ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door cees
#146654
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
Avatar
Door Sjaakie
#146655
[quote="cees"]
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
[/quote]

Vergeet je je sleutel niet  :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Avatar
Door cees
#146657
Waarom verbaast het me niet dat die reactie van jou komt, maar Henk op mijn leeftijd vergeet je de sleutel op de jouwe je complete brommer.... :crazy:
Door cwalker
#146661
[quote="cees"]
Waarom verbaast het me niet dat die reactie van jou komt, maar Henk op mijn leeftijd vergeet je de sleutel op de jouwe je complete brommer.... :crazy:
[/quote]


volgens mij heb jij n nieuwe bijnaam: ceesleutel...  ;D ;D
Avatar
Door Sjaakie
#146679
[quote="cees"]
Waarom verbaast het me niet dat die reactie van jou komt, maar Henk op mijn leeftijd vergeet je de sleutel op de jouwe je complete brommer.... :crazy:
[/quote]

Nog nooit gebeurt Ceessleutel. En ik zal me er niet voor schamen.  :bye: :bye:
Avatar
Door breed
#146689
[quote="cees"]
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
[/quote]

ik
Door Renébagpipe
#146701
[quote="breed"]
[quote="cees"]
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
[/quote]

ik
[/quote]

Heeft altijd veel gespreks-stof...... die Breed
Avatar
Door zeeslot
#146706
[quote="Renébagpipe"]
[quote="breed"]
[quote="cees"]
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
[/quote]

ik
[/quote]

Heeft altijd veel gespreks-stof...... die Breed
[/quote] :rotfl2:
Door FastJ
#146730
[quote="Sjaakie"]
[quote="cees"]
Waarom verbaast het me niet dat die reactie van jou komt, maar Henk op mijn leeftijd vergeet je de sleutel op de jouwe je complete brommer.... :crazy:
[/quote]

Nog nooit gebeurt Ceessleutel. En ik zal me er niet voor schamen.  :bye: :bye:
[/quote]
Hooguit een sleutel van een koffertje ......

Nee, ik ga niet naar Oschersleben.
Avatar
Door cees
#146737
Ben je bij QMS geweest Rolf?
Zie je in Osschersleben Jack.
Succes op school Jarno!
En mijn oude bijnaam beviel me beter Olivier, Beautycees....
Door cwalker
#146826
sleutel van je beautycees dan niet vergeten, want je kan 'm tegenwoordig wel gebruiken, hé ouwe?  ;D ;D

grapje hoor vriend...  :angel: :angel: ;D
Avatar
Door robz
#146842
[quote="cees"]
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
[/quote]

helaas.....

probeer er op de 29e wel bij te zijn om toch nog 1 normale race te doen dit jaar.... :gaga:

zo wordt het nooit wat met mijn race carriëre!! ::)
Door Renébagpipe
#146918
Nou Rob...... als je het al zo gaat schrijven 'carriëre'.......... dan wordt het inderdaad nooit wat



:angel:
Avatar
Door emille
#146929
[quote="cees"]
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
[/quote]
ik ook
Avatar
Door breed
#146956
[quote="Renébagpipe"]
[quote="breed"]
[quote="cees"]
Wie gaat er naar Osschersleben voor de ZAC?
[/quote]

ik
[/quote]

Heeft altijd veel gespreks-stof...... die Breed
[/quote]


nou ik liep laatst over het fietspad en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen en toen




:)
Avatar
Door emille
#147081
Wij zijn benieuwd naar de afloop!  ;) ;D
Avatar
Door cees
#147932
Mooi getraind op zondagnamiddag en de trainingen op maandag ging ook lekker op een echt schitterend circuit. Vanwege niet veel deelnemers zouden we in 3 groepen (S0, S1 en S2) verdeeld worden en 3 wedstrijden rijden dus alles zag er veelbelovend uit. Ik had wel aardig getraind en mocht in de S2 starten, maar het werd nogal een chaotisch racedagje met meteen bij onze start een crash omdat 1 motor was stil gevallen dus meteen rode vlag. 2 rijders afgevoerd naar het ziekenhuis en ook de fotograaf van motorfoto.nl, deze was waarschijnlijk geschrokken van de crash en hij is op zijn camera gevallen, gevolg gebrokken rib en deze was in zijn long of mild gekomen dus ook naar het ziekenhuis. En toen maar wachten en wachten want alle ambulances waren weg. Maar eindelijk, we gingen weer met de S2 van start. Na  een paar ronden code 60 vanwege weer een val, na anderhalve ronde weer gaan met die banaan. En toen lag er een oliespoor en lagen we met 7 man op een hoop, gelukkig valt mijn schade mee, maar dat kon niet iedereen zeggen... einde racedag. Ik weet niet wat het is dit jaar, maar ik heb al meer mensen op hun bek weten gaan als in alle andere jaren bij elkaar.
Samenvatting: schitterende baan, organisatie die z'n uiterste best heeft gedaan er iets moois van te maken, verder krijg ik er stenen kloten van.
Avatar
Door robz
#147938
[quote="cees"]

Samenvatting: schitterende baan, organisatie die z'n uiterste best heeft gedaan er iets moois van te maken, verder krijg ik er stenen kloten van.

[/quote]

ik begrijp je nu

je bent duidelijk

;)
Avatar
Door emille
#147947
[quote="cees"]
Mooi getraind op zondagnamiddag en de trainingen op maandag ging ook lekker op een echt schitterend circuit. Vanwege niet veel deelnemers zouden we in 3 groepen (S0, S1 en S2) verdeeld worden en 3 wedstrijden rijden dus alles zag er veelbelovend uit. Ik had wel aardig getraind en mocht in de S2 starten, maar het werd nogal een chaotisch racedagje met meteen bij onze start een crash omdat 1 motor was stil gevallen dus meteen rode vlag. 2 rijders afgevoerd naar het ziekenhuis en ook de fotograaf van motorfoto.nl, deze was waarschijnlijk geschrokken van de crash en hij is op zijn camera gevallen, gevolg gebrokken rib en deze was in zijn long of mild gekomen dus ook naar het ziekenhuis. En toen maar wachten en wachten want alle ambulances waren weg. Maar eindelijk, we gingen weer met de S2 van start. Na  een paar ronden code 60 vanwege weer een val, na anderhalve ronde weer gaan met die banaan. En toen lag er een oliespoor en lagen we met 7 man op een hoop, gelukkig valt mijn schade mee, maar dat kon niet iedereen zeggen... einde racedag. Ik weet niet wat het is dit jaar, maar ik heb al meer mensen op hun bek weten gaan als in alle andere jaren bij elkaar.
Samenvatting: schitterende baan, organisatie die z'n uiterste best heeft gedaan er iets moois van te maken, verder krijg ik er stenen kloten van.

[/quote]

Ik was degen die achterop de stilstaande motor klapte  :-[ De rijder voor me kon nog net rechts passeren, maar ik reed te hard omdat ik vanaf de achterste startrij voluit aan het accelereren was. Ik heb nog geprobeerd er links langs te sturen, maar heb het niet gered. Ik heb hem met de rechterkant van mijn motor geraakt en heb met mijn voetsteun die van hem eraf gereden. Alleen mijn voet zat daar nog tussen, dus dankzij een goede laars mag ik van geluk spreken dat ik alleen 2 middenvoetbeentjes gebroken heb. Die jongen die geraakt is heeft zijn been gebroken en had een diepe wond  :-\
En ik had zo lekker getraind daarvoor en was er helemaal klaar voor. Ik zou als vierde starten in de S1 met mijn 1:46,0 min, maar helaas zijn de eerste 4 naar de S2 doorgeschoven en mocht ik daar dus als laatste starten. Met alle gevolgen van dien. Breed heeft me in ieder geval netjes uit het ziekenhuis gehaald en mij naar huis gebracht  :ok:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door emille op 16 sep 2008, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door rolf
#147953
nou mannen veel sterkte met het herstel van jezelf en de motor. één lichtpuntje, jullie hebben de wat koelere maanden om zelf en de motor te herstellen.

sterkte.

rolf
Avatar
Door rsvfrank
#147956
slecht nieuws man, je leest wel iedere keer dat er een hoop brokken zijn bij de ZAC wedstrijden.

ik wens je een spoedig herstel !
Avatar
Door cees
#147959
Ik was degene voor jou die er net omheen kon Emille, ik had geluk dat hij net z'n hand omhoog stak waardoor ik het nog net op tijd zag. Beterschap en valt de schade aan de motoren een beetje mee?
Avatar
Door emille
#147993
[quote="cees"]
Ik was degene voor jou die er net omheen kon Emille, ik had geluk dat hij net z'n hand omhoog stak waardoor ik het nog net op tijd zag. Beterschap en valt de schade aan de motoren een beetje mee?
[/quote]

Ah dan heb jij net geluk gehad  :yes:
Volgens Breed valt de schade op zich wel mee. De kuip is aan gort, net als de voetsteunen en valblokken, maar die zijn ervoor gemaakt. Het motorblok lekt geen vloeistoffen en hier en daar wat schaafplekken, maar ik heb me nog niet echt erin verdiept omdat ik nog niet zo mobiel ben. Ach als mijn voet maar goed komt, de rest is bijzaak  ;)
Avatar
Door robz
#147999
[quote="emille"]
[quote="cees"]
Ik was degene voor jou die er net omheen kon Emille, ik had geluk dat hij net z'n hand omhoog stak waardoor ik het nog net op tijd zag. Beterschap en valt de schade aan de motoren een beetje mee?
[/quote]

Ah dan heb jij net geluk gehad  :yes:
Volgens Breed valt de schade op zich wel mee. De kuip is aan gort, net als de voetsteunen en valblokken, maar die zijn ervoor gemaakt. Het motorblok lekt geen vloeistoffen en hier en daar wat schaafplekken, maar ik heb me nog niet echt erin verdiept omdat ik nog niet zo mobiel ben. Ach als mijn voet maar goed komt, de rest is bijzaak  ;)
[/quote]

balen eric!

middevoetsbeentjes komen wel weer goed.... meeste pijn in de eerste dagen het is meer ongemakkelijk.. :-\

grtzz

Word ook betalend lid van de ARA!