ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door cees
#141288
Ik heb de mail maar compleet gecopieerd, op hun website kan je zien wat de layout van het circuit is, als er iemand interesse heeft laat maar iets horen, ik zie het wel zitten om eens te gaan kijken....


Beste circuitliefhebber,



Hebben we uw aandacht?



We bieden nu namelijk circuitdagen aan op een splinternieuw circuit in het noorden van Frankrijk.

Het is een prachtig circuit, volgens de regels aangelegd, voldoende grindbakken, verharde ondergrond in de paddock …

En voor de liefhebbers van open uitlaten, de geluidslimiet is 99 dB, dus een open uitlaat of dB-killer zijn toegelaten!



Meer info, foto’s, video’s, een wegbeschrijving, … kan je nu al terugvinden op onze website -> www.trackdays.be



We hebben in samenwerking met onze partner Dunlop ook nog een hele mooie promo erbij gedaan.

Voor maar 265 euro krijg je het volgende:



-          Een circuitdag op het nieuwe circuit (via trackdays.be)

-          Een set Dunlop Sportmax GP Racer (120/180 of 120/190 in Soft, Medium of Endurance)

-          Montage van de banden op los aangeleverde wielen (op de circuitdag zelf)



Inschrijven hiervoor kan via onze website, en wij brengen de banden de dag zelf mee naar het circuit.

Natuurlijk kan je als je wil ook gewoon inschrijven zonder van de promo gebruik te maken.



De Sportmax GP Racer is op-en-top een circuitband, die niet moet onderdoen voor de andere merken.
Met deze promotie willen we jullie aan heel voordelige prijs de mogelijkheid geven om er eens kennis mee te maken!
Want zeg nu zelf ... een betere deal ga je moeilijk vinden voor 265€ ;-)



Links:



Trackdays.be

Info over het nieuwe circuit

Info over de Dunlop promotie





Moest je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten!





Met sportieve groeten,



Wouter & crew

Trackdays.be
Door Renébagpipe
#141299
Nog even en je struikelt in N-Frankrijk over de circuits............. ook deze weer ca. 2 km lang.

6 x 20 min voor E. 75,--.............. jammer dat het ruim 2 x 400 km rijden is.
Avatar
Door cees
#141308
[quote="Renébagpipe"]

Nog even en je struikelt in N-Frankrijk over de circuits............. ook deze weer ca. 2 km lang.

6 x 20 min voor E. 75,--.............. jammer dat het ruim 2 x 400 km rijden is.
[/quote]

Je weet waar je kunt pauzeren/bivakeren.....
Avatar
Door black bee
#141350
heeft iemand nog ergens tegoedbonnen voor brandstof liggen
ziet er leuk uit maar is inderdaad niet echt in de buurt (alkmaar)
Avatar
Door TuonoPeet
#141385
Het IS een oud vliegveld....Google Earth plaatje

iets dichterbij dan Folembray

en het lijkt mij ook verre van af, alles in tenten of containers zeker..

:bye:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 8 aug 2008, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Gert-Jan Tuono
#141413
Mooi land toch Frankrijk  :ok: :ok: , moet je eens hier proberen om een motor te starten zo dicht bij die dorpjes  :gaga: :gaga: En nog met open uitlaten ook, helemaal top  :victory: :yahoo:

Groeten,  :bye:
Gert-Jan Tuono
Avatar
Door cees
#141503
Verre van af? Er ligt toch asfalt en er zijn grindbakken, in Ecuyers is ook niet meer dan dat. Prachtige pitboxen en kantines etc betekend ook dat je 150 ipv 75 euro betaals voor een zaterdag.
Door FastJ
#141512
[quote="cees"]
Verre van af? Er ligt toch asfalt en er zijn grindbakken, in Ecuyers is ook niet meer dan dat. Prachtige pitboxen en kantines etc betekend ook dat je 150 ipv 75 euro betaals voor een zaterdag.
[/quote]
:yes:
Back to basics: asfalt, grindbak. Meer heb je niet nodig.  ;D
Avatar
Door robz
#141532
[quote="FastJ"]
[quote="cees"]
Verre van af? Er ligt toch asfalt en er zijn grindbakken, in Ecuyers is ook niet meer dan dat. Prachtige pitboxen en kantines etc betekend ook dat je 150 ipv 75 euro betaals voor een zaterdag.
[/quote]
:yes:
Back to basics: asfalt, grindbak. Meer heb je niet nodig.  ;D
[/quote]

vind een wc ook wel prettig.....  ik wil toch wel in mijn routine blijven.....  eerst een stresskakske ::) :yes: :tease:
Door FastJ
#141545
[quote="robz"]
[quote="FastJ"]
[quote="cees"]
Verre van af? Er ligt toch asfalt en er zijn grindbakken, in Ecuyers is ook niet meer dan dat. Prachtige pitboxen en kantines etc betekend ook dat je 150 ipv 75 euro betaals voor een zaterdag.
[/quote]
:yes:
Back to basics: asfalt, grindbak. Meer heb je niet nodig.  ;D
[/quote]

vind een wc ook wel prettig.....  ik wil toch wel in mijn routine blijven.....  eerst een stresskakske ::) :yes: :tease:
[/quote]
Meestal is er ook wel iemand met caravan of camper aanwezig  ;D
En anders ouderwets bospoepen.
Door IvoSchrage
#141607
Ziet er leuk uit, maar 30 aug. kan ik niet. Ik ben dan de franse alpen (weer)  aan het verkennen.
Zijn er nog plannen voor een gemeenschappelijke circuitdag ??

Ivo
Door andreb
#141613
[quote="zeeslot"]
Ik zit eens te kijken naar die foto's....... paddock? Pits? parkeerplaats(die ronde circkels?)  is het wel klaar?
[/quote]

We gaan er 30-aug een dagje rijden :yes:  we zullen wat mooie plaatjes schieten voor het forum.
Door Klaas
#159880
Nederland kan hier een voorbeeld aan nemen. Voor de kleurige minderheidd doen ze ook genoeg. Nu nog de gemotoriserde minderheid.

Word ook betalend lid van de ARA!