnamiddag en de trainingen op maandag ging ook lekker op een echt schitterend circuit. Vanwege niet veel deelnemers zouden we in 3 groepen (S0, S1 en S2) verdeeld worden en 3 wedstrijden rijden dus alles zag er veelbelovend uit. Ik had wel aardig getraind en mocht in de S2 starten, maar het werd nogal een chaotisch racedagje met meteen bij onze start een crash omdat 1 motor was stil gevallen dus meteen rode vlag. 2 rijders afgevoerd naar het ziekenhuis en ook de fotograaf van motorfoto.nl, deze was waarschijnlijk geschrokken van de crash en hij is op zijn camera gevallen, gevolg gebrokken rib en deze was in zijn long of mild gekomen dus ook naar het ziekenhuis. En toen maar wachten en wachten want alle ambulances waren weg. Maar eindelijk, we gingen weer met de S2 van start. Na  een paar ronden code 60 vanwege weer een val, na anderhalve ronde weer gaan met die banaan. En toen lag er een oliespoor en lagen we met 7 man op een hoop, gelukkig valt mijn schade mee, maar dat kon niet iedereen zeggen... einde racedag. Ik weet niet wat het is dit jaar, maar ik heb al meer mensen op hun bek weten gaan als in alle andere jaren bij elkaar.
Samenvatting: schitterende baan, organisatie die z'n uiterste best heeft gedaan er iets moois van te maken, verder krijg ik er stenen kloten van.

[/quote]


Cees waarschijnlijk sta jij hietr ook op

[Youtube]]http://www.youtube.com/watch?v=Xux1AyelT38][Youtube]
Door cwalker
#149539
misschien toch volgend jaar mayhem maar ns inzetten in die zac.... ben ik tenminste niet 'ns ergens de enige OUWE...  ;D ;D


voor op straat ga ik toch met n V4'tje aan de slag... project mayhem(v)4...

;D ;D
Laatst gewijzigd door cwalker op 23 sep 2008, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door cees
#149582
Ik ben vrijwilliger voor Mayhem in de ZAC, zo'n apparaat moet aan een betrouwbare persoon met veel verantwoordelijkheidsgevoel ter beschikking komen...... :friends: :yahoo: :yes:

[quote="cwalker"]
misschien toch volgend jaar mayhem maar ns inzetten in die zac.... ben ik tenminste niet 'ns ergens de enige OUWE...  ;D ;D


voor op straat ga ik toch met n V4'tje aan de slag... project mayem(v)4...

;D ;D

[/quote]
Door cwalker
#149592
[quote="cees"]
Ik ben vrijwilliger voor Mayhem in de ZAC, zo'n apparaat moet aan een betrouwbare persoon met veel verantwoordelijkheidsgevoel ter beschikking komen...... :friends: :yahoo: :yes:

[quote="cwalker"]
misschien toch volgend jaar mayhem maar ns inzetten in die zac.... ben ik tenminste niet 'ns ergens de enige OUWE...  ;D ;D


voor op straat ga ik toch met n V4'tje aan de slag... project mayhem(v)4...

;D ;D

[/quote]
[/quote]

tja, ik zou t anders wel doen hoor, maar jij gaat er niet kunnen mee rijden vrees ik.... hij start namelijk ECHT niet zonder sleuteltje...  ;D ;D ;D  ;)  :friends:
Door Renébagpipe
#149919
Ook hier dus 2 schuivers binnen de ARA............. moeten 't als club toch wat rustiger aan gaan doen. Anders houden we niets meer over.

Emille, sterkte en succes met herstel, Cees hopelijk valt 't allemaal mee.

:friends:
Avatar
Door emille
#149927
Hier zie je me op-zijn-kop tegen de muur ketsen. Ik mag nog "blij" zijn met alleen een gebroken voet:

Crash start S2 Oschersleben
Laatst gewijzigd door emille op 24 sep 2008, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door cees
#149929
Bij mij valt alles goed mee René, de crashdoppen hebben bijna alles opgevangen. Als je het filmpje ziet mag je inderdaad nog niet klagen met je voet Emille!
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#149930
je was al aan het dromen over het podium?  ^-^
Avatar
Door emille
#150105
[quote="Bitaktus_Snellus"]
je was al aan het dromen over het podium?  ^-^
[/quote]

Toen ik als vierde trainde in de S1 wel ja  :yes: maar bij de start in deze S2 reed iemand me helaas in de weg waardoor ik de stilstaande rijder pas te laat zag  :-\
Zie de rijder voor me maar eens eerst naar links en vrij laat naar rechts gaan met zijn voet los!
Avatar
Door cees
#150275
Ik ken die rijder, die was erg blij dat ie eromheen was!! Ik zag het pas op het laatste moment dat er eentje stil stond, heel klote voor jou maar ik was ook blij dat ik em niet raakte. Ik zal je in het vervolg niet meer in de weg rijden...
Door Renébagpipe
#150451
[quote="cees"]
Ik ken die rijder, die was erg blij dat ie eromheen was!! Ik zag het pas op het laatste moment dat er eentje stil stond, heel klote voor jou maar ik was ook blij dat ik em niet raakte. Ik zal je in het vervolg niet meer in de weg rijden...
[/quote]

Stop je dan met de ZAC.... Cees............
Avatar
Door rsvjan
#150457
OEPS! het is voor meerderen een niet geheel perfect jaar...laten we het daar maar op houden
volgend jaar met z'n allen meer geluk, we gaan er voor
:friends:

greetz, Jan
Door Renébagpipe
#150471
[quote="rsvjan"]
OEPS! het is voor meerderen een niet geheel perfect jaar...laten we het daar maar op houden
volgend jaar met z'n allen meer geluk, we gaan er voor
:friends:

greetz, Jan
[/quote]

Kon het ff niet laten................... volledig met je eens Jan.

Durfde het trouwens wel te zeggen, Cees zit een eind weg........... en kent me
Avatar
Door zeeslot
#150588
Gadver...balen Eric....  >:( Helemaal door een andere coureur..

Veel sterkte met het herstel (en de Jack is je personal fysio?  ;D )

erik
Avatar
Door emille
#150604
[quote="zeeslot"]
Gadver...balen Eric....  >:( Helemaal door een andere coureur..

Veel sterkte met het herstel (en de Jack is je personal fysio?  ;D )

erik
[/quote]

Die heb ik thuis: A de Topper  ;D
Avatar
Door rolf
#152708
nou eric ik lees net net je in ieder geval een mooie set snelle stickers krijgt om de beschadigde exemplaren te vervangen. ;)

Dat gaat sneller als de rest denk ik, sterkte met het herstel.

grtjs rolf
Avatar
Door emille
#152712
[quote="rolf"]
nou eric ik lees net net je in ieder geval een mooie set snelle stickers krijgt om de beschadigde exemplaren te vervangen. ;)

Dat gaat sneller als de rest denk ik, sterkte met het herstel.

grtjs rolf
[/quote]

Dat had ik nou net nodig inderdaad. Maar nu komt het allemaal weer helemaal goed  ;D

Word ook betalend lid van de ARA!