ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#144194
[quote="cees"]
Damned, zijn jullie net voor ons gefinished. Bij ons was de start nogal een fiasco, hij stond al op meer dan een halve ronde voordat dat Japanse hok startte. Maar wij hebben geen valpartijen gehad, wel ging mijn Mille steeds in EFI storing en liep dan op een noodprogramma, maar hij heeft het vol gehouden (hoewel het vermogen wel voelbaar minder is op zo'n noodprogramma). Kan je ook ergens je eigen rondetijden terug vinden?
[/quote]

er bleef er eentje staan idd!  dus dat waren jullie?  :angel: 

geloof me dat het altijd beter is dan een valpartij..... kostte ons zo 4 a 5 rondjes...............  niet dat het wat uitmaakt of je 14e 20e of 35e wordt.......... ik denk dat iedereen schik heeft gehad!
Door stanley
#144196
leuk om de verhalen te lezen begint wel te kriebelen.

Ik ben de laatste wedstrijd op Assen wel van de partij effe kijken wat men dan gaat doen, Sprint of endurance.

Grt,
stanley
Avatar
Door breed
#144212
Erg leuke dag gehad. Heerlijk relaxed gereden, gezellig en de foto van de dcn voorzitter tussen de aprilia's volgen nog.
en geen geluidsgezeik!

jack
Door Gast
#144219
Hoi,


Gisteren was het een geweldige dag.  :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
   :yahoo: :yahoo: :yahoo: ZAC bedankt  :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Ons team de Door-Zaccers(team 36) was incompleet, nr 5 heeft zich niet gemeld. Dus dan maar met z'n 4en de endurance rijden. :yes:
De hele ochtend dreiging van regen :bad:. Dan de zenuwen van de start, bijna klassiek als laatste weg(net niet doordat een ander team de motor slecht gestart kreeg).
Onze starter maakte het al snel goed, rustig en veilig inhalen. Langzamerhand gedurende de eerste 2 ,5 uur opgeklommen naar de 14e plek.
Zelf helaas de eerste sessie code 60 rijden,ppff saai! :wobblesign:
We reden rustige constante tijden zo rond de 2.03-2.06 als we niet achter iemand bleven hangen. :rtfm: :tease:
Het laatste uur tandje erbij, bij Farzin(fireblade Toseland replica :victory:) en ik(zwarte :worship: Aprilia Factory 2004 :worship:) naar tijden tussen de 2.00 en 2.02 :kwijl:
Geeindigd als 12e echt een geweldige dag SUPER. :victory: :victory:
Wat stuurt een appie geweldig :bye:

Geweldig om als laatste van het team te mogen rijden. Je voelt je net een superbiker met die zwaaiende en enthousiaste baancommissarissen.

Geweldig concept zo een endurence. TOP
En sorry voor diegene die ik buitenom in Ossenbroeken heb ingehaald(ech nie!! soryy nie!! :tease:)

Nitro=kevin nog tegengekomen, aardige vent, nu nog overhalen om ie rijstraket in te ruilen voor een appe op het circuit.

Groetjes BB :bye:

Word ook betalend lid van de ARA!