ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#386010
Heuveltje schreef:
21 mar 2023, 10:19
MtheVinkster88 schreef:
21 mar 2023, 10:12
Aanvulling, op 17 en 18 Mei rij ik (MtheVinkster88) met ART Motor op Assen :ok:
Wij zijn er ook met een groep Appies, ben nog in dubio om de Ducati Club Race mee te rijden
Tof! Ik loop ik jullie eigenlijk altijd mis op de trackdays, hoop nu eens wat andere Aprilianen uit de club te zien. Zou mooi zijn en kan nog een hoop van de snelle mannen leren.

Club races, ben ik bij! Robin van Racing team Grunn is ook aan t plannen om met zijn track gen1 rsv te gaan racen dat weekend. Die is een leuk project gestart en z'n mille is er zo goed als klaar voor.

Misschien tot dan! :ok:
Avatar
Door Heuveltje
#386012
MtheVinkster88 schreef:
22 mar 2023, 10:31
Heuveltje schreef:
21 mar 2023, 10:19
MtheVinkster88 schreef:
21 mar 2023, 10:12
Aanvulling, op 17 en 18 Mei rij ik (MtheVinkster88) met ART Motor op Assen :ok:
Wij zijn er ook met een groep Appies, ben nog in dubio om de Ducati Club Race mee te rijden
Tof! Ik loop ik jullie eigenlijk altijd mis op de trackdays, hoop nu eens wat andere Aprilianen uit de club te zien. Zou mooi zijn en kan nog een hoop van de snelle mannen leren.

Club races, ben ik bij! Robin van Racing team Grunn is ook aan t plannen om met zijn track gen1 rsv te gaan racen dat weekend. Die is een leuk project gestart en z'n mille is er zo goed als klaar voor.

Misschien tot dan! :ok:
Ik heb afgelopen seizoen bij Robin in de pitbox gestaan gedurende het IDC seizoen :friends:
#386018
Ik las het in je race verslagen in t club blaadje inderdaad, aardige gozer. Hoop dat ie t ver schopt met z'n Mille. Zal zien of ik jullie en andere leden eens tegenkom op t circuit dit seizoen!
Nog een paar onderdelen links en rechts scoren en mn circuitfiets is wel klaar! Heb d'r zin in!
Avatar
Door Henk RS 250
#386053
Heuveltje schreef:
14 dec 2022, 21:28
Henk RS 250 schreef:
14 dec 2022, 14:49
Helaas Frank, ik ben geen moderator.

Nog een nieuwtje, ik word opgeleid tot Technisch Oficial bij de KNMV Wegrace, voor het nieuw op te zetten ONK zijn ook mensen nodig. Veel trackdays ga ik niet boeken, nog 2 of 3 via Circuitschool plus die paar Trackdays4all dagen is dat het. Af en toe een motorloos weekend ertussen is ook wel fijn :)
Leuk om zo dichtbij de motorsport te zijn.
Volgens mij hebben we een extra teamlid voor de pitcrew met de endurance ;)
Frank, de 26e wil ik naast de 4 vrij rijden sessies assisteren bij de 180 van Assen. Ben er toch die dag :)
Avatar
Door Heuveltje
#386055
Henk RS 250 schreef:
27 mar 2023, 13:07
Heuveltje schreef:
14 dec 2022, 21:28
Henk RS 250 schreef:
14 dec 2022, 14:49
Helaas Frank, ik ben geen moderator.

Nog een nieuwtje, ik word opgeleid tot Technisch Oficial bij de KNMV Wegrace, voor het nieuw op te zetten ONK zijn ook mensen nodig. Veel trackdays ga ik niet boeken, nog 2 of 3 via Circuitschool plus die paar Trackdays4all dagen is dat het. Af en toe een motorloos weekend ertussen is ook wel fijn :)
Leuk om zo dichtbij de motorsport te zijn.
Volgens mij hebben we een extra teamlid voor de pitcrew met de endurance ;)
Frank, de 26e wil ik naast de 4 vrij rijden sessies assisteren bij de 180 van Assen. Ben er toch die dag :)
Dat is maandag 12 juni en het is tegenwoordig de 5 uren van Assen ;D
#387016
Succes met de laatste race de 16e :yahoo:

Ook mijn trackday jaar zit erop.

Ik kon 14 September nog mee met de CRT, er was plek over dus snel ingeschreven.

En eindelijk de 2.15 grens doorbroken met een snelste tijd van 2.12 .

Nu wachten op volgend seizoen met als doel langs de 2.10.
Avatar
Door Henk RS 250
#387027
Dat is wel het plan ja, daarom gaat de Tuono eruit.

Plek in de garage en budget, voor een ritje in de buurt staat de ETX 6.35 ook nog beschikbaar.

Succes de laatste wedstrijd!!

Word ook betalend lid van de ARA!