ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#131102
Zo na een lange tijd toch maar eens enkele nieuwe foto's van mijn andere Tuono. Ja de eerste die ik in oktober had gekocht (was er een van 2003) is alweer weg. Dit ivm deze buitenkans.
Het is een Tuono van mei 2007 en er stond maar 3500 km op de teller. Een buitenkansje dat ik niet kon laten gaan.
Ik heb er Akra's onder gezet (met tevens de omzetting van de mapping) en een ander kuipruitje (MDI).

Meteen bij Vos Oss maar eens in de out-let gekeken en daar een mooi MQP pak gevonden.
Tevens meteen maar nieuwe Berik handschoenen (dit ivm het naar buiten gestikte naad) en laarzen van Berik gekocht.

Mijn helm was ook aan vervanging toe nadat mijn jongste dochter hem flink had talen stuiteren (bovenop gewoon gebarsten). Dit is dus een Carbon helm van Lazer geworden.

Maar hieronder enkele foto's van het geheel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Twan op 28 mei 2008, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#131140
Zou wel mooi zijn he.

Maar dank jullie voor de komplimenten. We doen ons best en ons oog wil ook wat. Maar het moet wel goed zijn en dat is het.
Binnenkort hoop ik enkele eens tegen te komen. Ik heb er al enkele gezien in Oss.
#131163
Ik ben ook erg blij met de combi zo.

Maar ik wil eigenlijk wel los van het weekend ja. Moet even kijken wanneer. Zaterdag werken en zondag wordt de jongste 4. Maar ik weet zeker dat er een gaatje ergens zit om lekker te gaan gassen.


En ja Gert-Jan idd bijna nieuwe. Die 3500km neem ik graag op de koop toe als ik naar de aanschaf prijs kijk ;D ;D
#131294
[quote="tuono-w"]
Strak voor mekaar!!!!!!!

Je zult wel blij zij met het komende vakantiegeld om de tekorten weer aan te vullen  ;D ;D ;D
[/quote]


HAHAHAHA

Nee daar gebruik ik mijn vakantie geld niet voor. Dat is voor vakantie en niet voor de motor.
Door Huertecilla
#131299
Goed iedee, die handschoenen. Soort Ei van Columbus en mijn moeder heeft ooit eens een setje voor mijn vader zo gemaakt omdat die daar een serieus gevoeligheidsprobleem mee had, doch verder heb ik dat nooit gezien. Alleen bij schapenvacht ´want´achtige dingen.  Ik ga eens kijken op dat merk. Bedankt voor die opmerking!!

peter 
Door Huertecilla
#131452
[quote="Twan"]Geen dank Peter ;)[/quote]

Helaas ´alleen maar´ high tech met allerhanden geïntegreerde beschermers. Ik heb in 35 jaar veel handschoenen versleten en aan een asfalttest onderworpen. Ik heb hier supersimpele zomerhandschoenen nodig. De beste in dat segment waren krijgertjes uit de vs: handschoenen voor bullriding. Worden door verzendkosten erg duur als je 1 paar besteld.

Kijk naar de naad!!
Afbeelding

´Mooi´ is in de ogen van de kijker en op of hij voor de Echte Mannen voldoende bescherming biedt ga ik niet in, doch de kwaliteit is echt om van te smullen.

peter
Laatst gewijzigd door Huertecilla op 30 mei 2008, 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!