ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door mjvanderlaan
#128335
Was gisteren ff op de TT-baan, een vriend van me had een CRT dag.
Was iemand die een sessie had gewonnen op een Duc desmosedici, die van de duc club Nederland. Die gast (volgens mij een wat oudere man) hield iedereen op  :rotfl2:. Iemand op een RS250 liep er als een speer bij weg, rechtop door de bochten  :no:
Ik had dat ding zeker op de rechte einden lekker in/richting de toerenbegrenzer getrokken, zit zo'n gaaf geluid in  :worship:

Zou me niets verbazen als men express deze man een sessie met de duc heeft laten winnen, 0,0 risico's.

Afbeelding

Reden trouwens ook een shiver, tuono (met Twin Akra systeem), matzwarte RSV & rs250 mee, mensen van hier??
Avatar
Door mjvanderlaan
#128338
Was trouwens ook iemand van het blad "Motor", die was een Soes gsxr600 aan het testen  :yes: Die gast trok dat hele ding uit elkaar en ging razendsnel over de baan  :worship:
Ik vraag me af of zo'n motor straks weer ergens de verkoop in gaat als zijnde "demo"............is ie lekker ingereden  :rotfl2:
Door Kusanagi
#128422
Ik was er gister ook :) Met de rijstraket  :-X
Afbeelding

Voor het eerst op een circuit gereden en heb me berevermaakt.
Maar ik hield in ieder geval niemand op. Heb meer ingehaald dan dat ik ingehaald ben (of onthou ik alleen de goede dingen?)

Die Duc zat wel bij me in de baan maar heb hem niet echt gezien, was er te snel voorbij denk ik  ;)
Zag die man de pitstraat inrijden/vallen met dat apparaat en toen wist ik al genoeg...
Door FastJ
#128563
[quote="mjvanderlaan"]
Was trouwens ook iemand van het blad "Motor", die was een Soes gsxr600 aan het testen  :yes: Die gast trok dat hele ding uit elkaar en ging razendsnel over de baan  :worship:
Ik vraag me af of zo'n motor straks weer ergens de verkoop in gaat als zijnde "demo"............is ie lekker ingereden  :rotfl2:
[/quote]
Een circuitdagje is juist goed voor een blok. Ben helaas met het 2e blok in mijn racer bezig, dit blok had ongeveer 6000km op straat gelopen.

In het begin na iedere cirucitdag tussen de 100 en 200 cc olie vullen, nu na 3 tot 4 dagen ongeveer 100 tot 200 cc vullen. Op straat raakt zo'n ding gewoon niet ingereden denk ik.
Avatar
Door mjvanderlaan
#128665
[quote="FastJ"]
[quote="mjvanderlaan"]
Was trouwens ook iemand van het blad "Motor", die was een Soes gsxr600 aan het testen  :yes: Die gast trok dat hele ding uit elkaar en ging razendsnel over de baan  :worship:
Ik vraag me af of zo'n motor straks weer ergens de verkoop in gaat als zijnde "demo"............is ie lekker ingereden  :rotfl2:
[/quote]
Een circuitdagje is juist goed voor een blok. Ben helaas met het 2e blok in mijn racer bezig, dit blok had ongeveer 6000km op straat gelopen.

In het begin na iedere cirucitdag tussen de 100 en 200 cc olie vullen, nu na 3 tot 4 dagen ongeveer 100 tot 200 cc vullen. Op straat raakt zo'n ding gewoon niet ingereden denk ik.
[/quote]

haha nou ik rijd hem toch liever rustig in, hij ging echt als een razende Roeland over de baan  :gaga:

Word ook betalend lid van de ARA!