ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Sjefke!!!
#128716
Hallo daar!!!

Ik zag vandaag een stukje in de nieuwe Moto73 staan over de Dorsoduro SMV 750 :kwijl:

Omdat ik dit motortje al een aantal keren voorbij heb zien komen op dit forum, wilde ik jullie dit niet onthouden.

Ik hoop dat het te lezen is, zie deze link http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=ZPLYPOAO

Veel plezier! ;)
Laatst gewijzigd door Sjefke!!! op 16 mei 2008, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door teddek
#128753
beter! heb ook net de kickstart gekocht staat ook een resentie in. TOP motor maar de vering moet op de schop. nou daar kan ik mee leven want dat is zelf te doen :yes:
Door Vincent
#128809
[quote="teddek"]
beter! heb ook net de kickstart gekocht staat ook een resentie in. TOP motor maar de vering moet op de schop. nou daar kan ik mee leven want dat is zelf te doen :yes:
[/quote]Ik heb het ook gelezen op het werk. Al met al een goede beoordeling ook de verbeterde drive by wire wordt zeer geprezen.

Vincent
Door burgerking
#128860
[quote="teddek"]
beter! heb ook net de kickstart gekocht staat ook een resentie in. TOP motor maar de vering moet op de schop. nou daar kan ik mee leven want dat is zelf te doen :yes:
[/quote]

grappig je hebt d'r nog geen meter mee gereden maar weet nu al dat de vering moet worden aangepast......omdat ze dat in die testjes schrijven?
ik ga d'r eerst maar eens lekker zelf een proefritje mee maken als ie in den lande is. :bye:
Avatar
Door teddek
#128861
[quote="burgerking"]
[quote="teddek"]
beter! heb ook net de kickstart gekocht staat ook een resentie in. TOP motor maar de vering moet op de schop. nou daar kan ik mee leven want dat is zelf te doen :yes:
[/quote]

grappig je hebt d'r nog geen meter mee gereden maar weet nu al dat de vering moet worden aangepast......omdat ze dat in die testjes schrijven?
ik ga d'r eerst maar eens lekker zelf een proefritje mee maken als ie in den lande is. :bye:
[/quote]

:gaga: 
Door Appie
#128967
Leuk stuk om te lezen, ik wil zeker een proefritje gaan maken....
Misschien ga ik dan de sv1000 :-X maar weer in ruilen voor een appie :kwijl:
Ben wel benieuwd wat de dorsoduro verbruikt, een 12 liter tank is natuurlijk zo leeg  :angel:

Word ook betalend lid van de ARA!